הרצאת של IGRA בגבעתיים ב-07.12.2021

בעונה תשפ"ב IGRA, העמותה למחקר גנאלוגי בישראל, תקיים הרצאות בגבעתיים ביום שלישי הראשון בכל חודש.

"אולי גם אתם זכאים! מדינת ישראל, מחקר גנאלוגי ואיתור בעלי 'נכסים עזובים' ויורשיהם."
בהתאם לערכי המסורת היהודית, פועל אגף האפוטרופוס הכללי של משרד המשפטים, לאיתור בעלי נכסים עזובים ויורשיהם. בשנים האחרונות התרחבה פעילות זו באופן משמעותי ביותר בעקבות התפתחויות בתחום המחקר הגנאלוגי ולשגשוג המקורות הזמינים והנגישים למחקר זה. עו"ד יונתן קירש יתאר לנו את התהליך, שבאמצעות כלי מחקר ומקורות גנאלוגיים, כגון: ארכיונים, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, מאגרי נתונים, רשומות ועיתונים, מצליחים לאחד מאות אנשים עם רכושם המשפחתי ההיסטורי, וגם לאחד משפחות!

יונתן יציג דוגמאות מרשימות של עבודת משרדו בתהליך שבו מרכיבים יחד פרטי מידע גנאלוגיים שונים לשם זיהוי בעלי הרכוש המקוריים ובהמשך, באמצעות בניית עצי משפחה ואיתור אנשים חיים, מציאת בעלי זכויות ברכוש היום.

המרצה:  עו"ד יונתן קירש
עו"ד יונתן קירש, עובד וותיק באגף האפוטרופוס הכללי. הוא ואשתו ג'ינה גדלו בלונדון, אנגליה, עלו לישראל ב- 1990 וגרים כיום בבית שמש. הוא משמש כמנהל המחלקה לאיתור זכאים ולהעברת נכסים עזובים לקניין המדינה באפוטרופוס הכללי ובתפקיד זה זוכה לשלב את מקצועו כעורך דין עם אהבתו לעולם המחקר הגנאלוגי.


דרושה הרשמה מראש למקום באולם בדוא"ל [email protected]
ב-7 דצמבר 2021

שעות 19:00 - 21:00
במרכז קהילתי שז"ר בקומה קרקע, רח' יבנאלי 30, גבעתיים.
באולם ההרצאות בקומה קרקע,המקום נגיש לכסאות גלגלים.
הגעה להרצאה תתאפשר רק בהתאם להנחיות התו הירוק. לפיכך יוכלו להיכנס רק מי שיציגו תעודת מתחסן, או תעודת מחלים, או אישור תוצאות בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות שקדמו להגעה להרצאה. חובה עטיית מסכה לאורך כל האירוע.

למי שגר רחוק ניתן לצפות גם בזום.
לרישום להרצאה בזום:
https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZcpce-grz0uH9MLkwe34cVV1_hq7k4DOwJZ

לראות פעילויות של IGRA בזמן הקרוב. https://genealogy.org.il/calendar
 
למעלה