השאלה על כמות המטומטמים במדינה היא מכרעת, כי הבחירות בפתח ורק מטומטמים יצביעו ביבי

חנן44

Well-known member
אתה כנציג המטומטמים מוכן להסביר מה יש בנבלה שתצביע עבורו ?
(מבלי להזכיר את המועמדים הנוספים לתפקיד, ובלי ססמאות)
בויכוח בין הדבורים לזבובים מה יותר טוב דבש או חרא הזבובים מנצחים כי הם הרוב
 

ortodox

Active member
אתה כנציג המטומטמים מוכן להסביר מה יש בנבלה שתצביע עבורו ?
(מבלי להזכיר את המועמדים הנוספים לתפקיד, ובלי ססמאות)
הבחירה בנתניהו אינה בחירה מושכלת כבר זמן רב, מדובר בבחירה ריגשית. מזה אין להסיק שבוחריו מטומטמים. אני שמעתי את האיש נואם בכנס מסוים, אי אפשר להתכחש ליכולתו הרטורית, מדובר בנואם שאין שני לו ואני לחלוטין מתכוון לכך. גם אני שדעתי עליו אינה בדיוק חיובית, כל מי שנקלע לאחד מהדיונים בהם השתתפתי כאן, יודע זאת, ובכן גם אני הייתי מוקסם מהקול הזה, בס בריטון עמוק, האינטונציה המושלמת ועושר השפה. חשוב מכל אלה האיש יוצר אצל שומעיו את הרושם שהוא מתכוון בכנות לכל מילה שיוצאת מפיו. אז מה הפלא שכל כך רבים נשבים בקיסמו.
 

Harrington

Well-known member
מנהל

השאלה על כמות המטומטמים במדינה היא מכרעת, כי הבחירות בפתח ורק מטומטמים יצביעו ביבי​

כמות המטומטמים שמצביעים לנתניהו היא כאין וכאפס לעומת כמות המטומטמים שכותבים פוסטים כאלה ובכך מדרבנים עוד ועוד "מטומטמים" להצביע לנתניהו, בניגוד לתקוותם ורצונם :cool:.
 

מיש מעאול

Active member
כמות המטומטמים שמצביעים לנתניהו היא כאין וכאפס לעומת כמות המטומטמים שכותבים פוסטים כאלה ובכך מדרבנים עוד ועוד "מטומטמים" להצביע לנתניהו, בניגוד לתקוותם ורצונם :cool:.
מי שניזון מרגשי נחיתות יצביעו לביבי בגלל פוסטי, ולמי שהמוח עדיין פועל יפתחו העיניים
אתה קולט איזו ברכה אני מביא ?
 

ortodox

Active member
כמות המטומטמים שמצביעים לנתניהו היא כאין וכאפס לעומת כמות המטומטמים שכותבים פוסטים כאלה ובכך מדרבנים עוד ועוד "מטומטמים" להצביע לנתניהו, בניגוד לתקוותם ורצונם :cool:.
תודה על הדאגה ל"מטומטמים" השמאלנים מהם אתה מבקש למתן את התבטאויותיהם, רק כך הם יוכלו למתן את הנהירה לביביזם, אתה קובע. מוטיב חוזר אצלך וזה בהחלט נאה, סוג של אלטרואיזם שאינו מותנה ואינו תלוי בדבר. במיוחד שעולה מכך איזה שהוא זילזול במצביעי הליכוד שלהגיון שאתה מציג כאן הם מצביעים לאיש, לא בשל תכונותיו שלו, אלא בכדי לעצבן את מתנגדיו.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
תודה על הדאגה ל"מטומטמים" השמאלנים מהם אתה מבקש למתן את התבטאויותיהם, רק כך הם יוכלו למתן את הנהירה לביביזם, אתה קובע. מוטיב חוזר אצלך וזה בהחלט נאה, סוג של אלטרואיזם שאינו מותנה ואינו תלוי בדבר. במיוחד שעולה מכך איזה שהוא זילזול במצביעי הליכוד שלהגיון שאתה מציג כאן הם מצביעים לאיש, לא בשל תכונותיו שלו, אלא בכדי לעצבן את מתנגדיו.
דאגה לא הייתה בדברי :cool:. אבל אם זה מה שנוח לך לכתוב עליו, תבורך מפי עליון. אני אחזור כשתבחר להתייחס עניינית לדברי.

עד אז, מיצינו.
 
למעלה