השבוע שעבר בWWE

Black Hawk B

New member
השבוע שעבר בWWE ../images/Emo58.gif

שלום לכל הנכבדים, וברוכים הבאים לשבוע הרביעי (!) של פינתנו הקטנה המסכמת את השבוע שעבר על הWWE בנקודות אור וחושך. ובלי הקדמות, בואו נתחיל בראו!
אני אישית חושב שכל תוכנית צריכה להתחיל עם סגמנט פתיחה, ועכשיו אני נוטה להתנגד לזה. הרי כל סגמנט פתיחה עכשיו בראו יערב איזה מקמהון. שום דבר בסגמנט הזה שארך 10 דקות וחצי לא עניין אפילו לדקה (אולי ההכרזה הקטנה על טאבו טיוסדיי).
לעומת זאת, הסגמנט הקצר מאחורי הקלעים עם הוריקן היה משעשע ביותר, כולל האיחור של האפקטים בסאונד, אבל מה לעזאזל מקמהון אמר? SICK HIM? לא עברו 5 דקות ואני כבר לא יכולתי לסבול את השדרנות של קואץ'.
הקטע הזה קשור למה שקרה אחרי התקיפה של קורט על הוריקן, שלא שודר עקב פרסומות, אך כן שודר באתר האינטרנט של הוו וו אי (אנלימיטד). אני מקווה מאוד שכל הקטע עם הסרת המסיכה של ההוריקן יגרור לסטוריליין מעניין, ולאחריו לסלילת הקריירה של שיין הלמס כמתאבק דומיננטי ברוסטר של ראו.
הכרזה מעניינת לגבי טאבו טיוסדיי, קרב משולש שאולי סוף סוף נראה בו את התואר מחליף ידיים (למרות שלא נראה לי שזה יקרה). אני מתאר לעצמי שהקהל יבחר במייקלס לבנאדם השלישי, ומשם נראה מה ילך.
הסטוריליין של ראו נגד סמאק ממשיך בצורה מצוינת, אבל ביג שואו לא היה צריך לנצח בקרב הזה, כי הוא לא מתאים למיין איבנט בטאבו. אני לא רוצה לראות אותו שם.
קרליטוס קבאנה היה מצוין, אבל נראה כאילו הוא סתם נמרח. לסגמנט של לינדה אני לא אתייחס.
את כל הקרב של קרליטו-מייקלס הרצתי קדימה, פשוט בגלל שהוא לא היה מעניין (חוץ מה-SCM דרך הכיסא).
סגמנט מופרע למדי של ריק פלייר. בשביל מה כל האגרופים לפצע? פלייר מדמם כמו מטורף, פשוט מזרקת דם שיוצאת מהמצח שלו. אבל כל הסיפור של פלייר היה מעניין ועשה את הסגמנט מעניין לגמרי, למרות מסכת הדם של פלייר.
הסיפור של כל דיוויזת הבנות התקדם עוד קצת קדימה עם הקרב שהיה השבוע. מה שראיתי עד עכשיו מאלקסיס (מיקי) היה מרשים, כולל גניבת הפינישר של טריש.
הרבה זמן לא ראינו את הכניסות האלה של סטון קולד. היה כיף לצפות בעוד אחת מהכניסות האלו.
סגמנט קורע מצחוק עם סטון קולד, יותר טוב מכל סגמנט של סטון קולד אי פעם. BOO-YA!
מיותר לגמרי להכניס את סטון קולד לקרב בטאבו טיוסדיי, ועוד נגד קואץ'. מרגיש קצת כמו יוג'ין-בישוף 2, לא?
5 דקות של באטל רויאל. 5 דקות! וכולן למען החזרה של קיין. לא רוצה לראות את קיין, ולא רוצה לראות את ביג שואו במיין איבנט של טאבו טיוסדיי. אז כנראה שבאמת נשארנו עם המתאבק היחיד שצריך אותו במיין איבנט, מייקלס. סמאקדאון:
קרב מעולה בין בוקר טי לבנואה, שיזכר במיוחד בגלל הפלאנג'ה המטורף של בנואה, שנחת על השפיץ של שולחן השדרנים. זה היה חתיכת הולי שיט מומנט. שרמל מעצבנת אותי עם המשחק המופרז שלה, אבל צריך לראות לאן כל העניין של הרמאויות שלה ילך.
הקרב בין הארדי לסיימון דין היה בסדר.
מיסטריו-ג'בל היה הרבה יותר טוב מהקרב הקודם שלהם בנו מרסי. ההתערבות של אדג', והספיר המטורף על מיסטריו היו ענקיים, אבל מה מאסטרס קשור לכל העניין?
מצטער, אבל לאשלי עדיין לא מרשים אותי, ולא נותן לי חשק לראות אותו כל שבוע.
סגמנט משעשע מאוד עם הג'וניורס ובוגימן.
לא רוצה לראות מחלקת ג'וניורס בסמאקדאון, וגם לא את בוגימן.
הסגמנט מאחורי הקלעים שגרם לקרב ההארדקור של הולי-סילבאן היה בסדר, וגם הקרב הארדקור היה טוב.
כל התוכנית אני עושה שני דברים: שואל את עצמי מי יהיה הפרטנר של אורטון בקרב הזוגות במיין איבנט, ואיפה לעזאזל קן קנדי. ואז זה הכה בי, קנדי הוא הזוג של אורטון! עליתי על זה רק בזמן שגררו נכנס (איך כל כניסה שלו נהיית יותר טובה מהקודמת, והוא לא עושה בה כמעט כלום?)
מה לעזאזל עשו למנגינה של קנדי!!! להחזיר את הקודמת ומיד!
ההבעה שהיתה על הפנים של קנדי כשלא נתנו לו להציג את עצמו היתה קורעת מצחוק.
המיין איבנט היה טוב, וגם טוב שהוא נגמר בפסילה, ככה קנדי לא מובס ושובר את רצף הנצחונות שלו. קרב השלישיות שבוע הבא לא נראה לי יספק את הסחורה של המיין איבנט. וזהו היה השבוע שהיה בWWE. כמו תמיד אתם מוזמנים להוסיף דעות ונקודות משלכם. תודה ויום טוב!
 

