הרשטיק ידידי... עוד בענייני האיגוד המתקרא ״אופניים״

steiff

New member
הרשטיק ידידי... עוד בענייני האיגוד המתקרא ״אופניים״

לצערי איגוד האופניים מייצג קבוצה בטלה בשישים מכלל הרוכבים בישראל. היה לי ברור שברגע שאציב בפני האיגוד משהו שנראה כמו איום בתחרות מצד איגוד אחר מייד תהיה תגובה, התחרות הרי בדמם, וכרגיל אני שומע אותן תשובות: ״כתבנו ניירות עבודה לפני שלוש שנים״. בינתיים ממשיכים לההרג רוכבים בשולי הכבישים, וקטנועים חשמליים ממשיכים להשתולל ברחובות, אבל את האיגוד זה לא ממש מעניין, כי זה לא נוגע לתחרויות שהוא מארגן. אז הסר דאגה מליבך. אין לי כוונה להקים איגוד מתחרה. כמו פולניה טובה אני אסתדר לי לבד בחושך. אתרחק מהכביש. אארגן לעצמי מסלולי רכיבה בטוחים יחסית בשטח, ואתם תמשיכו לטפל בקומץ המתחרים שעוד נותרו בארץ ולהקים קבוצות ילדים בתקווה למצוא שם מתחרים פוטנציאליים. בשבת האחרונה, כמה ימים אחרי שהשתלחתי, כדרכי, באיגוד, יצאתי למקטע השביעי ב״חוצה ישראל״ שאני עושה יחד עם קבוצת רוכבים מהקיבוץ שלי. פעילות הכי עממית שיש. סבים ונכדיהם. מגיל 7 עד מעל 70. מסלול שטח, סיפורי הארץ והמסלול מפי אחד הרוכבים (שהוא גם מדריך ידה״א, ועימו רוכבים במסלול בנו ושניים מנכדיו). רכב ליווי, לוגיסטיקה במיטבה. זו כבר הפעם השלישית שאנו עושים מבצע שכזה. מהחרמון לאילת. כל שבת שלישית בערך, בכל פעם כמה עשרות ק׳מ. מצטרפים אלינו, על בסיס ״מקום פנוי״ באוטובוס ובעגלת האופניים, גם רודריג, הווטרינר מכפר ביאליק, ושני ילדיו, ועוד מספר רוכבים מנהריה. קיבוצניקים סנובים אנחנו, אתה הרי יודע, אבל בכל זאת פותחים את השורות גם לזרים... השבת, קצת לפני העליה בנחל גחר לסוף המקטע בג׳וערה, רודריג קיבל טלפון בהול לחזור מהר הביתה. אתה בטח כבר מנחש. זה היה אח שלו בכביש ארבע. אז תעשה לי טובה, קח את האיגוד הזה (ואני אמנע משימוש בביטויים לא הולמים) ותנער ממנו את כל מי שאי פעם היה, או שהוא עדיין, רוכב תחרותי. למה? מפני שמדובר באנשים מקובעים שלא מסוגלים לחשוב מחוץ לקופסת התחרויות. הספורט העממי לא מעניין להם את ״אתה יודע מה״. חפש ומצא אנשי ארגון בעלי מהלכים במסדרונות השלטון שיפעלו לחקיקה בעניין השתוללות החשמליות במדרכות הערים, שיסללו נתיבי אופניים בכבישים או לצידיהם. שיפעלו לטובת כלל ציבור רוכבי האופניים ולא רק לטובת אותו מיעוט בטל בשישים בכמה מועדוני תחרויות אקסקלוסיבים. ועד שזה יקרה, שיעשו טובה לכולנו ויפסיקו לשלוח לנו מצגות על ״פעילותם״. שישלחו את זה בדואר פנימי למועדונים ולחברים. שנה טובה וחתימה טובה.
 

Dov_s

New member
לא מבין מה אתה רוצה מהאיגוד

איגוד האופנים הוא איגוד ספורטיבי כמו איגוד האתלטיקה ואיגוד הגודו או השיט.
לא כל מי ששט ביכטה או גלשן רוח מצפה מאיגוד השיט שיטפל בו או כל מי שהולך בשביל ישראל חושב שאיגוד האתלתיקה קשור אליו (יש ספורט כזה הליכה).
נושא הספורט הוא חשוב ויש מי שזה מעניין אותו.
לנושא האופנים העממי יש את "ישראל בשביל האופנים", תכנס לאתר שלהם תצטרף כחבר, תפעל כמתנדב ותשנה.
לשבת ליד המקלדת ולקטר על האיגוד סתם לא לעניין.

נ.ב.: כל הסיפור שלך בלי פסקאות וקצת לא קריא.
 

steiff

New member
מקטרי מקלדת

אם האיגוד לא מטפל בענייני אז שיפסיק לבלבל לי את המוח עם מצגות על פעילות שלא רלוונטית עבורי. שישלח את המצגות בדואר אלקטרוני ישר לשלושת המועדונים האקסקלוסיביים שהוא מטפח. ובאשר להיעדר פסקאות: לממשק ההודעות החדש של תפוז פתרונים. הוא אלא אוהב אייפדים.
 
למעלה