מתי נראה מכרז לריבוע המסילות באיילון...הרכבת פירסמה מכרז לשלב ראשון של ריבוע המסילות
מהאוניברסיטה להרצליה. הכנה למסילת השרון. קישור
זה כולל עבודות רציניות על נחל האיילון, לא?מתי נראה מכרז לריבוע המסילות באיילון...
זה גם כולל העתקת הנתיב המהיר...זה כולל עבודות רציניות על נחל האיילון, לא?
זה בטח פרוייקט מורכב פי כמה וכמה.
כן ברור לי, אני פשוט חושב שהיו צריכים כברזה כולל עבודות רציניות על נחל האיילון, לא?
זה בטח פרוייקט מורכב פי כמה וכמה.
אל תדאג יהיו במצב הזה הרבה שנים לפני שייצאכן ברור לי, אני פשוט חושב שהיו צריכים כבר
להיות במצב הזה מזמן...
עדיין לא החליטו איך לעשות את זה.מתי נראה מכרז לריבוע המסילות באיילון...
האם אין מקום להוסיף מסילות לפחות בקטע שביןעדיין לא החליטו איך לעשות את זה.
למיטב ידיעתי עוד לא סיימו תכנון מוקדם אפילו.
אכן אין מקום.האם אין מקום להוסיף מסילות לפחות בקטע שבין
ההגנה וצפונה?
עד שתתקבל החלטה על ההגנה ומזרחה??
בגדול הפתרון מנהרה בתוואי מקביל וצמוד לאיילוןהרכבת פירסמה מכרז לשלב ראשון של ריבוע המסילות
מהאוניברסיטה להרצליה. הכנה למסילת השרון. קישור
גם אם יסללו מסילה בגהה, זה לא יוריד משמעותיתבגדול הפתרון מנהרה בתוואי מקביל וצמוד לאיילון
הרכבת באיילון כלואה בין שני נתיבי כביש מהיר שמצידם כלואים בין בניניי משרדים ומסחר כמו עזריאלי, הבורסה וכו'.
אם רוצים להעמיס על האיילון רכבות ועוד רכבות לרמה שתצריך 6-8 מסילות פלוס הפתרון היחיד יהיה להעביר מנהרה בין צומת חולון להרצליה, עם יציאה לבני ברק באזור צומת האוניברסיטה.
מצד מנהרות בנות 2 מסילות כל אחת, או 4 מנהרות בנות מסילה בודדת יוכלו להוסיף את רוחב התוואי הנדרש. כבר היו דיבורים מטורפים עוד יותר על ויאדוקט שיעבור את כל האיילון (בלתי ישים בגלל הצורך במקום ליסודות). המנהרה עצמה יכולה לעבור מתחת לדרך בגין והמסגר או מתחת לגדה המזרחית של האיילון (למעט באזור הבורסה) כדי שלא להשפיע על יסודות המגדלים הצמודים לאיילון או על הכביש והמסילה הקיימת. במנהרה כזו אפשר לבנות רציפים תת-קרקעיים לתחנות האיילון הקיימות, וניתן לתכנן את התוואי והתחנות כך שיתאימו להוספה של עוד מסילות בעתיד.
זה לא בלתי אפשרי, המנהרות בקו לירושלים הן ברמה של פי 2 ממה שדרוש למינהור התוספת לאיילון.
כל זה נכון במידה שלא משתמשים בציר גהה כציר אורך משלים.
על סמך מה ההסחפות?בגדול הפתרון מנהרה בתוואי מקביל וצמוד לאיילון
הרכבת באיילון כלואה בין שני נתיבי כביש מהיר שמצידם כלואים בין בניניי משרדים ומסחר כמו עזריאלי, הבורסה וכו'.
אם רוצים להעמיס על האיילון רכבות ועוד רכבות לרמה שתצריך 6-8 מסילות פלוס הפתרון היחיד יהיה להעביר מנהרה בין צומת חולון להרצליה, עם יציאה לבני ברק באזור צומת האוניברסיטה.