1000omri1000

New member
הנה הנקודות שלי על סמאק

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=13&msgid=64067727
 

AloneInTheDark

New member
כמה הערות...

אהבתי ת'סיכום גבר אבל ת'אמת אני לא מסכים איתך בכמה דברים... דווקא הייתי מאוד רוצה לראות את קיין בקרב המשולש ולראות אותו אפילו לוקח את התואר... גם שון מייקלס מעולה ויהיה לי כיף לראות גם אותו אבל ת'אמת זה לא משנה במי יבחרו WWE יבחרו את האיש המתאים להם ביותר לסטוריליין... ביג שואו באמת לא מתאים למיין איבנט הוא לא כזב מתאבק הוא סתם ענק אבל חייה... הייתי מאוד רוצה לראות את סטון קולד בקרב בטאבו טיוסדיו חבל באמת שזה נגד הקואץ' נקווה שיהיה מעניין ומישהו יתערב... לאשלי דווקא מאוד מרשים אוהב מאוד את הקרבות ש/לו נקווה שיפחו איתו פיוד מעניין... הבוגי מן דווקא אויל הייתי רוצה לראות אותו מתאבק יהיה מעניין אבל אני אוהב ת'הפתעות האלו מאחורי הקלעים. והג'וניורס הזה באמת אל נחוץ אבל לפי מה שהיה רשום בWWE זהו עוד חלק בטח יהיה בולוסיטי...
 

Eatsmnm

New member
אתם יודעים מה עכשיו

כשאני חושב על זה.... לדעתי אנדרטייקר יתערב ויעשה צ'וקסלאם/טומבסטון על אורטון באמצע הקרב
 
למעלה