הרכבת מ/אל דימונה תפעל בתדירות של פעם בשעה

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
הרכבת מ/אל דימונה תפעל בתדירות של פעם בשעה

הרכבת מ/אל דימונה תפעל בתדירות של פעם בשעה
כך לפחות על פי דברי שר השיכון, שקורא לצעירים לעבור לדימונה ולירוחם. השר ציין כי משרד התחבורה הבטיח שהחל משנת 2015, תהיה רכבת פעם בשעה מדימונה לת"א דרך באר שבע.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4491933,00.html
 

Ccyclist

Active member
האם התדירות הזו תביס את האוטובוס?

הרכבת מ/אל דימונה תפעל בתדירות של פעם בשעה
כך לפחות על פי דברי שר השיכון, שקורא לצעירים לעבור לדימונה ולירוחם. השר ציין כי משרד התחבורה הבטיח שהחל משנת 2015, תהיה רכבת פעם בשעה מדימונה לת"א דרך באר שבע.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4491933,00.html
האם התדירות הזו תביס את האוטובוס?
ממה שקראתי בפורום הבעיה עם השלוחה הזו (שאם לא יהפכו אותה לחלק מקו העיירות היא תתנוון כדרכן של שלחות שאטל) היא שעד שמגיעים לתחנה אפשר כבר לעלות על אוטובוס תדיר בהרבה ורוב הזמן המשוואה היא שהאוטובוס יגיע לב"ש לפני הרכבת.

אני מאד בעד תחנה שם בתור חלק מקו ארוך יותר, ותקוותי שיצליחו להזיז את התחנה לתוך העיר, אך לא נשמע לי שתדירות של פעם בשעה תהיה יותר מניסוי כושל, כי כדי להציל את הקו שכיום משמש כמעין "מטרו למזוכיסטים" צריך לחשוב על תדירות בוקר וערב ( 07:00-10:00, 17:00-19:30 ) 20-15 דקות כדי שיהיה אפשר לפספס רכבת אחת ועדיין להגיע לב"ש וממנה בזמן. באמצע היום אני מניח שאפשר להוריד את התדירות למשהו סימלי.
 
כנראה שמתכוונים להפוך את דימונה לשלוחה

האם התדירות הזו תביס את האוטובוס?
ממה שקראתי בפורום הבעיה עם השלוחה הזו (שאם לא יהפכו אותה לחלק מקו העיירות היא תתנוון כדרכן של שלחות שאטל) היא שעד שמגיעים לתחנה אפשר כבר לעלות על אוטובוס תדיר בהרבה ורוב הזמן המשוואה היא שהאוטובוס יגיע לב"ש לפני הרכבת.

אני מאד בעד תחנה שם בתור חלק מקו ארוך יותר, ותקוותי שיצליחו להזיז את התחנה לתוך העיר, אך לא נשמע לי שתדירות של פעם בשעה תהיה יותר מניסוי כושל, כי כדי להציל את הקו שכיום משמש כמעין "מטרו למזוכיסטים" צריך לחשוב על תדירות בוקר וערב ( 07:00-10:00, 17:00-19:30 ) 20-15 דקות כדי שיהיה אפשר לפספס רכבת אחת ועדיין להגיע לב"ש וממנה בזמן. באמצע היום אני מניח שאפשר להוריד את התדירות למשהו סימלי.
כנראה שמתכוונים להפוך את דימונה לשלוחה
של קו העיירות.
 

olli3

New member
מנהל
מאיפה הגיע השם הבזוי הזה - עיירות?

האם התדירות הזו תביס את האוטובוס?
ממה שקראתי בפורום הבעיה עם השלוחה הזו (שאם לא יהפכו אותה לחלק מקו העיירות היא תתנוון כדרכן של שלחות שאטל) היא שעד שמגיעים לתחנה אפשר כבר לעלות על אוטובוס תדיר בהרבה ורוב הזמן המשוואה היא שהאוטובוס יגיע לב"ש לפני הרכבת.

