הרכבת California Zephyr

מצב
הנושא נעול.

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==30==
בקרון הזה מאוחסן הציוד ה"כבד" של הנוסעים. ניתן לעלות לקרונות השינה עם תיק אחד בלבד, עד 30 ק"ג. כל מה שמעל לזה - יאוחסן כאן. אין גישה לקרון במהלך הנסיעה.
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==31==
משאית בכביש מקביל למסילת הרכבת, נבאדה.
 

אורי404

New member
==31==
משאית בכביש מקביל למסילת הרכבת, נבאדה.
נוסעים מחוף לחוף עם מוסיקת קאנטרי ברקע.
אם ייצא לי מקצוע של נהג משאית בארצות הברית מחוף לחוף, אתענג ממוסיקה וכדי לחוש קצת ישראליות ומוסיקה טובה, ברקע תתנגן מוסיקת קאנטרי מקומית של אריק סיני
 
נוסעים מחוף לחוף עם מוסיקת קאנטרי ברקע.
אם ייצא לי מקצוע של נהג משאית בארצות הברית מחוף לחוף, אתענג ממוסיקה וכדי לחוש קצת ישראליות ומוסיקה טובה, ברקע תתנגן מוסיקת קאנטרי מקומית של אריק סיני
יפה אורי
"כן כך נראית העיירה שלי אם תעצור אולי תראה אותי..." בדרך תראה בערך 5000 עיירות "שלך"...
 

אורי404

New member
יפה אורי
"כן כך נראית העיירה שלי אם תעצור אולי תראה אותי..." בדרך תראה בערך 5000 עיירות "שלך"...
גם סביר להניח, שנחלוף בין פרדסים
טוב אולי שדות, אבל ההשראה תהיה לפרדסים והשיר המתאים יהיה "שובי, שובי לפרדס..." או בדרכי כורכר, יהיה מתאים לשמוע שיר, הנושא את אותו שם.
 
גם סביר להניח, שנחלוף בין פרדסים
טוב אולי שדות, אבל ההשראה תהיה לפרדסים והשיר המתאים יהיה "שובי, שובי לפרדס..." או בדרכי כורכר, יהיה מתאים לשמוע שיר, הנושא את אותו שם.
דווקא כן פרדסים!
שכחת שהקו מגיע לקליפורניה, מרכז התפוזים האמריקני.
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==32==
קרונות שטוחים וקרונות משוקעים, רינו, נבאדה.
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==33==
ככה זה נראה כשזה מוטען: קרון משוקע עם שתי מכולות (Double stack).
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==34==
מראה אופייני לסיירה נבאדה, Donner Pass, קליפורניה. הדרך מיוערת, המסילה מפותלת, מזכירה במידת מה את העלייה לירושלים במסילת שורק (גם מהירות הרכבת באיזור הזה מזכירה את מסילת שורק).
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==35==
F59PHI של אמטרק קליפורניה בתחנת סקרמנטו, קליפורניה. תוצרת EMD, הוא בעל 3200 כ"ס והרבה חברות המפעילות רכבות פרברים או רכבות איזוריות בארה"ב משתמשות בו.
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==36==
תחנת דיוויס, קליפורניה, נבנתה ע"י SOUTHERN PACIFIC והיא דוגמא יפה לסגנון ה NISSION הספרדי.
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==37==
בחלק האחרון של הנסיעה נוסעת הרכבת לאורך ה East bay, בואכה אמריוויל\ברקלי. המפרץ עמוק מאד, והרכבת נוסעת קרוב מאד למים - וכך רואים הרבה אוניות.
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
==38==
תחנה אחרונה לרכבת זו: אמריוויל. מכאן מפעילה אמטראק אוטובוסים עד מרכז העיר סן פרנסיסקו. (כ20-35 דקות נסיעה, תלוי בתנועה).
 

