השוואה בין EN לבין VIRAGO -

sashenka78

New member
השוואה בין EN לבין VIRAGO -

מישהו ניסה פעם להשוות בין הכלים?
 

ETZ301

New member
אני אענה ביותר פירוט:

מפאת חוסר המבחר באופנועי קסטום למוגבלי הרשיון שביננו נשאלת לעתים תקופות השאלה: EN או VIRAGO ? חוץ מנפח זהה האופנועים שונים לגמרי. הEN- הוא אופנוע כביש יפני לכל דבר. הוא פשוט מעוצב בסגנון יותר קלאסי. הVIRAGO- קסטום לכל דבר חבר במשפחה מאד ענפה (XV) של אופנועים מנפח של 125 עד 1100 (אם אני לא טועה). מנוע V המון ניקלים. מבחינת האופנוע: הEN יותר חזק. הרבה יותר קל להשיג חלקים (נפוץ הרבה, הרבה יותר). VIRAGO-קסטום לכל דבר. הגימור הרבה יותר איכותי. אם יש לך שאלות ספציפיות, יותר אני אענה בשמחה.
 

Planet X

New member
שניהם עגלות ../images/Emo5.gif

טטרר טטרר טטרר טטרר טטרר טטרר
 

erezb1

New member
הנה זה בא

הויראגו, קלאסי אמיתי, מנוע V יפה וחזק, נפוץ פחות מחברו ה-EN בארץ, מה שאומר שקשה יותר להשיג חלקים ושמשיגים, הם קצת יותר יקרים. ה-EN אמנם ללא מנוע V, אך בעל מערכת קירור מים (מה שלא קיים בויראגו). הדבר מוסיף לו כמה כוחות סוס, יתרון משמעותי על הויראגו. נפוץ בארצינו, שכיר וזמין, הרבה כלים מסתובבים על הכביש ולכן קל יהיה למכור/לקנות אחד. אני על EN מעל שנה. אין לו מחלות (פרט לחלודה על צינורות המפלט והאגזוזים). הוא אמין, גומע מרחקים ולא מתלונן (כל עוד הטיפול מגיע בזמן. אם יש עוד שאלות, חפש את ליאורEN, מומחה עזר לי בתחילת דרכי. ארז
 

enigo

New member
זה המים שמוסיפים לו כוחות סוס?

אתה בטוח? די... לא נמאס כבר לאנשים לחזור על השטויות האלו? מנוע של R היה מקורר אוויר במשך שנים, לא ראיתי שיש לו בעיה להוציא 100 כ"ס לליטר, כמו ה-EN... ברמות ההספק האלו אין שום יתרון למערכות קירור מים מבחינת האפשרות לסחוט כוחות סוס מהמנוע.
 
למעלה