מצד מנהרות בנות 2 מסילות כל אחת, או 4 מנהרות בנות מסילה בודדת יוכלו להוסיף את רוחב התוואי הנדרש. כבר היו דיבורים מטורפים עוד יותר על ויאדוקט שיעבור את כל האיילון (בלתי ישים בגלל הצורך במקום ליסודות). המנהרה עצמה יכולה לעבור מתחת לדרך בגין והמסגר או מתחת לגדה המזרחית של האיילון (למעט באזור הבורסה) כדי שלא להשפיע על יסודות המגדלים הצמודים לאיילון או על הכביש והמסילה הקיימת. במנהרה כזו אפשר לבנות רציפים תת-קרקעיים לתחנות האיילון הקיימות, וניתן לתכנן את התוואי והתחנות כך שיתאימו להוספה של עוד מסילות בעתיד.
זה לא בלתי אפשרי, המנהרות בקו לירושלים הן ברמה של פי 2 ממה שדרוש למינהור התוספת לאיילון.
כל זה נכון במידה שלא משתמשים בציר גהה כציר אורך משלים.
פירוט הקווים באיילון לפי תוכנית החומש כדלקמן:על סמך מה ההסחפות?
6-8 מסילות? כמה רכבות כבר יהיו שם?
כמו כן יש להעביר 4-6 רכבות צפונה בשעה.פירוט הקווים באיילון לפי תוכנית החומש כדלקמן:
לתוואי האיילון יגיעו רכבות מהשלוחות הבאות, ואם רוצים ליצור אלטרנטיבה לרכב הפרטי חייבים לדבר על ממוצע של 2-3 רכבות בשעה לכיוון לארצית, ובין 4-6 לשעה לפרברית מינימאלית (במטרו התדירות היא של 5 דקות מינימום)
מצפון:
נהריה - מסילת החוף (ארצית)
כרמיאל- מסילת החוף (ארצית)
בית שאן-עירון-מסילת החוף (ארצית)
בינימינה - מסילת החוף (פרברית)
רעננה - לולאת השרון צפון (פרברית)
אריאל - לולאת השרון צפון (פרברית)
פ"ת סגולה - לולאת השרון דר' (פרברית)
גהה - לולאת השרון דרום (פרברית)
סך הכל מצפון: 8 שלוחות,
מקסימום של 39 רכבות בשעה על בסיס 6 לפרברית, 3 לארצית.
מינימום 26 רכבות בשעה על בסיס 4 לפרברית, 2 לארצית.
מדרום:
מודיעין - נתב"ג (פרברית)
י-ם האומה - נתב"ג (פרברית)
י-ם האומה - בית שמש - לוד (פרברית)
י-ם מלחה - בית שמש - לוד (נופית, אפשרות לשאטל לבית שמש) 1 בשעה מקסימום.
בית שמש - לוד (פרברית)
דימונה- העיירות- חולון (ארצית)
באר-שבע - לוד (ארצית)
אשקלון - לוד (ארצית, מועמדת מוצלחת להסטה לגהה)
אשקלון - חולון (ארצית)
רשל"צ - חולון (פרברית)
רשל"צ הראשונים - לוד (פרברית)
אילת - ב"ש - ? (ארצית) (עתיד רחוק).
סך הכל בעתיד הקרוב 10 שלוחות
(בהנחה שי-ם בית שמש תקטע בבית שמש, והנחה שאילת שייכת לעתיד הרחוק. בגירסאת מקסימום 12 שלוחות, או אפילו 13 אם כוללים את תוכניות הרכבת לערד כקו לתל-אביב ולא קו אזורי לבאר שבע. אערוך את ההערכה לפי 10 שלוחות.)
מקסימום 45 רכבות לשעה על בסיס 6 לפרברית, 3 לארצית.
מינימום 30 רכבות לשעה על בסיס 4 לפרברית, 2 לארצית.
בעתיד הרחוק יש להוסיף עוד 2 רכבות לשעה מאילת, אולי 1 או 2 לשעה מערד, וסלוט תיירותי אחד לרכבת מירושלים. כך שמדובר במקסימום של 50 רכבות בשעה.
