הרסתי את הטיפול, בטפשותי הרבה

הרסתי את הטיפול, בטפשותי הרבה

אני לא מאמינה, הייתי צריכה להזריק אמפולה וחצי גונל-אף, וכמו מפגרת הזרקתי 225 בעט. עכשיו יש לי המון זקיקים כשהגדולים בין 14-15. הערב פתאום נפל לי האסימון, וקלטתי שטעיתי. מיד התקשרתי לקופא והוא הורה לי להפסיק הכל. מה יהיה עם כל הזקיקים? הם יבייצו לבד? אני אחרי דקא ארוך.
 
אני לא מכירה אותך מספיק אבל לא

שווה לחפש דרך ביניים ? לא חבל על כל הזמן של הטיפול. הרופא לא חושב אולי על צטרוטייד ? לעכב את הביוץ. סתם זורקת רעיונות. הוא בטוח חשב על זה עד הסוף כשהוא אמר לבטל ? בהצלחה.
 

1רוצהילד

New member
מיטל יקירה ../images/Emo70.gif

אם את עם דיקא ארוך אז אני מניחה שאת לקראת טיפול הפריה נכון?? אז לא הבנתי למה מפסיקים את הטיפול , אפילו אם יש יותר מדי זקיקים ? בדקת את כל האפשרויות עם הרופא שלך ? אני מקווה שהעניינים יסתדרו ושיהיה לך
 
הענין הוא שאני עדיין בהפריות

מרוב בלבול שכחתי לומר את זה. אני עוד לא בIVF, ולעשות הפריה במצב כזה זה סיכון מידי גדול. והכל בגלל שפישלתי, אוףףףףף
 

1רוצהילד

New member
אני מבינה שאת בהזרעות

ואז באמת אם יש יותר מדי זקיקים אז מפסיקים טיפול. תשמעי זה קורה אנחנו בני אדם . מקווה שהחודש הבא יהיה מוצלח יותר מכל הבחינות.
 

פּוֹנְג

New member
אפשר לנסות לבקש - אם את רוצה ואם

יאשרו לך לעשות IVF חרום. ואז שואבים את הזקיקים ולא "מפסידים" את הטיפול. וכמובן עושים החזרה כמו ב IVF.
 
מיטל, לי הפסיקו החודש את הטיפול

בגלל ריבוי זקיקים וערכים הורמונליים גבוהים. במקרה שלי זה קרה בגלל שהרופ שלי הפציץ אותי בהורמונים- אבל התוצאה היא אותה תוצאה- אין הזרעה החודש- עצרו את הטיפול, נתנו לי צטרוטייד למנוע ביוץ עצמוני ועשו לי מעקב לראות שהאסטרדיול יורד... ה לא נעים שמפסיקים טיפול (בייחוד כי הייתי בטה שהחודש אני בהריון
) אבל זה עדיף מהזרעה שתסתיים בהריון מרובה עוברים או בגירוי יתר במיון. יקירתי, אל תתייסרי בהאשמה עצמית על זה שהזרקת יותר ממה שהיית צריכה...למזלנו כל טיפול שנגמר מביא איתו תקווה לעוד טיפול שמתחיל... בהצלחה!
 
למעלה