traiNir

New member
==38==
תחנה אחרונה לרכבת זו: אמריוויל. מכאן מפעילה אמטראק אוטובוסים עד מרכז העיר סן פרנסיסקו. (כ20-35 דקות נסיעה, תלוי בתנועה).
==39==
רכבות של אמטראק קליפורניה בתחנת אמריוויל. הנתיב הזה נקרא The Capitol Corridor, והוא מחבר את הערים סן חוזה (קליפורניה) עם רינו (נבאדה).
 

down under

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
תודה רבה על התמונות והדיווח!
אגב, מה מחירו של כרטיס בקרון שינה בקו הזה?
 

traiNir

New member
תודה רבה על התמונות והדיווח!
אגב, מה מחירו של כרטיס בקרון שינה בקו הזה?
כ 680 דולר
הנסיעה עלתה לי 680 דולר. זה כולל את הנסיעה עצמה וכל הארוחות בדרך, אבל זה לא כולל סיורים בדנוור ובסאלט לייק סיטי. (בכל אחת מהערים הללו הרכבת עצרה לכ 3 שעות).
 

traiNir

New member
הרכבת California Zephyr
שלום לכולם! בתחילת החודש נסעתי ברכבת California Zephyr משיקגו עד אמריוויל (המשמשת כתחנה של סן פרנסיסקו). הנסיעה, אותה עשיתי בקרון שינה (במה שמכונה roomette), נמשכה כ 52 שעות ובתור חובב רכבות נהניתי מכל רגע! הרכבת, המופעלת ע"י אמטראק, יוצאת משיקגו ועוברת במדינות אילינוי, איווה (מדינם האם שלי), נברסקה, קולורדו, וויאומינג (עקב עבודות שיפוץ במסילה ע"י חברת יוניון פסיפיק נסענו דרך שם, אולם כרגיל הקליפורניה זפיר אינה עוברת בוויאומינג), יוטה, נבדה וקליפרוניה, שם התחנה הסופית היא אמריוויל, שבמפרץ סן פרנסיסקו. אורך המסלול 3924 ש"מ. במקור, הופעלה הרכבת ע"י החברות Chicago, Burlington & Quincy, Denver and rio grande western, ו Western Pacific. היא פעלה בשנים 1949-1970, וחודשה ע"י אמטראק ב 1983. בשירשור הבא מדגם של התמונות שצילמתי במהלך הנסיעה הכיפית הזו.
מקווה שנהנתם!
 

down under

New member
מקווה שנהנתם!
שוב, תודה רבה
וגמר חתימה טובה. אך עשה טובה, התייחס בבקשה לשאלה שלי מסוף השרשור. וכמו כן שאלה חדשה. כמה נוסעים, בערך, +-, עשו את הדרך הארוכה הזו משיקאגו לקליפורניה?
 

traiNir

New member
שוב, תודה רבה
וגמר חתימה טובה. אך עשה טובה, התייחס בבקשה לשאלה שלי מסוף השרשור. וכמו כן שאלה חדשה. כמה נוסעים, בערך, +-, עשו את הדרך הארוכה הזו משיקאגו לקליפורניה?
הרכב הרכבת
הרכב הרכבת: 3 קרונות שינה - בכל אחד מהם 10 roometts, (כל אחד מהם מיועד ל 1-2 נוסעים), 3 bedrooms (הנבדלים מה roometts בכך שיש בהם שירותים ומקלחת פרטיים, אך מיועדים לעד שני נוסעים), ו-1 Bedroom suite. 1 קרון מסעדה. 1 קרון לאונג'. 3 קרונות Couch, בהם נוסעים בישיבה (מחיר הנסיעה משיקגו לסן פרנסיסקו בהם הוא כ 215 דולר). אני מעריך שבכל קרון כזה יושבים כשבעים איש, לפחות (הם מרווחים יותר מהקרונות קומותיים בישראל). 1 Box car, למטען של הנוסעים. יש לא מעט נוסעים שנוסעים את כל הקו - אצלי בקרון השינה התיידדתי לפחות עם חמישה כאלה - ובקרונות ה coach היו עוד כמה וכמה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה