השאטל של 04:58 היום מדלג על תחנת לוד...

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
השאטל של 04:58 היום מדלג על תחנת לוד...

השאטל של 04:58 היום מדלג על תחנת לוד...
היום ה- 09/06/14 השאטל האחרון של הלילה דילג על תחנת לוד ,
בשאטל היו בין 5-6 נוסעים והוא יצא כמה דקות לאחר שהרכבת נכנסה
לנתב"ג מכיוון תל אביב .
שוב לפני היציאה מנתב"ג התבצע רישום של כמות הנוסעים והיעד
אליו נוסע כל אחד .

נ.ב תודה לידידנו אלון [אלון 58] שמסר לי את המידע בזמן אמת .

ותודה גדולה לרכבת ישראל שממשיכה לדאוג שלא יהיה שרות בתחנות הביניים
 

משה343

New member
אפשר להוסיף שהוא נכנס לתחנת קרית גת ...

השאטל של 04:58 היום מדלג על תחנת לוד...
היום ה- 09/06/14 השאטל האחרון של הלילה דילג על תחנת לוד ,
בשאטל היו בין 5-6 נוסעים והוא יצא כמה דקות לאחר שהרכבת נכנסה
לנתב"ג מכיוון תל אביב .
שוב לפני היציאה מנתב"ג התבצע רישום של כמות הנוסעים והיעד
אליו נוסע כל אחד .

נ.ב תודה לידידנו אלון [אלון 58] שמסר לי את המידע בזמן אמת .

ותודה גדולה לרכבת ישראל שממשיכה לדאוג שלא יהיה שרות בתחנות הביניים
אפשר להוסיף שהוא נכנס לתחנת קרית גת ...
ולבטח גם יכנס לתחנת להבים [כי יש נוסעים שיורדים שם] .
 

משה343

New member
נוסעת אחת ירדה בתחנת קרית גת...

השאטל של 04:58 היום מדלג על תחנת לוד...
היום ה- 09/06/14 השאטל האחרון של הלילה דילג על תחנת לוד ,
בשאטל היו בין 5-6 נוסעים והוא יצא כמה דקות לאחר שהרכבת נכנסה
לנתב"ג מכיוון תל אביב .
שוב לפני היציאה מנתב"ג התבצע רישום של כמות הנוסעים והיעד
אליו נוסע כל אחד .

נ.ב תודה לידידנו אלון [אלון 58] שמסר לי את המידע בזמן אמת .

ותודה גדולה לרכבת ישראל שממשיכה לדאוג שלא יהיה שרות בתחנות הביניים
נוסעת אחת ירדה בתחנת קרית גת...
השאטל מנתב"ג פגש את השאטל האחרון שיצא מב"ש בשעה
05:40 באזור קרית גת .
 

משה343

New member
בשעה 06:15 הגיע לתחנת להבים והוריד 2 נוסעים

השאטל של 04:58 היום מדלג על תחנת לוד...
היום ה- 09/06/14 השאטל האחרון של הלילה דילג על תחנת לוד ,
בשאטל היו בין 5-6 נוסעים והוא יצא כמה דקות לאחר שהרכבת נכנסה
לנתב"ג מכיוון תל אביב .
שוב לפני היציאה מנתב"ג התבצע רישום של כמות הנוסעים והיעד
אליו נוסע כל אחד .

נ.ב תודה לידידנו אלון [אלון 58] שמסר לי את המידע בזמן אמת .

ותודה גדולה לרכבת ישראל שממשיכה לדאוג שלא יהיה שרות בתחנות הביניים
בשעה 06:15 הגיע לתחנת להבים והוריד 2 נוסעים
 

עוזי ק

New member
אם בשרות ההזוי הזה יש נוסעים

בשעה 06:15 הגיע לתחנת להבים והוריד 2 נוסעים
אם בשרות ההזוי הזה יש נוסעים
אין ספק שהמשך שרות רכבות הלילה בקו היה צובר קהל לקוחות נאמנים, שהיה מצדיק את הפעלת הקו.