כמו כן אני חושב שצריך להערך לרכבת תיירותית מנמל אשדוד לנמל חיפה ( משהו נוסח האוריינט אקספרס) עם 4-5 סלוטים ביום.
יש לך הכפלותפירוט הקווים באיילון לפי תוכנית החומש כדלקמן:
לתוואי האיילון יגיעו רכבות מהשלוחות הבאות, ואם רוצים ליצור אלטרנטיבה לרכב הפרטי חייבים לדבר על ממוצע של 2-3 רכבות בשעה לכיוון לארצית, ובין 4-6 לשעה לפרברית מינימאלית (במטרו התדירות היא של 5 דקות מינימום)
מצפון:
נהריה - מסילת החוף (ארצית)
כרמיאל- מסילת החוף (ארצית)
בית שאן-עירון-מסילת החוף (ארצית)
בינימינה - מסילת החוף (פרברית)
רעננה - לולאת השרון צפון (פרברית)
אריאל - לולאת השרון צפון (פרברית)
פ"ת סגולה - לולאת השרון דר' (פרברית)
גהה - לולאת השרון דרום (פרברית)
סך הכל מצפון: 8 שלוחות,
מקסימום של 39 רכבות בשעה על בסיס 6 לפרברית, 3 לארצית.
מינימום 26 רכבות בשעה על בסיס 4 לפרברית, 2 לארצית.
מדרום:
מודיעין - נתב"ג (פרברית)
י-ם האומה - נתב"ג (פרברית)
י-ם האומה - בית שמש - לוד (פרברית)
י-ם מלחה - בית שמש - לוד (נופית, אפשרות לשאטל לבית שמש) 1 בשעה מקסימום.
בית שמש - לוד (פרברית)
דימונה- העיירות- חולון (ארצית)
באר-שבע - לוד (ארצית)
אשקלון - לוד (ארצית, מועמדת מוצלחת להסטה לגהה)
אשקלון - חולון (ארצית)
רשל"צ - חולון (פרברית)
רשל"צ הראשונים - לוד (פרברית)
אילת - ב"ש - ? (ארצית) (עתיד רחוק).
סך הכל בעתיד הקרוב 10 שלוחות
(בהנחה שי-ם בית שמש תקטע בבית שמש, והנחה שאילת שייכת לעתיד הרחוק. בגירסאת מקסימום 12 שלוחות, או אפילו 13 אם כוללים את תוכניות הרכבת לערד כקו לתל-אביב ולא קו אזורי לבאר שבע. אערוך את ההערכה לפי 10 שלוחות.)
מקסימום 45 רכבות לשעה על בסיס 6 לפרברית, 3 לארצית.
מינימום 30 רכבות לשעה על בסיס 4 לפרברית, 2 לארצית.
בעתיד הרחוק יש להוסיף עוד 2 רכבות לשעה מאילת, אולי 1 או 2 לשעה מערד, וסלוט תיירותי אחד לרכבת מירושלים. כך שמדובר במקסימום של 50 רכבות בשעה.
כמו כן אני חושב שצריך להערך לרכבת תיירותית מנמל אשדוד לנמל חיפה ( משהו נוסח האוריינט אקספרס) עם 4-5 סלוטים ביום.
רכבות מהירות ואיטיות מסבירות את ההכפלותיש לך הכפלות
ומה שבא מצפון הולך לדרום וההפך, אין שום סיבה לספור כפול.
כל מה שרשמת זה תכנון שלך, שגם אותו אפשר לשפר, ואני לא רואה איפה יש תקדים של 6-8 מסילות שלא מתחברות לתחנת טרמינל.
