השוואה בין מלונות יוקרה בת"א

Denzell

New member
השוואה בין מלונות יוקרה בת"א


שלום לכולם... לאחר שהייתי בשלושה מלונות בת"א בפרק זמן יחסית קצר , אשמח לשתף אתכם ברשמים (ערכתי השוואה קטנה) מלון דן ת"א
מחיר - גבוה מיקום - מצוין על הטיילת חנייה - בעייתית , החנייה של המלון (בתשלום כמובן) מתמלאת מהר בסופ"ש , ומצאנו את עצמנו משוטטים בין חניונים , ממש מעיק! חדר - היינו בחדר דלוקס מהמם!! גדול, משודרג , מיטה ענקית! LCD גם באמבטיה.... נוף לעיר אין מרפסת. שירותי המלון - בריכה פנימית וחיצונית (קטנות) , חדר כושר , ג'קוזי , סאונה . הלובי עבר שיפוץ , אך שאר המלון זקוק לריענון אוכל - ארוחת בוקר מעולה , אחת הטובות שאכלתי. שירות - קצת מתנשא , קריר פינוי חדר - רצו ושנצא בשבת בשעה 12:00!!! פשוט חוצפה . רק לאחר ויכוח האריכו לנו ל14:00 (ממש תודה) וכמובן שדלת החדר היתה נעולה כבר ב13:00 חוף ים: טיילת ת"א .המלון על הטיילת בת"א , יציאה ישירה לים לסיכום: מלון ברמה אך לא יזיק לו להשתפר מבחינה שירותית קראון פלאזה ת"א
מחיר - בינוני - גבוה מיקום - מצוין על הטיילת חנייה - בתשלום אך נוחה מאד! המלון נותן לך שירות חניה , אתה רק מגיע עם הרכב ללובי ומישהו מחנה לך אותו. שאתה צריך את הרכב אתה מתקשר ומביאים לך אותו. חדר - היינו בחדר דלוקס , סוג של מיני סוויטה , החדר גדול מאד ומרווח , טלוויזיות LCD ומיטה חדשה. האמבטיה והריצוף זקוקים דחוף לרענון. יש נוף לים עם מרפסת. שירותי המלון - בריכה חיצונית נחמדה (עם גג נסגר לחורף) , מצילה עצבנית ,ג'קוזי , חדר כושר. אוכל - ארוחת בוקר מצוינת כולל קפה הפוך (לא בשבת) שירות - מצוין , חיוך על הפנים. פינוי חדר - נתנו לנו לצאת בכיף בשבת ב 16:00 (בלי סיפורים ובלי תירוצים) חוף ים: המלון על הטיילת בת"א , יציאה ישירה לים לסיכום: מלון טוב מאד , תמורה מלאה לכסף , לא יזיק לרענן את השטחים הציבוריים ואת החדרים מלון WEST ת"א
מלון סוויטות חדש בצפון ת"א ליד חוף הצוק מחיר - גבוה מיקום - צפון ת"א מנותק קצת מהעיר חנייה - בשפע וחינם! חדר - כל החדרים זה מיני סוויטות , מדובר בסלון + חדר שינה , לא גדול אך הכל חדש יפה , LCD בכל חדר , מערכת סטריאו , DVD , מרפסת . מטבח , בקיצור כיף.. שירותי המלון - בריכה חיצונית יפה (כולל בריכה לילדים) חדר כושר אוכל - ארוחת בוקר מצוינת שירות - חיוך על הפנים אך לא מספיק מקצועי פינוי חדר - בשבת ב 14:00 , לא ניסינו להאריך כי היינו צריכים ללכת חוף ים - כניסה לחוף הצוק (מרחק הליכה) החזר תשלום על הכניסה דרך המלון לסיכום: מלון חדש ויפה , מיקום קצת בעייתי למי שאין רכב , התחושה הכללית היא יותר של בית דירות מאשר בית מלון
 

danii2

New member
ביקורת על קראוון פלאזה ים המלח!!!!!

