השבוע בתוכנית של אופרה ווינפרי

השבוע בתוכנית של אופרה ווינפרי

השתתף בחור שסבל מתסמונת טוראט וסבל מטיקים קשים ביותר. לצערי פספסתי את התוכנית אבל חברה סיפרה לי שלבחור היו טיקים כל כך קשים שהוא לא יכל לשתות מים מכוס רגילה מכיון שכל המים נשפכו עליו. הרופאים בארה"ב החליטו לבצע בו ניתוח ראשון מסוגו בעולם. הניתוח עבר בהצלחה ואין לו נכון להיום אף לא טיק אחד. הנה לינק לאתר של אופרה והסיפור של הבחור -
 

חגית35

New member
כן הניתוח הזה הועלה פה

ע"י משפחתה של שני וגיא בן צבי הביא לינק ואני הוספתי עוד כמה כתבתות בנדון
 

שביק

New member
גם לי נודע היום על הניתוח הנ"ל

ומעניין לקבל יותר מידע בנדון. מאחר והאנגלית שלי לא מספיק טובה בשביל לקרוא וגם להבין, אשמח אם אקבל תירגום אמין לכתבות וכל מידע מתורגם. זה חשוב ביותר. שיהיה לכולם שבוע טוב ורק בשורות טובות.
 
חבל שאין תרגום בעברית מאוד חבל.

כי רציתי מאוד להתעניין בקשר לזה לקרוא ולדעת קצת יותר אבל אני לא מבינה אנגלית וחבל. שיהיה בהצלחה למי שעושה את זה . אגב עוברים את הניתוח אנשים בארץ? שבוע טוב.
 
למעלה