ונראה לך שכשכל המסילות שרשמתרכבות מהירות ואיטיות מסבירות את ההכפלות
ובאשר לחיבור בין מה שנכנס מצפון ומה שיוצא מדרום - לא כתוב בתורה מאיזו שלוחה בצפון צריך לחבר לאיזו שלוחה בדרום. נכון שיחברו שלוחה ארצית לארצית ושלוחה פרברית לפרברית, אבל יש גמישות בנוגע למה ילך לאן (אולי קווי לולאת השרון ולולאת רשל"צ ילכו ביחד כי זה מבטל צורך בחיוגים) - כך שאת מודיעין למשל לא חייבים לחבר לקו לנהריה אחרי פתיחת האומה אלא אולי לקו פרברי כמו אריאל, בעוד שאין הגבלה על השלוחה הדרומית שמתאימה לפרברית בנימינה. כמו כן יש לחצים מקומיים כמו קו העיירות שאם לא ימשיך צפונה לת"א בלי להיות מהיר דרך מסילת חולון נשמע הרבה טענות על קיפוח אם זה יהיה קו שיסתיים באשקלון ואז יעמיס על הקו הקיים.
בגלל הים מטרופולין גוש דן הוא אורכי ולא כדורי. זה יוצר מצב בו האיילון מבטל למעשה את הצורך בתחנות טרמינל ומקביל אולי למסילות העירוניות בגרמניה פחות מהמצב הבריטי של תחנות טרמינל. וכן, אני יודע שבברלין מסתפקים ב4 מסילות, אבל הן מחושמלות. לפי הגוגל בצו יש 6 רציפים ובאלכס 4, אבל התירוץ הוא שכרגע כל מערכת הנוסעים של ר"י תלוייה באיילון.
הנה מערכת רשת שיצרתי על בסיס התוכניות.ונראה לך שכשכל המסילות שרשמת
יהיו קיימות הכל הרשת לא תהיה חשמלית? נו באמת..
לא כתוב בתורה ועל זה בדיוק אני מדבר, אתה רשמת את משאלת לבך ולא מה שיהיה בפועל.
אין שום סיבה ש4 מסילות לא יספיקו לכל המערכת, בדיוק כמו שזה מספיק בערים אחרות בעולם ולא בתיאוריה.
הגזמת בענקבגדול הפתרון מנהרה בתוואי מקביל וצמוד לאיילון
הרכבת באיילון כלואה בין שני נתיבי כביש מהיר שמצידם כלואים בין בניניי משרדים ומסחר כמו עזריאלי, הבורסה וכו'.
אם רוצים להעמיס על האיילון רכבות ועוד רכבות לרמה שתצריך 6-8 מסילות פלוס הפתרון היחיד יהיה להעביר מנהרה בין צומת חולון להרצליה, עם יציאה לבני ברק באזור צומת האוניברסיטה.
מצד מנהרות בנות 2 מסילות כל אחת, או 4 מנהרות בנות מסילה בודדת יוכלו להוסיף את רוחב התוואי הנדרש. כבר היו דיבורים מטורפים עוד יותר על ויאדוקט שיעבור את כל האיילון (בלתי ישים בגלל הצורך במקום ליסודות). המנהרה עצמה יכולה לעבור מתחת לדרך בגין והמסגר או מתחת לגדה המזרחית של האיילון (למעט באזור הבורסה) כדי שלא להשפיע על יסודות המגדלים הצמודים לאיילון או על הכביש והמסילה הקיימת. במנהרה כזו אפשר לבנות רציפים תת-קרקעיים לתחנות האיילון הקיימות, וניתן לתכנן את התוואי והתחנות כך שיתאימו להוספה של עוד מסילות בעתיד.
זה לא בלתי אפשרי, המנהרות בקו לירושלים הן ברמה של פי 2 ממה שדרוש למינהור התוספת לאיילון.
כל זה נכון במידה שלא משתמשים בציר גהה כציר אורך משלים.
במקרה כזה המסילות תוצפנה פעם בכמה שנים.הגזמת בענק
יהיה הרבה יותר זול ופרקטי להסיט את נחל האיילון בתעלה תת קרקעית לים מתחת דרום תל אביב ויפו לים מאשר לבנות מנהרות ל 2-4 מסילות מתחת לתל אביב. ברגע שנחל האיילון יוסט, יהיה מספיק מקום לעוד 3 מסילות על פני הקרקע לצד המסילות הקיימות היום ולתעלת ניקוז עבור המים שמגיעים מתל אביב לנחל.
6 מסילות יוכלו לטפל בכל התנועה הצפוייה להרבה שנים קדימה (לא צריך 8).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.