אני מאד בעד תחנה שם בתור חלק מקו ארוך יותר, ותקוותי שיצליחו להזיז את התחנה לתוך העיר, אך לא נשמע לי שתדירות של פעם בשעה תהיה יותר מניסוי כושל, כי כדי להציל את הקו שכיום משמש כמעין "מטרו למזוכיסטים" צריך לחשוב על תדירות בוקר וערב ( 07:00-10:00, 17:00-19:30 ) 20-15 דקות כדי שיהיה אפשר לפספס רכבת אחת ועדיין להגיע לב"ש וממנה בזמן. באמצע היום אני מניח שאפשר להוריד את התדירות למשהו סימלי.
מאיפה הגיע השם הבזוי הזה - עיירות?
מזה 15-20 שנה שאופקים, נתיבות, שדרות ודימונה הוכרזו - ערים.

לשאלתך, הרכבת לא תביס את האוטובוס כמו בקו חיפה תל אביב. הסיבות לכך:

1. תדירות האוטובוסים גבוהה בהרבה.
2. האוטובוס מסתובב ברחבי דימונה. הדבר חוסך את הצורך בקו אוטובוס או שאטל מהשכונה אל תחנת הרכבת וחזרה.
3. הרכבת מגיעה רק לתחנת באר שבע צפון. קווים 48/56 מגיעים למרכזית באר שבע דרך עמק שרה וקווים48א/49 מגיעים למכתשים, מוקדי השירות במתחם האורגים, האוניברסיטה, סורוקה ושדרות רגר.
4. בעבור סטודנטים: כל עוד אין חופשי סמסטריאלי/שנתי שמכובד ברכבת - עלויות הנסיעה ברכבת גבוהות מידי.

תהיה עליה במספר הנוסעים לפארק ההייטק, מנגד כמו שקו 90 ממרכז תל אביב להרצליה משגשג כך גם 49 של אגד מדימונה לרכבת צפון בבאר שבע יכול לשגשג. הסיבה היחידה היא הנוחות שיש לך קו אוטובוס ישיר לעבודה במרחק הליכה מביתך.

כמו כן במידה ויהיו אנשים שיבחרו לנסוע לתל אביב ברכבת יום יום, קו הרכבת יהיה יעיל עבורם. אבל כמה אנשים יסעו כשעה וחצי לכל כיוון יום יום? לא נראה לי שרבים יעשו זאת.
 
אפשר לפתור את הבעיה של קישור לבאר שבע מרכז

מאיפה הגיע השם הבזוי הזה - עיירות?
מזה 15-20 שנה שאופקים, נתיבות, שדרות ודימונה הוכרזו - ערים.

לשאלתך, הרכבת לא תביס את האוטובוס כמו בקו חיפה תל אביב. הסיבות לכך:

1. תדירות האוטובוסים גבוהה בהרבה.
2. האוטובוס מסתובב ברחבי דימונה. הדבר חוסך את הצורך בקו אוטובוס או שאטל מהשכונה אל תחנת הרכבת וחזרה.
3. הרכבת מגיעה רק לתחנת באר שבע צפון. קווים 48/56 מגיעים למרכזית באר שבע דרך עמק שרה וקווים48א/49 מגיעים למכתשים, מוקדי השירות במתחם האורגים, האוניברסיטה, סורוקה ושדרות רגר.
4. בעבור סטודנטים: כל עוד אין חופשי סמסטריאלי/שנתי שמכובד ברכבת - עלויות הנסיעה ברכבת גבוהות מידי.

תהיה עליה במספר הנוסעים לפארק ההייטק, מנגד כמו שקו 90 ממרכז תל אביב להרצליה משגשג כך גם 49 של אגד מדימונה לרכבת צפון בבאר שבע יכול לשגשג. הסיבה היחידה היא הנוחות שיש לך קו אוטובוס ישיר לעבודה במרחק הליכה מביתך.

כמו כן במידה ויהיו אנשים שיבחרו לנסוע לתל אביב ברכבת יום יום, קו הרכבת יהיה יעיל עבורם. אבל כמה אנשים יסעו כשעה וחצי לכל כיוון יום יום? לא נראה לי שרבים יעשו זאת.
אפשר לפתור את הבעיה של קישור לבאר שבע מרכז
כך:
בניית קשת בין דימונה לבאר שבע מרכז והרכבות יסעו מדימונה לבאר שבע מרכז, הנהג יעבור לצד השני של הרכבת והרכבת תמשיך צפונה.
ואז יהיה אפשר שאחת משתי הרכבות בכל אחת משעות השיא וכל הרכבות בשעות השפל בקו באר שבע-אשקלון-תל אביב יתחילו בדימונה.
ללא הקשת הזו התוכנית הזו נשמעת קצת בעייתית כי אם הכוונה לצרף את דימונה לקו באר שבע-אשקלון-תל אביב המשמעות אכן תהיה שהרכבות בקו הזה בשעות השפל כלל לא יגיעו לבאר שבע מרכז.
ולגבי שילוב אמיתי של הרכבת בתעריפי הנסיעה ויצירת תעריפים הגיוניים ברכבת - זה דבר כלל ארצי שצריך להתבצע בכל מקרה ומשרדי ראש הממשלה והתחבורה כבר הבטיחו פעמים רבות שזה יתבצע.