לאחר שפעם אחרונה נפשנו בכיף בכפר הדרוזי בחורפיש,במחיר של סה"כ 370ש"ח בחג כולל ארוחת בוקר, החלטנו להעלות "בדרגה" ולהתפנק במלון 5 כוכבים במחיר כמעט פי ארבע מהארחה הדרוזית שהיינו בה. כן,אני שוב מדגיש,מלון קראון פלאזה ים המלח דורש קרוב ל1500ש"ח ללילה. כמובן שאין לי בעיה לשלם סכום יקר כזה,אם המחיר היה מצדיק אותו,שאנחנו נבוא בשביל החופש,להרגע מהחיים השגרתיים,ולהתפנק בכל שירותי המלון. נתחיל בזה,שהגענו בנסיעה מהמרכז לים המלח,נסיעה לא קצרה במיוחד. לאחר מציאת חנייה במלון שמאוד מוגבל בחניות{זה דבר ידוע ברוב בתי המלון},הגענו לקבלה בשעה 14:00 בצהריים . בקבלה היתה פקידה חייכנית שהיתה עסוקה עם לקוח אחר. אנחנו המתנו בצד,ואז יצא לעברנו פקיד קבלה חמוץ פנים
,הוא מסר לנו את טפסי המלון למלות. לאחר ששאלנו {השעה בערך 14:20} מתי החדר יהיה מוכן?קיבלנו תשובה שחדרים מקבלים רק לאחר השעה 15:00{ידוע ומקובל},ששאלנו עוד שאלה ,איך נוכל לדעת מתי נוכל להעלות לחדר קצת לנוח?נאמר לנו שיש לו לחץ{היה בקושי זוג אחד ליד הקבלה
}והוא לא מבטיח שום דבר
חשבתי לעצמי שאולי אני כאורח,גרמתי לאותו פקיד קבלה ללחץ במלון
וחשבתי לעשות אחורה פנה ולבטל את ההזמנה,שיהיה להם יותר קל לקבל אורחים במלון עם חיוך על הפנים והסברים נאותים. לפני שנפרדתי מהפקיד החמוץ,הוא זרק לנו את כרטיס המגבות ללא שום הסבר מה לעשות איתם?{כמובן שאני לא ילד קטן ,וזה לא המלון הראשון שבו אני מתארח,וציפתי שהפקיד החמוץ
יסביר לי שעד שהחדר שלכם יהיה מוכן,תוכלו להנות קצת ממתקני המלון,וברגע שהחדר יהיה מוכן,אנחנו נתקשר אלכם{שנת 2000 כבר יש טלפונים לשמחתי},אבל זה לא מה שקרה בדיוק{מלון 5 כוכבים כן},נאלצנו לצאת מחוץ למלון כדי לאכול ולשתות קצת לאחר "קבלת הפנים הלבבית".להפתעתנו,פקיד הקבלה התקשר אלינו בדיוק ב15:00{שעון שויצרי}
שהחדר מוכן. הגענו שוב לקבלה לקבלת המפתחות והסברים אולי
אבל לא,הפקיד זרק לעברנו את המפתחות ופה תם הסיפור עם אותו פקיד
אולי ציפתי לקצת יותר מידי,שהפקיד היה אמור להסביר את מ"ס החדר,קומה,היכן לעלות עם המעלית?זמני ארוחות?מה יש לעשות בערב,צוות בידור אולי???נדה,כאילו שאנחנו הגענו למלון הזה פעם 21 ואנחנו מכירים כל פרט בו
טוב אמרתי לעצמי,בו לא נתעצבן ,כנראה שנפלנו על אחד כזה שהיה אמור למכור את האמא של המלון והיה לו יום רע{בוא נעביר את זה,בסה"כ באנו לנו ולהרגע,ולא להתעצבן על פאשלה אחת???}....יום למחרת ירדנו לארוחת בוקר בסביבות 8:30,על השלוחן שהתישבנו בו{השולחן היה מסודר כמובן} היה מונח ספל עם אודם עליו
