down under
New member
באמת תהיתי מה הדבר הזהאתה צודק קובי
הנה הבסיס הסופר-סודי שבנו האמריקנים ליד הקו הירוק.
זה לא רחוק, יחסית, מאלעד וראה"ע. מניין לך שזה בסיס אמריקאי ולא צה"לי (או מוסדניקי/שב"כניקי)?
באמת תהיתי מה הדבר הזהאתה צודק קובי
הנה הבסיס הסופר-סודי שבנו האמריקנים ליד הקו הירוק.
קראתי על כך כתבה לפני כשלוש שניםבאמת תהיתי מה הדבר הזה
זה לא רחוק, יחסית, מאלעד וראה"ע. מניין לך שזה בסיס אמריקאי ולא צה"לי (או מוסדניקי/שב"כניקי)?
בסיס נחשונים. נבנה ע"י חיל ההנדסה האמריקאיבאמת תהיתי מה הדבר הזה
זה לא רחוק, יחסית, מאלעד וראה"ע. מניין לך שזה בסיס אמריקאי ולא צה"לי (או מוסדניקי/שב"כניקי)?
ראש מחלקת בטחון מידע, לעצור אותובסיס נחשונים. נבנה ע"י חיל ההנדסה האמריקאי
בשילוב מערך הבינוי של צה"ל.
ראש מחלקת בטחון מידע, לעצור אותו
קוראים לו אנדי ראדולסקו, והוא גר כמדומני ביפו. דחוף לעצור אותו.... סתם, סתם, צוחקים סרג'יו, צוחקים.
לא אמרו לך שאסור לשים אייקון של דחוף
נדמה לי שיש לידו במציאות עוד משהו שלא קיים בתאתה צודק קובי
הנה הבסיס הסופר-סודי שבנו האמריקנים ליד הקו הירוק.
צר לי מייקלתודה על הסיור מהחלל, האם
תוכל להראות את 8 הרכבות שחונות על המסילות במתחם *דימונה/ לוד /חיפה מזרח/ סדנאות הרכבת בחוצות המפרץ? (*מוחל לך מראש לקראת יום כיפור, אם במקום מתחם הרכבת בדימונה יופיע דשא וירטואלי במדבר).
צר לי מייקל
בתמונת הלוויין (מהשנים 06'-07') חוצות המפרץ ריקה, בחיפה מזרח שתי רכבות בלבד, בלוד אחת ובדימונה אחת. כך שאין מה להראות, מעבר לכך שאיכות התמונה ירודה יחסית. אולי כשיהיה שלום תהיינה תמונות לוויין חדות וברורות של ארצנו.
בונוסתודה רבה!
עניינת אותי, לא ידעתי שיש טרמינל של קו חוצה יבשת באמריוויל (עברתי בעיר ב-98' בדרך לארץ היין). בדקתי בגוגל ואכן יש פעילות רכבתית ענפה בקרבת התחנה, אם כי לא ברור לי אם אחת מרכבות הענק שבתמונות היא ה"זפיר". הנה תמונה כללית של האיזור, כאשר תחנת אמריוויל נמצאת בחלק העליון של התמונה.
תמונות נהדרות! נהניתי מאוד!הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
תודה !הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
תודה רבה!הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
כ-$150 לכל כיוון כולל מיסים. זמן טיסה: 4.5 ש'תודה רבה!
שרשור מסע מעולה! כמה עולה טיסה בנתיב זהה?
ואיך התפוסה של הרכבות?כ-$150 לכל כיוון כולל מיסים. זמן טיסה: 4.5 ש'
תודה רבה על שרשור מרתק!הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
תודה, מעניין מאודהרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.