השגתי סופסוף את מרפאת תדמור-אבל

מאז

New member
השגתי סופסוף את מרפאת תדמור-אבל

(תודות לטלפונים שנתנו כאן אתמול) אבל - אין לו בכלל תור בשבילי ("אפילו לא באחת בלילה"). ולא עוזר שאני כבר "קבועה" - את שתי הסקירות בהריון הקודם עשינו אצלו. ועכשיו ההתלבטות: האם לבנות על ביטולים (הסקירה אמורה להיות בסוף ינואר)? האם לחפש סקירה אצל מישהו אחר? מי? ראיתי המלצות על ד"ר סילבר. היא עושה סקירה פרטית? (אני חברת מכבי). מה המחיר?
 

tonti

New member
גם וגם

תקבעי תור למישהו אחר. ואם יתפנה אצל תדמור-תבטלי אצל השני.
 

טלי12345

New member
מנסיון

צריך להתקשר ויש ביטולים. המזכירה שם לא מתקשרת אם יש ביטולים, אגב. (לפחות אלי לא התקשרה, אבל שהתקשרתי אמרה שהתפנה מקום וזה קרה גם לחברה שלי)
 

cookie1

New member
לא לבנות על ביטולים

ולקבוע תור גם אצל מישהו אחר, ובו זמנית להמשיך "להציק" להם אולי בכל זאת יגיע ביטול.
 

ארנט

New member
ד"ר סילבר

מקבלת במכבי. עושה סקירה פרטית. לחברות מכבי הסקירה עולה- 1000 ש"ח.
 

מאז

New member
איך מגיעים אליה?

והסקירה לחברות מכבי היא גם סקירה מורחבת עם "הכל כלול"?
 
למעלה