ומדוע עיירות זה בזוי? עיירה = עיר קטנה. מה בזוי בלהיות עיר קטנה?
 

olli3

New member
מנהל
כי מייחסים את זה לעיירת פיתוח ולמצב סוציו

אפשר לפתור את הבעיה של קישור לבאר שבע מרכז
כך:
בניית קשת בין דימונה לבאר שבע מרכז והרכבות יסעו מדימונה לבאר שבע מרכז, הנהג יעבור לצד השני של הרכבת והרכבת תמשיך צפונה.
ואז יהיה אפשר שאחת משתי הרכבות בכל אחת משעות השיא וכל הרכבות בשעות השפל בקו באר שבע-אשקלון-תל אביב יתחילו בדימונה.
ללא הקשת הזו התוכנית הזו נשמעת קצת בעייתית כי אם הכוונה לצרף את דימונה לקו באר שבע-אשקלון-תל אביב המשמעות אכן תהיה שהרכבות בקו הזה בשעות השפל כלל לא יגיעו לבאר שבע מרכז.
ולגבי שילוב אמיתי של הרכבת בתעריפי הנסיעה ויצירת תעריפים הגיוניים ברכבת - זה דבר כלל ארצי שצריך להתבצע בכל מקרה ומשרדי ראש הממשלה והתחבורה כבר הבטיחו פעמים רבות שזה יתבצע.

ומדוע עיירות זה בזוי? עיירה = עיר קטנה. מה בזוי בלהיות עיר קטנה?
כי מייחסים את זה לעיירת פיתוח ולמצב סוציו
אקונומי נמוך. ועברו שנים רבות מאז שזה היה נכון אך הדימוי נשאר ולכן לטעמי שימוש במושגים אלו הינו מבזה את הערים האלו.
 

Ccyclist

Active member
זה שם שנפוץ במדיה.

כי מייחסים את זה לעיירת פיתוח ולמצב סוציו
אקונומי נמוך. ועברו שנים רבות מאז שזה היה נכון אך הדימוי נשאר ולכן לטעמי שימוש במושגים אלו הינו מבזה את הערים האלו.
זה שם שנפוץ במדיה.
אם אתה מעדיף שם כמו "קו ב"ש דרך אשקלון" אולי אפשר להציע אותו כניגוד לקו הקיים שניתן למתג אותו מחדש כ "קו ב"ש דרך לוד"
 

olli3

New member
מנהל
גם שכונה ד' בבאר שבע הייתה שם נפוץ במדיה.

זה שם שנפוץ במדיה.
אם אתה מעדיף שם כמו "קו ב"ש דרך אשקלון" אולי אפשר להציע אותו כניגוד לקו הקיים שניתן למתג אותו מחדש כ "קו ב"ש דרך לוד"
גם שכונה ד' בבאר שבע הייתה שם נפוץ במדיה.
אז מה?

כל ידיעה על פשע כלשהו שקרה בבאר שבע באופן כללי היה נפתח במילים "רצח,שוד... בבאר שבע". אבל אם זה קרה בשכונה ד', זה כבר דבר שצריך להדגש אותו: רצח בשכונה ד' בבאר שבע...

זה שהמדינה חוטאת כמו שנחמיה שטרסלר אומר שדן ואגד הן מונופול ובכל מה שקשור לתחבורה ציבורית בגוש דן, חברת דן היא השולטת ורק אליה צריך לבור בטענות - זה אומר שזה נכון?

השימוש במילה עיירה ועיירת פיתוח הוא שימוש לא נכון ולא מתאים בהקשר של הערים עצמן. זה לא משנה איך יקראו לקו הרכבת הזה, בין אם זה יהיה קו הנגב המערבי לבין ב"ש-אשקלון.
 

