הר חלוץ...

הר חלוץ...

אהלן, יש לנו (לי ולבעלי) צימר ליום ה' בהר חלוץ.. היכן מומלץ לטייל ביום בראשון וביום השני? חשבנו ביום הראשון לעבור דרך עכו..מה מומלץ לעשות שם? והאם ביום השני כדאי לכוון טבריה? אודה להמלצתכם!!
 

bhmi100

New member
עכו תעשי סיור בעכו העתיקה.

טבריה יהיה עוד יותר חם מבעכו. עצתי עדיף להשאר באיזור של הר חלוץ והר מירון יש שם טבע נוף יפה ולפחות בלילה קריר שם.
 
ויש משהו ליד הר חלוץ ?../images/Emo175.gif../images/Emo176.gif

איזה אתר קטן לראות ? משהו ? סיור איפושהו ליד ? נקודת נוף יפה ?
תודה
 

bhmi100

New member
שמורת הר מירון

יש תצפית מצויינת על בקעת בית הכרם מדרום לחלוץ ולבון (יש נקודות אפשרי מהכביש ויש כאלו שאפשר ללכת ברגל
 

ihtiyar

New member
בעכו

סיור במוזיאון העירוני ("אולמות האבירים"), בסמטאות השוק, על חומת היבשה ועל חומת הים. כדאי להציץ לכל כנסיה או מסגד שתמצאו פתוחים. אם אתם אוהבים, בררו בנמל אם יוצאת הספינה לשייט סביב החומות (ממליץ רק לפנות ערב). בסביבה: הגן הבהאי צפונית לעכו, שהוא הקדוש ביותר בעולם לבהאים. ממש קרוב להר-חלוץ תוכלו לבקר בפארק הסלעים בכיסרא, או בגן התעשיה בתפן. ביום השני, תנו למזג האויר להחליט. ביום חם ולח אין טעם לדעתי לרדת לטבריה. במקום זה אפשר לעשות סיבוב בפקיעין ו/או בשביל הפסגה בהר מירון, ו/או סיור בצפת. אםאל טיול של יום שלם, אפשר לרדת לטיול קצר ורטוב בנחל עמוד (הכניסה כקילומטר אחרי כפר שמאי. מסלול מעגלי)
 

סאקרה

New member
תשאלו את בעל הצימר איך מגיעים למצוק

יש בצד הדרומי של הישוב "מרפסת נוף" טבעית שביל לא מסומן מוביל אליה. זו אחת הפינות הכי יפות בגליל. שווה בכל שעה. בכוון צפון נמצא איזור התעשיה של תפן,הכולל מוזיאון מעניין וגם אוסף מכוניות מרשים.
 

סאקרה

New member
בדרך אל.. ג'וליס וגן "אל מונה"

פינה חמודה,(קצת קיטצ'ית,אבל מושקעת) אצל נאג'י בג'וליס. חינם. איש מסביר פנים שהשקיע בגינה,בפסלים,במזרקות והפך את המקום לאטרקציה. כדאי להתקשר- 04-0064760 נאג'י. איך מגיעים, חפשו את כביש 70,צמת כפר יסיף>ירכא>ככר עם פסל בצורת מפת הארץ> ג'וליס> שלט (או כל אחד מכיר).
 
ואם אתם בכפר יסיף...

שווה לעצור, לאורך הכביש הראשי בכפר, על הדרך, פלאפל עווד-מומלץ!
 

שבט2

New member
המלצות לקצרים באיזור:

המוזיאון בתפן *בתשלום (תערוכת המכוניות הישנות ופינות פסלים) הר זבול = נבי סבאלן (עליה להר מתוך חורפיש. כניסה בלבוש צנוע) פקיעין העתיקה (כיכר המעיין, ביה"כ העתיק ואף הסדק בסלע = מערת רשב"י) * טבריה רחוקה יחסית מהמקום בו אתם מתארחים. נופש נעים!
 

yossiwe

New member
אם את בענין של חורבות

יש 3 חורבת מעניינות לא רחוק מהר חלוץ: 1. חורבת תפן - לפני השקיעה הנוף משם מדהים 2. חורבת חשק - שרידי כנסייה. 3. חורבת מחוז - כנ"ל. ככל הזכור לי, יש גם פסיפס בחורבת חשק או מחוז. נופש נעים.
 
תודה רבה לכולכם ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

עזרתם לנו מאד ואנחנו ננסה לנצל את כל המקומות שהמלצתם עליהם
 
למעלה