הר הזבל רעננה, היום 07:00

ilantevet

New member
הר הזבל רעננה, היום 07:00

האויר צלול, הטמפ' סבירה, הבוץ רכיב, הנוף יפה (נו בכל זאת מדובר בהר של זבל...). יופי של דרך להתחיל את הבוקר.
 

דןk2

New member
בדיוק באותה הצלע של ההר

אני וחברים שלי ירדנו אותו מגיעים למהירות של 50+ בערך.. מה שנקרא דאון היל הכי כייף!! (אני לא מדבר על השביל מתוך ההר)
 
למעלה