נראה שהרכבת עושה כל שביכולתה על מנת להוכיח למקבלי ההחלטות שאין צורך להפעיל את הקו.

אני כמשתמש נלהב של הקו כאשר הייתה רכבת, לא מוכל לשים נפשי בכפי ולהמתין לאוטובוס שאף אחד לא יודע להגיד מתי הוא מגיע וכמה זמן תמשך הנסיעה.
 

משה343

New member
רכבת ישראל רוצה למסמס את שרות הלילה לדרום...

אם בשרות ההזוי הזה יש נוסעים
אין ספק שהמשך שרות רכבות הלילה בקו היה צובר קהל לקוחות נאמנים, שהיה מצדיק את הפעלת הקו.

נראה שהרכבת עושה כל שביכולתה על מנת להוכיח למקבלי ההחלטות שאין צורך להפעיל את הקו.

אני כמשתמש נלהב של הקו כאשר הייתה רכבת, לא מוכל לשים נפשי בכפי ולהמתין לאוטובוס שאף אחד לא יודע להגיד מתי הוא מגיע וכמה זמן תמשך הנסיעה.
רכבת ישראל רוצה למסמס את שרות הלילה לדרום...
ולכן ככה אלו פני הדברים .

אומרים אין נוסעים , אין הענות וכו וכו ... כאשר מצד שני מדלגים על תחנות


אין מצב שרכבת ישראל לא מודעת לכך ששאטל מדלג על תחנות !!!

תגיד ראש קטן תגיד תומנת ראשנה בחול כמו בת יענה אבל שורה תחתונה
הם יודעים בדיוק מה קורה !!!
 

אלון 58

New member
ואם הוא בכלל מגיע...,

אם בשרות ההזוי הזה יש נוסעים
אין ספק שהמשך שרות רכבות הלילה בקו היה צובר קהל לקוחות נאמנים, שהיה מצדיק את הפעלת הקו.

נראה שהרכבת עושה כל שביכולתה על מנת להוכיח למקבלי ההחלטות שאין צורך להפעיל את הקו.

אני כמשתמש נלהב של הקו כאשר הייתה רכבת, לא מוכל לשים נפשי בכפי ולהמתין לאוטובוס שאף אחד לא יודע להגיד מתי הוא מגיע וכמה זמן תמשך הנסיעה.
ואם הוא בכלל מגיע...,
לא ממש ברור מי נותן לנהגים הנחיות לדלג על תחנות,או שמא אלה "יוזמות פרטיות".
ברור שזה לא תחליף ראוי לרכבת.
 

אורי404

New member


אם בשרות ההזוי הזה יש נוסעים
אין ספק שהמשך שרות רכבות הלילה בקו היה צובר קהל לקוחות נאמנים, שהיה מצדיק את הפעלת הקו.

נראה שהרכבת עושה כל שביכולתה על מנת להוכיח למקבלי ההחלטות שאין צורך להפעיל את הקו.

אני כמשתמש נלהב של הקו כאשר הייתה רכבת, לא מוכל לשים נפשי בכפי ולהמתין לאוטובוס שאף אחד לא יודע להגיד מתי הוא מגיע וכמה זמן תמשך הנסיעה.
 

easylivin

New member


אם בשרות ההזוי הזה יש נוסעים
אין ספק שהמשך שרות רכבות הלילה בקו היה צובר קהל לקוחות נאמנים, שהיה מצדיק את הפעלת הקו.

נראה שהרכבת עושה כל שביכולתה על מנת להוכיח למקבלי ההחלטות שאין צורך להפעיל את הקו.

אני כמשתמש נלהב של הקו כאשר הייתה רכבת, לא מוכל לשים נפשי בכפי ולהמתין לאוטובוס שאף אחד לא יודע להגיד מתי הוא מגיע וכמה זמן תמשך הנסיעה.
 