הארנו את תשומת ליבה של המלצרית ,שכמובן תעביר את זה הלאה. לאחר ארוחת הבוקר ,עלינו לחדרנו בסביבות 9:15 להתארגנות לירידה לספא ולבריכה. ב9:20 דופקת החדרנית שהיא רוצה לנקות את חדרנו{כמובן שהיא לא תנקה עלינו שאנחנו מתארגנים נכון?
}הסברנו לה שאנחנו יוצאים עוד 10דקות ואז היא תוכל להכנס
. העברנו את הזמן בספא בבריכה ובים משעה 9:30 עד 14:30. עייפים ומרוצים ללעלות לחדר קצת לנוח, אבל
החדר לא נוקה,לא סודר,אין מגבות להתקלח
פעם ראשונה שקרה לי דבר כזה,לאחר המון בתי מלון בארץ ובעולם.{המהדרין של בתי מלון מסוימים,היו מנקים את החדר אפילו פעמיים ביום}. ירדנו לקבלה עצבנים,רטובים עם הבגדי ים,ובקשנו את מנהל שירות לקוחות. התשובה שכנראה אופינית למלון,לא איחרה לבוא:החדר צריך להיות מסודר עד השעה 15:00
לא ידענו אם לצחוק אוו לבכות{חשבתי שיש עדיפות לסידור החדרים לפי האורחים שמתארחים במלון באותו יום,והחדרים שעזבו אותם,אוו צריכים להגיע אורחים חדשים,תהיה בעדיפות אחרונה},אוו שבעצם אני אשם שלא נתתי למנקה לנקות את חדרנו בו בזמן שהיא רצתה,והיא נאלצה לחכות 10דקות בגללנו עד שנצא
{בעצם אני הרגשתי כאילו אני נטל על המלון,חבל שהגעתי מסכנים
}בסופו של דבר קיבלנו כמובן פיצוי שהיינו עצבנים עייפים,ומסתובבים בלובי עם בגדי ים
....עד כאן מסכת הייסורים מהשירות של שהות שלושה ימים ושתי לילות בלבד{מזל},ואני לא דיברתי על משהו בטיחוני שהיה במלון שהכל פרוץ לגניבות,ולא דיברתי על שיפוצים שנערכו במלון ודפקו וקדחו לנו בראש{סביר שזה יכול לקרות בכל מלון שעובד 24/7},ולא דיברתי על גישה למלון ולחניה שהיתה חשוכה.לסיכום:מלון 5 כוכבים עם שירות של בקושי כוכב אחד. המלון עצמו מפואר,נקי בסה"כ,חדר אוכל עם אוכל מגוון וטוב,בריכה,ספא וים טובים,חדר שינה יפה עם ריצפת פרקט יפה אבל המיטה זוגית,זה שתי מיטות נפרדות{לא הכי נוח}. עליי לציין לכל מנהלי בתי המלון בארץ,שאם כבר לוקחים מחירי שחיטה למלון שמחשיב את עצמו,עליו לשפר בראש ובראשונה את תודעת השירות לעובדים שבו. לדוגמא:אם אני הולך לאכסניה אוו לכפר דרוזי,ונותנים לי שירות טוב עם חיוך על הפנים,ונותנים לי להרגיש כמו מלך,אז אני מרגיש כמו במלון 7 כוכבים. אבל ברגע שאני משלם למלון מפואר,מחיר לא מובטל,ומצב השירות על הפנים,כל הפאר הזה ירד לטמיון,החופשה נהרסה ובמקום לנוח ולהרגע ,היתי צריך להיות עצבני וכאילו לריב עם המלון. לציבור הנופשים:מצב השירות במלונות ארצנו מדרדר משנה לשנה{רק סכום הכסף עולה},לא כל מה שיקר שווה יותר ממה שזול בהרבה פחות.אני לצערי כבר לא אחזור למלון זה,ונראה לי בכלל למלונות בארץ. השירות השירות השירות חייייב להיות גבוה{לא נראה לי שזה יקרה פה}. יהיו שלום,וצר לי על המכתב הארוך,מי שקרא עד הסוף,אז תודה,הייתי חייב להוציא את מה ששוכב אצלי המון זמן בבטן.
 
