השגי מצנע בחיפה אור אדום למדינה.
1.המקלטים הצבוריים בחיפה יכולים לקלוט רק 10% מתושבי העיר. 2.מוסדות החינוך אינם ערוכים לשעת חרום, אלפי תלמידים ישארוללא מקלט. 3.חברת "יפה נוף" היא חברת בת עירונית ומבצעת עבודות הנדסיות עבור העיריה. העיריה חייבת לה 90 מליון שקל- 90 מיליון . מי חייב כאן למי ומי ישלם ? 4.מחלקים כסף:500000 למועדון כדור סל 1000000 שח למועדון הכדורגל של הפועל חיפה, המועדון בתהליך פרוק קרן ק.ס.ם -מה זה ?????? 1150000 שח . כל הפרטים האלה מתוך המקומי "ידיעות חיפה". נו, אתם מתפלאים שבחיפה יש כל כך הרבה בתי תמחוי? עכשו ,לאור ההשגים, מצביעו "אמת"?
1.המקלטים הצבוריים בחיפה יכולים לקלוט רק 10% מתושבי העיר. 2.מוסדות החינוך אינם ערוכים לשעת חרום, אלפי תלמידים ישארוללא מקלט. 3.חברת "יפה נוף" היא חברת בת עירונית ומבצעת עבודות הנדסיות עבור העיריה. העיריה חייבת לה 90 מליון שקל- 90 מיליון . מי חייב כאן למי ומי ישלם ? 4.מחלקים כסף:500000 למועדון כדור סל 1000000 שח למועדון הכדורגל של הפועל חיפה, המועדון בתהליך פרוק קרן ק.ס.ם -מה זה ?????? 1150000 שח . כל הפרטים האלה מתוך המקומי "ידיעות חיפה". נו, אתם מתפלאים שבחיפה יש כל כך הרבה בתי תמחוי? עכשו ,לאור ההשגים, מצביעו "אמת"?