Ccyclist

Active member
באנגלית יקראו להן Towns ולא Cities

גם שכונה ד' בבאר שבע הייתה שם נפוץ במדיה.
אז מה?

כל ידיעה על פשע כלשהו שקרה בבאר שבע באופן כללי היה נפתח במילים "רצח,שוד... בבאר שבע". אבל אם זה קרה בשכונה ד', זה כבר דבר שצריך להדגש אותו: רצח בשכונה ד' בבאר שבע...

זה שהמדינה חוטאת כמו שנחמיה שטרסלר אומר שדן ואגד הן מונופול ובכל מה שקשור לתחבורה ציבורית בגוש דן, חברת דן היא השולטת ורק אליה צריך לבור בטענות - זה אומר שזה נכון?

השימוש במילה עיירה ועיירת פיתוח הוא שימוש לא נכון ולא מתאים בהקשר של הערים עצמן. זה לא משנה איך יקראו לקו הרכבת הזה, בין אם זה יהיה קו הנגב המערבי לבין ב"ש-אשקלון.
באנגלית יקראו להן Towns ולא Cities
כי באנגלית (אם אין קתדרלה, מה שמעניק מעמד עיר עוד מימי הביניים למקומות שלא התפתחו בעת המודרנית) ישוב שאין לו לפחות רבע מיליון תושבים פשוט קטן מדי להחשב עיר.

בישראל יש אולי 6 ערים, ת"א, י-ם, חיפה, ב"ש, אשקלון+אשדוד (ביחד או לחוד), וכל השאר הם בהחלט Towns.
 
בישראל מדברים עברית :)

באנגלית יקראו להן Towns ולא Cities
כי באנגלית (אם אין קתדרלה, מה שמעניק מעמד עיר עוד מימי הביניים למקומות שלא התפתחו בעת המודרנית) ישוב שאין לו לפחות רבע מיליון תושבים פשוט קטן מדי להחשב עיר.

בישראל יש אולי 6 ערים, ת"א, י-ם, חיפה, ב"ש, אשקלון+אשדוד (ביחד או לחוד), וכל השאר הם בהחלט Towns.
בישראל מדברים עברית :)
עיירה עד 20 אלף תושב, או עד שהמועצה מקומית מוכרזת כעיר מעל זה זאת עיר.
 
באשקלון יש כ-120 אלף תושבים

באנגלית יקראו להן Towns ולא Cities
כי באנגלית (אם אין קתדרלה, מה שמעניק מעמד עיר עוד מימי הביניים למקומות שלא התפתחו בעת המודרנית) ישוב שאין לו לפחות רבע מיליון תושבים פשוט קטן מדי להחשב עיר.

בישראל יש אולי 6 ערים, ת"א, י-ם, חיפה, ב"ש, אשקלון+אשדוד (ביחד או לחוד), וכל השאר הם בהחלט Towns.
באשקלון יש כ-120 אלף תושבים
כך שלחוד היא ודאי לא city.
יש בישראל 7 ערים עם יותר מ-200 אלף תושבים: ירושלים, תל אביב-יפו, חיפה, ראשון לציון, אשדוד, פתח תקוה ובאר שבע (בסדר הזה) ורק ב-3 הראשונות מעל לרבע מליון תושבים.
 
נצרת-נצרת עילית-כפר כנא-משהד

באשקלון יש כ-120 אלף תושבים
כך שלחוד היא ודאי לא city.
יש בישראל 7 ערים עם יותר מ-200 אלף תושבים: ירושלים, תל אביב-יפו, חיפה, ראשון לציון, אשדוד, פתח תקוה ובאר שבע (בסדר הזה) ורק ב-3 הראשונות מעל לרבע מליון תושבים.
נצרת-נצרת עילית-כפר כנא-משהד
עוברים את 200 אלף תושבים לדעתי.
 
אכן עוברים, אבל זו לא עיר אחת

נצרת-נצרת עילית-כפר כנא-משהד
עוברים את 200 אלף תושבים לדעתי.
אכן עוברים, אבל זו לא עיר אחת
גוש דן עובר את המליון.
בת ים וחולון יחד עוברות את ה-300 אלף.
בני ברק ורמת גן יחד עוברות את הרבע מליון.
חיפה, טירת הכרמל, נשר והקריות עוברות את החצי מליון.
גם נתניה יחד עם כפר יונה, אבן יהודה, פרדסיה וקדימה עוברת את ה-200 אלף וכנראה גם את ה-250 אלף.
אבל ערים בודדות מעל 200 אלף אלה הערים שרשמתי.
 

