השגתי סופסוף את מרפאת תדמור-אבל
(תודות לטלפונים שנתנו כאן אתמול) אבל - אין לו בכלל תור בשבילי ("אפילו לא באחת בלילה"). ולא עוזר שאני כבר "קבועה" - את שתי הסקירות בהריון הקודם עשינו אצלו. ועכשיו ההתלבטות: האם לבנות על ביטולים (הסקירה אמורה להיות בסוף ינואר)? האם לחפש סקירה אצל מישהו אחר? מי? ראיתי המלצות על ד"ר סילבר. היא עושה סקירה פרטית? (אני חברת מכבי). מה המחיר?
(תודות לטלפונים שנתנו כאן אתמול) אבל - אין לו בכלל תור בשבילי ("אפילו לא באחת בלילה"). ולא עוזר שאני כבר "קבועה" - את שתי הסקירות בהריון הקודם עשינו אצלו. ועכשיו ההתלבטות: האם לבנות על ביטולים (הסקירה אמורה להיות בסוף ינואר)? האם לחפש סקירה אצל מישהו אחר? מי? ראיתי המלצות על ד"ר סילבר. היא עושה סקירה פרטית? (אני חברת מכבי). מה המחיר?