הרכישות שלי בחודש הספר

SilviC

New member
הרכישות שלי בחודש הספר../images/Emo13.gif

לא הלכתי לשבוע הספר אבל קניתי שבוע שעבר את הספרים הבאים באקדמון אונליין וב- IBOOKS : 1) המכורה לשינה/אלפרידה צ'ורדה 2) דודה פרהומה לא היתה זונה/ יוסי אבני 3) חברו של המנוח/אנדריי קורקוב 4) מלח וזעפרן/ מילה שמזי 5) שיר דמדומים אחרון/סידהרת דהאנוואנט שאנגווי 6) גירושין בבודה/שאנדור מראי 7) חיי נישואין/דוד פוגל 8) קנון מהופך/פאולו מאורנסיג 9) הניסוי של השופט פוט/פיטיגרילי 10)להיות יחד זה הכל/אנה גבלדה והזמנתי באיחור את "בשבוע הבא- אמריקה!!!" של דיוויד סלע, מקווה שישנו במחסנים.
 
מתוך הרשימה

קראתי את - חיי נישואין - קנון מהופך שניהם מומלצים בכל לשון. דודה פרהומה.. גירושין בבודה והניסוי של השופט פוט הם ברשימת הקריאה שלי. על שאר הספרים לא שמעתי ואני הולכת להריץ חיפוש.
 
ואני קראתי חמישה... ומאד אהבתי.

הנפלא מכולם בעיני הוא חיי נישואים - בהחלט נמצא ברשימה הפותחת שלי וקראתי אותו כמה וכמה פעמים. מאד אהבתי את קנון מהופך, הניסוי של השופט, ולהיות יחד זה הכל. חברו של המנוח ספר משעשע וכיפי. תתחדשי!
 

TIT Bit

New member
מבושה אני לא אפרט כמה

'בזבזתי' בחודש הספר. ועוד במחירי אקדמון, יענו 40% הנחה מהספר ה-I בלי קשר כמה נקנים. מהרשימה שלך: 2) דודה פרהומה לא היתה זונה/ יוסי אבני - not my cup of water היא היתה סתם דודה אפרורית ולא מעניינת. 3) חברו של המנוח/אנדריי קורקוב- חביב ואירוני.'המוות והפינגווין' שלו טוב יותר. זה כאילו ורסיה אחרת לאותה גב' 6) גירושין בבודה/שאנדור מראי - גם אצלי בהמתנה מהחודש. משלושת הממליצים הנחשבים עלי אחד התלהב, אחת לגמרי לא ואחת היתה פארווה 7) חיי נישואין/דוד פוגל אתגר קשה וטוב 8) קנון מהופך/פאולו מאורנסיג בהמתנה גם הוא מהחודש. הדעה הכללית טובה. 9) הניסוי של השופט פוט/פיטיגרילי חכם, מצחיק, נהדר. חומר למחשבה לרשויות החוק למיניהן.
 

SilviC

New member
שוקן הנבלות

לא עושים מבצעים על הספרים שלהם מתוך "עקרון"
בגלל זה אני תמיד קונה ב IBOOKS בשבוע הספר או בסטימצקי כשיש איזה מבצע מטורף. כואב לי לקנות אצל הטרוריסטים האלה אבל אין לי שום כוונה לתת 70-90 שח לספר בגלל השחצנות של שוקן. הרשימה הזו התבשלה לי הרבה זמן. אני מקווה שאני לא אתאכזב. כמובן שיש לי רשימה של ספרים מפה ועד שבוע הבא שרציתי אבל מה לעשות, צריך להתפשר קצת.
 

SilviC

New member
בדיוק ככה!

מתוך עקרון. לפני כשנתיים קראתי ראיון עם מישהו מההוצאה (כנראה לקראת אחד משבועות הספר) והם אמרו שהם לא עושים מבצעים על ספרי שוקן מתוך עקרון למעט בשבוע הספר בדוכנים, כאילו הם טובים ונעלים משאר ההוצאות איכשהו. זה נורא הכעיס אותי. הדרך היחידה לא לשלם מחיר מלא על הספרים שלהם היא לקנות במבצעים של סטימצקי או ב- IBOOKS כשהחנות עצמה עושה X % הנחה על כל הספרים ולא ההוצאה עצמה.
 

SilviC

New member
יוסטשיה

לדוגמה: כל הספרים באקדמון בחודש האחרון נמכרו ב 40% הנחה למעט ספרי שוקן
את יכולה ללכת לבדוק באתר שלהם. היום זה היום האחרון של המבצע. ספרי שוקן הם במחיר מלא...
 

SilviC

New member
בדיוק

זה מעצבן אותי ברמות על! אם היה לי עמוד שדרה הייתי עושה עליהם חרם מוחלט
אבל הם באמת מוציאים כמה ספרים משובחים כל שנה אז אני נאלצת לחכות למבצעי חנויות. מתי פעם אחרונה ראית ספר של שוקן שנמכר ממש טוב או זכה לחשיפה מסיבית? מה שעוד יותר מעצבן זה שהם אחת ההוצאות הגדולות והעשירות במדינה.
 
תראי,

יש להם מונופול בעיקר על כל היצירות והיוצרים המבוססים, שלא בדיוק צריך לעשות להם יחסי ציבור כמו לספרים חדשים: הרמן הסה, עגנון, קפקא, (אני חושבת שגם) יהודה עמיחי ושלום עליכם ועוד רבים אחרים.
 

SilviC

New member
את צודקת

אבל את גם מוכיחה את טענתי - הספרים/סופרים שציינת גם נמצאים בתוכנית הלימודים מה שאומר ש- א) מכירות גדולות מובטחות ב) ניתן לסחוט את ההורים חופשי. ג) אין צורך בפרסום לספרים אלה וגם לא בהנחות. בכל מקרה, אני דווקא התכוונתי לספרים חדשים שלהם שיוצאים.
 

מ צ ד ה

New member
לבושתי קראתי מתוך הרשימה רק את

שיר דמדומים אחרון והוא היה מקסים
 
למעלה