טשאפק 2

New member
בעברית קיים מושג "עיירות פיתוח"

באנגלית יקראו להן Towns ולא Cities
כי באנגלית (אם אין קתדרלה, מה שמעניק מעמד עיר עוד מימי הביניים למקומות שלא התפתחו בעת המודרנית) ישוב שאין לו לפחות רבע מיליון תושבים פשוט קטן מדי להחשב עיר.

בישראל יש אולי 6 ערים, ת"א, י-ם, חיפה, ב"ש, אשקלון+אשדוד (ביחד או לחוד), וכל השאר הם בהחלט Towns.
בעברית קיים מושג "עיירות פיתוח"
שהערים הנ"ל משתדלות להתנער ממנו ומן הקונוטציות שהוא מעלה.

"קו העיירות" הוא שם משונה גם בשיטה המתייחסת רק ל-6 היישובים שציינת כאל ערים, מכיוון שלגישה זו הכינוי "קו עיירות" הולם קווים רבים ושונים בהווה ובפיתוח, המחברים בין "עיירות": אם זה מסילת כרמיאל עכו או הקו העתידי לרעננה - הכל זה "עיירות" חוץ ממסילת החוף והמסילה לירושלים. אז למה דווקא את קטע המסילה שבין אשקלון לבאר-שבע לכנות "קו העיירות"?
 

מיכי 10

Member
סוף סוף הזמנתי רב קו, בעזרת הטופס ששלחת

גם שכונה ד' בבאר שבע הייתה שם נפוץ במדיה.
אז מה?

כל ידיעה על פשע כלשהו שקרה בבאר שבע באופן כללי היה נפתח במילים "רצח,שוד... בבאר שבע". אבל אם זה קרה בשכונה ד', זה כבר דבר שצריך להדגש אותו: רצח בשכונה ד' בבאר שבע...

זה שהמדינה חוטאת כמו שנחמיה שטרסלר אומר שדן ואגד הן מונופול ובכל מה שקשור לתחבורה ציבורית בגוש דן, חברת דן היא השולטת ורק אליה צריך לבור בטענות - זה אומר שזה נכון?

השימוש במילה עיירה ועיירת פיתוח הוא שימוש לא נכון ולא מתאים בהקשר של הערים עצמן. זה לא משנה איך יקראו לקו הרכבת הזה, בין אם זה יהיה קו הנגב המערבי לבין ב"ש-אשקלון.
סוף סוף הזמנתי רב קו, בעזרת הטופס ששלחת
לי, מיכאל.
לקח לי כמה ימים למצוא את תמונת הפספורט היחידה שלי מחשב. ואז התברר שהיא לא נחשבת תקינה, גורמת למחיקת כל הפרטים שלי מהטופס, ולא נותנת לשלוח אותו. ):

אספתי מתעודות שונות וסרקתי ארבע תמונות שלי, ואחת מהן התקבלה, ברוך ה'.

ואפילו קיבלתי מיד אישור:

"אישור על הזמנת כרטיס חכם - רב קו
תודה שהצטרפת לכרטיס החכם ברכבת ישראל!
הכרטיס יישלח אליך לכתובת:
אנו מזמינים אותך לטעון את הכרטיס עם קבלתו בקופת תחנת הרכבת הקרובה אליך .
לבירורים לגבי הגעת הכרטיס : מוקד שירות הלקוחות 5770*
נסיעה טובה!"

שוב תודה, ולהשתמע,
מיכל.
 

בועז ל

New member
אכן שם בזוי

מאיפה הגיע השם הבזוי הזה - עיירות?
מזה 15-20 שנה שאופקים, נתיבות, שדרות ודימונה הוכרזו - ערים.

לשאלתך, הרכבת לא תביס את האוטובוס כמו בקו חיפה תל אביב. הסיבות לכך:

1. תדירות האוטובוסים גבוהה בהרבה.
2. האוטובוס מסתובב ברחבי דימונה. הדבר חוסך את הצורך בקו אוטובוס או שאטל מהשכונה אל תחנת הרכבת וחזרה.
3. הרכבת מגיעה רק לתחנת באר שבע צפון. קווים 48/56 מגיעים למרכזית באר שבע דרך עמק שרה וקווים48א/49 מגיעים למכתשים, מוקדי השירות במתחם האורגים, האוניברסיטה, סורוקה ושדרות רגר.
4. בעבור סטודנטים: כל עוד אין חופשי סמסטריאלי/שנתי שמכובד ברכבת - עלויות הנסיעה ברכבת גבוהות מידי.