אלון 58

New member
80-902-14 / מטיילי להב

בשעה 06:15 הגיע לתחנת להבים והוריד 2 נוסעים
80-902-14 / מטיילי להב
עוזב את תחנת הרכבת להבים/רהט לאחר שאני ונוסע נוסף ירדנו כאן.

לאחר כרבע-שעה הגיעו למקום רעיתי ובתי עם ה-
ואספו אותי לערד.
 

אלון 58

New member
80-902-14 / מטיילי להב

השאטל של 04:58 היום מדלג על תחנת לוד...
היום ה- 09/06/14 השאטל האחרון של הלילה דילג על תחנת לוד ,
בשאטל היו בין 5-6 נוסעים והוא יצא כמה דקות לאחר שהרכבת נכנסה
לנתב"ג מכיוון תל אביב .
שוב לפני היציאה מנתב"ג התבצע רישום של כמות הנוסעים והיעד
אליו נוסע כל אחד .

נ.ב תודה לידידנו אלון [אלון 58] שמסר לי את המידע בזמן אמת .

ותודה גדולה לרכבת ישראל שממשיכה לדאוג שלא יהיה שרות בתחנות הביניים
80-902-14 / מטיילי להב
אוטובוס השאטל של רכבת-ישראל,בזמן האיסוף בנתב"ג,מעל מפלס ה-
.
יצא לדרך בין 05:05 ל-05:10 הבוקר.
 

משה343

New member
ולמי ששכח את התשובה של רכבת ישראל...

השאטל של 04:58 היום מדלג על תחנת לוד...
היום ה- 09/06/14 השאטל האחרון של הלילה דילג על תחנת לוד ,
בשאטל היו בין 5-6 נוסעים והוא יצא כמה דקות לאחר שהרכבת נכנסה
לנתב"ג מכיוון תל אביב .
שוב לפני היציאה מנתב"ג התבצע רישום של כמות הנוסעים והיעד
אליו נוסע כל אחד .

נ.ב תודה לידידנו אלון [אלון 58] שמסר לי את המידע בזמן אמת .

ותודה גדולה לרכבת ישראל שממשיכה לדאוג שלא יהיה שרות בתחנות הביניים
ולמי ששכח את התשובה של רכבת ישראל...
"בשנת 2013 השיקה רכבת ישראל את שרותי קווי הלילה שהופעלו בין באר שבע, דרך נתב"ג לת"א .
לצערנו, הביקוש לשירות זה התברר כנמוך ביותר , כאשר במהלך החודשים בהם הופעל השרות השתמשו בו בממוצע כ- 30 נוסעים בלבד לאורך כל הלילה, כלומר 5-6 נוסעים לרכבת ובה כ- 800 מקומות ישיבה.
בימים אלה נבחנת על ידי הממשלה , בשיתוף רכבת ישראל, אופן הפעלת הקו ומימונו .
בכל מקרה, יועמד פתרון תחבורתי זה או אחר לאורך שעות הלילה" .

א. האם מספיקה שנה על מנת לבחון ביקוש ?
ב. האם היה מאמץ מספיק לשווק קו זה ?
ג. האם במשך שעות הלילה משרד התחבורה דאג לתחבורה משלימה אל/מ תחנות הרכבת ?
ד. מדוע עשו שימוש ברכבת ובה כ- 800 מקומות ? לא היה מספיק מערך IC3 אחד ?
ה. מה יש לבחון ? אופן הפעלה ? .... פשוט לוקחים רכבת, פקח, מאבטח ונהג קטר ויוצאים לדרך !
ו. מימון ? אתם רציניים ? שנתחיל לחפור במשרד התחבורה איפה יש כספים מיותרים ?
או שנבדוק ברכבת ישראל ונראה איזה שרותים לא חיוניים אפשר לוותר ? ...
שנפתח את תיבת פנדורה ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה