הרמת שפתיים ועיצוב החיוך

Lia201

New member
הרמת שפתיים ועיצוב החיוך

יש לי בעיה שאין להרבה אנשים בארץ (בגילי...) ולכן אני לא מוצאת על זה מידע.
השפתיים שלי נוטות למטה באופן טבעי, ובנוסף אין לי את ה"שקע" הזה, הלב שלכולם יש באמצע השפה. פשוט אין, ואני בת 20 ככה שזה לא נובע מזקנה או מקמטים.

בנוסף, רואים לי את החניכיים כשאני מחייכת, וזה מבחינתי משהו שאני מתביישת בו וזה גורם לי לא לחייך. אז אני רוצה טיפול משולב להכל. אני לא מבינה למה לא מדברים על זה שגם צורת האף קובעת את החיוך ואת החניכיים- לא ראיתי מילה על זה ברשת. ברגע שאני לוקחת את גשר האף ומושכת אותו טיפה כלפי למטה ואז מחייכת, לא רואים לי בכלל את החניכיים אלא רק את השיניים. זה לא נובע אצלי מלסת חלשה וכו וכו אלא גם מצורת האף, הכל ביחד כזה.

אני אשמח למידע על רופא/ה שמבצעים את ההליכים האלו בארץ, ואם בכלל ניתן לעשות את הלב ההוא באמצע השפה. תודה :)
 
שפתיים

שלום

מה שאת מתארת הוא מבנה שפה שלגמרי לא נדיר. שילוב בין שפה שנמשכת גבוה בחיוך ויוצרת חשיפה של החניכיים (gummy smile) לבין השטחה של קונטור השפה העליונה עם חוסר הגדרה טובה של מה שאנחנו קוראים לו "קשת קופידון".
קיימות אופציות טיפוליות טובות לזה - בעיקר מבוססות על חומרי מילוי במרומות הנכונים בתוספת אפשרית של בוטוקס לשרירים המרימים את השפה ביתר. לגבי רופא - רובנו מתמצאים בטיפולים האלה - העיקר שיהיה מומחה בכירורגיה פלסטית.

בהצלחה

ד"ר אודי ארד
 

Lia201

New member
טוב לא צריך להתעצבן

מן הסתם שאני מתארת את זה מנקודת מבט של מישהי שלא מבינה כלום בעסק... חוץ מהקטע עם האף. שאני יכולה לדעת למי יש חיוך חושף חניכיים לפי האף...
ואני יודעת שמה שתיארת לא נדיר- אבל כשהשפה שטוחה לחלוטין, לא ראיתי את זה הרבה (על נשים :( )
אני פשוט ממש מפחדת מבוטוקס כי אני לא רוצה שלא אהיה מרוצה מהתוצאה ולא יהיה לי מה לעשות עם זה. אבל אני אברר על זה.
&nbsp
תודה על התשובה
 
הכל טוב

היי

אני חושב שבייעוץ פרונטלי עם כירורג פלסטי תוכלי לקבל המלצה קונקרטית, וגם תוכלי להירגע קצת באשר לפרוצדורה שהיא הרבה פחות מפחידה ממה שנדמה...

בהצלחה

ד"ר אודי ארד
 
למעלה