תהיה עליה במספר הנוסעים לפארק ההייטק, מנגד כמו שקו 90 ממרכז תל אביב להרצליה משגשג כך גם 49 של אגד מדימונה לרכבת צפון בבאר שבע יכול לשגשג. הסיבה היחידה היא הנוחות שיש לך קו אוטובוס ישיר לעבודה במרחק הליכה מביתך.

כמו כן במידה ויהיו אנשים שיבחרו לנסוע לתל אביב ברכבת יום יום, קו הרכבת יהיה יעיל עבורם. אבל כמה אנשים יסעו כשעה וחצי לכל כיוון יום יום? לא נראה לי שרבים יעשו זאת.
אכן שם בזוי
ולא רק בגלל שאותן ערים כבר מזמן אינן עיירות. השימוש בשם "קו העיירות" נוצל ע"י ברנשים מסוימים בכל פעם ש"נדרשה" פגיעה בקו אשקלון-ב"ש.
 

amirv

New member
עיירות זה שיפור

מאיפה הגיע השם הבזוי הזה - עיירות?
מזה 15-20 שנה שאופקים, נתיבות, שדרות ודימונה הוכרזו - ערים.

לשאלתך, הרכבת לא תביס את האוטובוס כמו בקו חיפה תל אביב. הסיבות לכך:

1. תדירות האוטובוסים גבוהה בהרבה.
2. האוטובוס מסתובב ברחבי דימונה. הדבר חוסך את הצורך בקו אוטובוס או שאטל מהשכונה אל תחנת הרכבת וחזרה.
3. הרכבת מגיעה רק לתחנת באר שבע צפון. קווים 48/56 מגיעים למרכזית באר שבע דרך עמק שרה וקווים48א/49 מגיעים למכתשים, מוקדי השירות במתחם האורגים, האוניברסיטה, סורוקה ושדרות רגר.
4. בעבור סטודנטים: כל עוד אין חופשי סמסטריאלי/שנתי שמכובד ברכבת - עלויות הנסיעה ברכבת גבוהות מידי.

תהיה עליה במספר הנוסעים לפארק ההייטק, מנגד כמו שקו 90 ממרכז תל אביב להרצליה משגשג כך גם 49 של אגד מדימונה לרכבת צפון בבאר שבע יכול לשגשג. הסיבה היחידה היא הנוחות שיש לך קו אוטובוס ישיר לעבודה במרחק הליכה מביתך.

כמו כן במידה ויהיו אנשים שיבחרו לנסוע לתל אביב ברכבת יום יום, קו הרכבת יהיה יעיל עבורם. אבל כמה אנשים יסעו כשעה וחצי לכל כיוון יום יום? לא נראה לי שרבים יעשו זאת.
עיירות זה שיפור
לכביש שמחבר את הערים האלה קראו בזמנו "כביש הרעב"
 

amit1270

New member
הקו אמור להמשיך לתל אביב

האם התדירות הזו תביס את האוטובוס?
ממה שקראתי בפורום הבעיה עם השלוחה הזו (שאם לא יהפכו אותה לחלק מקו העיירות היא תתנוון כדרכן של שלחות שאטל) היא שעד שמגיעים לתחנה אפשר כבר לעלות על אוטובוס תדיר בהרבה ורוב הזמן המשוואה היא שהאוטובוס יגיע לב"ש לפני הרכבת.

אני מאד בעד תחנה שם בתור חלק מקו ארוך יותר, ותקוותי שיצליחו להזיז את התחנה לתוך העיר, אך לא נשמע לי שתדירות של פעם בשעה תהיה יותר מניסוי כושל, כי כדי להציל את הקו שכיום משמש כמעין "מטרו למזוכיסטים" צריך לחשוב על תדירות בוקר וערב ( 07:00-10:00, 17:00-19:30 ) 20-15 דקות כדי שיהיה אפשר לפספס רכבת אחת ועדיין להגיע לב"ש וממנה בזמן. באמצע היום אני מניח שאפשר להוריד את התדירות למשהו סימלי.
הקו אמור להמשיך לתל אביב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה