הרכש החדש

Optimum Design

New member
הרכש החדש

לאחר המתנה של חודשיים הגיעה לבסוף המכונה. La Cimbali M21 Junior DT1 פרטים באתר
 

Optimum Design

New member
פרטים

רכשתי את המכונה אצל ברון o.k. לאחר סקר שוק מקיף. זמן ההספקה הינו חודשיים וכולל הובלה ושירות. לגבי המחיר, באופן מפתיע, מסתבר שמחיר המכונה אינו רחוק משמעותית ממחיר בריקולטה או איזומק. עבורי, תוספת העלות היתה מתקבלת על הדעת. המכונה מפיקה קפה מעולה ונחשבת בעיני רבים כמכונה הטובה ביותר שניתן לקנות עבור המשתמש הביתי. ראה ביקורות באתרים המצורפים.
 

ronlotann

New member
יש לי מספר שאלות ? ../images/Emo35.gif

האם המכונה שקנית קיימת גם בתצורה של מיכל מים ולא חיבור ישיר למים ? שנית מה מחיר , אם מותר לשאול ומה מחירה של מטחנת הקפה שקנית ? האם היא עדיפה מבחינת איכות חלקים , אמינות ואיכות הקפה שניתן להפיק ממנה על הבריקולטה ? ולבסוף , מה טלפון היבואן ? בתודה מראש.
 

Optimum Design

New member
מספר תשובות

דגם M21 Junior S1 הינו בעל מיכל מים פנימי. תוכל לקבל פרטים באתר של la cimbali או באתר של כריס קפה (ראה קישוריות בתגובה הקודמת). הדגם עם המיכל הפנימי הינו כמובן בעל משאבת רטט. אגב, השוואה מעניינת בעניין איכות הקפה המופק משני הדגמים (המיכל הפנימי ומשאבת הרטט/חיבור ישיר למים ומשאבה ווליומטרית), מדווח באתר coffeegeek. וויכוח ממושך בפורום הניע שני אנשים בעלי שני הדגמים להפגש אצל בעל המכונה עם חיבור ישיר למים (בעל המכונה עם המיכל נדרש לנסוע כשעתיים לשם כך - המכונה שוקלת 30kg+). השוואה עיוורת שהם ערכו אחד לשני העלתה כי לא ניתן להבחין בהבדלים וכי לא ניתן להצביע על הכוס שהופקה בכל אחת מהמכונות... לגבי המחיר. הואיל וגם זוגתי גולשת כאן - עדיף שתדבר עם היבואן: 09-8859030 רחוב גיבורי ישראל 7 א. תעשיה פולג, נתניה (על יד איקאה) המטחנה פשוט מעולה. החיסרון היחיד הינו מחלק המנות שאינו מתאים לכולם. מצאתי שהמטחנה טוחנת ישר למרכז התאים. לפיכך, אני מפעיל את המטחנה עד לנקודה שהיא ממלאת את התא. נדרשת עוד מנה, אני פשוט מסובב את מחלק המנות ומציב תא ריק חדש מול פתח היציאה. עלות המטחנה בסביבות 2000 ש"ח. הבריקולטה מכונה טובה ומפיקה קפה טוב. ה- cimbali הינה מכונה מקצועית אמיתית, על כל המשתמע מכך. לגבי האמינות והשירות של היבואן - אין לי עדיין מספיק נתונים, כל שאיני יכול לדווח. תודה על הברכות!
 

angert

New member
בכל זאת, מה ההבדלים?

מה שונה ב LA CIMBALI מבריקולטה ודומות? איכות החלקים?
 

Optimum Design

New member
אין ארוחות חינם בהנדסה.

ולכן אתה מקבל בדיוק מה שאתה משלם עבורו. מבלי לפגוע באף אחד, זאת פשוט מכונה מליגה אחרת. ההבדל ניכר בכל פרט ופרט וכן, גם בטעם הקפה ! (מתוך השוואה עיוורת שערכנו לחברים). לדעתי זה כמו לשאול במה מזדה שונה מיגאור. האם זה שווה את הכסף ? כל אחד יחליט לעצמו.
 

angert

New member
דווקא מעניין לדעת את הפרטים

בדוגמה של יגואר מול מזדה אפשר לשכוח מהרגש להגיע לנתונים יבשים, זה מה שמעניין בהשוואה גם במכונות קפה. גודל הדוד, איכות הברזים, איכות ההרכבה, גימור, משאבה וכ"ו. אני באמת רוצה לדעת כי אני חושב שבאתיד אקנה מכונה עם E-61. אני לא הבעלים של בריקולטה שמנסה להוריד מערך קנייתך :). אגב, המחיר שלה גולש לאזור של 5 ספרות?
 

davesh

New member
האם יש הבדל בין המחיר של המכשיר

כפי שנמכר בכריסקפה לעומת המחיר שאתה שילמת?
 
למעלה