קודם כל תודה רבה על שחזרת לשתף בפורום

כשכותבים ככה מנומק התלונה ברורה יותר. אני מתרשמת ששרשרת לא סימפטית של התרחשויות גרמה לכם לאכזבה קשה ובצדק. לא זכיתם לתמורה הולמת עבור העלויות. פעם זה היה מלון מוביל באיזור והיום הם צריכים לעבוד ולמרק את המלון להחזיר לו מעט ניצוצות לכוכבים..אין ספק שעם התחרות מסביב, אך ללא קשר אליה, הם חייבים לשפר. האם שלחתם מכתב תלונה מפורט למלון? חבל שכך התקלקלה חופשתכם, נשמח לסייע בבחירת מלון להבא.לא כל המלונות אותו דבר,אי אפשר להכליל . תעדכן אם קיבלת תשובה מהמלון.
 

danii2

New member
מכתב תלונה למלון???


התלבטתי רבות בקשר למכתב תלונה למלון,ולמה???א. כל, הערתי על חלק מהדברים שהיו למי שהיה צריך לפנות בזמן אמת. ב. ,הסתכלתי באינטרנט על רשימת בעלי התפקידים של אותו מלון,ומסתבר,שאותו פקיד חמוץ משמש כמנהל קבלה.
,מכאן הבנתי למה השירות כל כך ירוד,ומכתב תלונה היה אוו שנשלך לפח אוו מקסימום שהמלון יטפל בעניין
. כמובן שאין להכליל את כל המלונות,אבל מנסיון שלי בנופש גם בארץ וגם בחו"ל{שלא נשווה בהבדל המחירים}המצב אצלנו דיי גרוע. האמת שמה שרציתי להעביר בסיפור שלי הוא:שאין תמורה בעד האגרה בארץ,ולפעמים מקומות זולים שווים יותר מהיקר{אולי גם בגלל שלא מצפים ליותר,אבל לא תמיד,כי לפעמים מקום קטן ואינטמי יודע אוו חייב לקנות את הלקוחות שלו בשירות טוב מאשר מלונות גדולים שיש להם את השם והכוכבים בהתאם לביקורות של פעם,אז למה להשקיע?}. שוב חשוב לי להדגיש ,ששירות טוב עם חיוך נכון ותשובות לעניין עושות את ההבדל הקטן בין מלון טוב לגרוע.
 

גילה2244

New member
מכתב תלונה למלון

לא צריך לרדת מזה. את יכולה לשלוח מכתב תלונה למלון, לדרגים יותר בכירים מאותו פקיד, ועם העתקים (שמצויינים בפירוש באותו מכתב למטה), להנהלה הכללית של הרשת. אף אחד לא יזרוק מכתב כזה כשהוא יודע שיש לו יותר מנמען אחד, ואני בטוחה שרוב הסיכויים שיטפלו בתלונתך ביתר רצינות. שילמת ממיטב כספך על חופשה שלא קיבלת תמורה כלפיה, אלא להיפך. אותו פקיד חמוץ פנים שאמור לתת את השירות הטוב ביותר לאורחי המלון יטופל בהתאם, אם המלון מכבד את עצמו.
 

danii2

New member
יש לך אולי כתובת מתאימה

למי לפנות בקראון פלאזה ים המלח???לא כל כך הבנתי באתר שלהם את הכתובת לתלונות והצעות. לא אכפת לי לנסות לשלוח מכתב,אני מקוה רק שבאמת מישהו יעשה ביקורות פנמיות לבתי מלון יוקרתיים במיוחד,ויבדוק האם השירות מצדיק את המחיר?
 

גילה2244

New member
הנה מעט פרטים למכתב תלונה

בדקתי בשבילך באתר שלהם: מנכ"ל המלון הוא דודו עוז. כתובת המלון לשליחת מכתבים: מלון קראון פלאז'ה ים המלח, עין בוקק, ים המלח. אולי בשלב זה תפני מכתב ישירות למנכ"ל, ואם, כפי שמלונאי דרומי כתב, המנכ"ל יתייחס לתלונה ברצינות, הרי שאין צורך להעביר לעוד נמענים. בהצלחה!
 
טיפ קטן

שהמכתב תלונה יהיה לפי סעיפים קצר וממצה. התלונה כפי שכתבת אותה כאן בפורום,היא ארוכה ומתישה ובאיזה שהוא שלב ,מקבל התלונה לא יקרא עד הסוף.
 

danii2

New member
ברור לי,

מה שכתבתי בפורום ,זה בעצם כל מיני השואות ותימחורים לגבי המלון הנ"ל.למנכ"ל אני כמובן ארשום בפרקי פרקים על מה שקרה במלון שבו הוא מנהל. שוב תודה,ושבת שלום!
 
דנזל
תודה על ההשוואה המושקעת

בהחלט מועיל, בטוח תסייע פה לגולשים נוספים שיתעניינו. תודה רבה
 

נ ת ו ש ה

New member
תודה רבה!

באת לי בול בזמן! (כנראה עשיתי בשכל שהזמנתי למלון דניאל בהרצליה במקום לדן ת"א...)
 
מה שאני אהבתי בדניאל הרצליה

זה שהאוכל ממש מושקע ואיכותי ויש מבחר גדול מאוד. יש יתרון שיש שם בריכה פנימית דיי גדולה ואפשר לשחות בכייף, (וגם חדר כושר סאונה,ג'קוזי ואפשרות לטיפולים.) החדרי דלקס קצת יותר יפים (קומות גבוהות) עזיבה בדרכ עד 16:00 בשבת (חשוב לוודא את הנושא מראש) המיקום מצויין מול הים..אני מאוד נהנתי שם!
 
למעלה