כשאווט היה בהפועל חיפה
הוא גם היה השוער השני, עובדה שנילסן בחר אותו כשדוידוביץ´ לא היה או היה פצוע. חוץ מזה היו תקופות שהוא היה בהפועל חיפה וחשבתי שהוא יותר טוב מדוידוביץ´, זה לא בגלל שהוא עבר למכבי חיפה !!!!!!!!!!!!!!! וזה נכון שקורנפיין הציל את בית"ר, הוא היה נקודת האור היחידה, וזה קרה רק בגלל שכל שאר השחקנים היו פשוט גרועים. חוץ מזה הוא לא היה מי-יודע-מה, נכון שהוא היה טוב, אבל לא צריך להגזים.