הרעלת כלבים בכיכר המדינה

mamilu

New member
../images/Emo18.gif הרעלה בכיכר המדינה!!!

בעלי הכלבים והחתולים באיזור כיכר המדינה בת"א - היזהרו !!! קיבלתי הודעה זו במייל: אתמול בערב חברה שלי יצאה לטיול עם הכלבה שלה בכיכר המדינה וכעבור שעתיים הכלבה התחילה להקיא ולסבול מכאבי תופת, להשתולל ולחרבן בכל הבית!! היא רצה איתה לוטרינר, לד"ר שיינר והוא קבע שהיא הורעלה ברעל קטלני. הכלבה המתוקה מתה בייסורים. איך מסבירים לילד רגיש בן חמש, שישן כל לילה עם הכלבה האהובה שלו שאיזה מניאק מטורף רצח אותה. יכול מאד להיות שהמניאק שהרעיל 8 כלבים בארבע ארצות (ליד באזל) עבר לפארק בכיכר המדינה ולמעשה הוא יכול לעבור מגן ציבורי אחד לשני בלי שאף אחד יעצור אותו. המשטרה מפנה אותי לעירייה והעירייה שולחת אותי למשטרה, בקיצור הבירוקרטיה חוגגת ועוד כלבים יכולים למות בינתיים. היום בבוקר תליתי שלטים בכיכר שמזהירים את בעלי הכלבים מפני רעל מסוכן אבל כדאי שנזהיר בעלי כלבים גם באינטרנט ובכל דרך אפשרית.
 
למעלה