הרכבת מבאר שבע לדימונה תעצור בפארק הילד

מצב
הנושא נעול.

zahipan10

New member
הרכבת מבאר שבע לדימונה תעצור בפארק הילד

הרכבת מבאר שבע לדימונה תעצור בפארק הילד
כך הודיע שר התחבורה בטקס חנוכת תחנת הרכבת בשדרות
שר התחבורה, ישראל כץ, שחנך אתמול (שלישי), יחד עם רה"מ בנימין נתניהו, את תחנת הרכבת החדשה בשדרות, הודיע בנאומו, כי כבר בימים הקרובים יחלו עבודות סלילת הרכבת מהתחנה בדימונה עד לפארק הילד, שם הרכבת תעצור.
לינק לכתבה המלאה

איפה זה פארק הילד? בכל מקרה הרכבת בדימונה לא תצליח לעולם ולא משנה איפה יבנו אותה אם לא יחברו את דימונה לבאר שבע מרכז בתדירות נורמלית.
 

zvir1

New member
חיפוש של שניה בגוגל MAPS

הרכבת מבאר שבע לדימונה תעצור בפארק הילד
כך הודיע שר התחבורה בטקס חנוכת תחנת הרכבת בשדרות
שר התחבורה, ישראל כץ, שחנך אתמול (שלישי), יחד עם רה"מ בנימין נתניהו, את תחנת הרכבת החדשה בשדרות, הודיע בנאומו, כי כבר בימים הקרובים יחלו עבודות סלילת הרכבת מהתחנה בדימונה עד לפארק הילד, שם הרכבת תעצור.
לינק לכתבה המלאה

איפה זה פארק הילד? בכל מקרה הרכבת בדימונה לא תצליח לעולם ולא משנה איפה יבנו אותה אם לא יחברו את דימונה לבאר שבע מרכז בתדירות נורמלית.
חיפוש של שניה בגוגל MAPS
יער הילד נמצא ליד האיצטדיון ואני מאמין שהכניסה לתחנה החדשה תהיה מכיכר אדמונד ספרא. זה מקרב את הרכבת עד ל 300 מטר מהתחנה המרכזית .
 

olli3

New member
מנהל
לא ברור בכלל איפה המיקום המדויק.

הרכבת מבאר שבע לדימונה תעצור בפארק הילד
כך הודיע שר התחבורה בטקס חנוכת תחנת הרכבת בשדרות
שר התחבורה, ישראל כץ, שחנך אתמול (שלישי), יחד עם רה"מ בנימין נתניהו, את תחנת הרכבת החדשה בשדרות, הודיע בנאומו, כי כבר בימים הקרובים יחלו עבודות סלילת הרכבת מהתחנה בדימונה עד לפארק הילד, שם הרכבת תעצור.
לינק לכתבה המלאה

איפה זה פארק הילד? בכל מקרה הרכבת בדימונה לא תצליח לעולם ולא משנה איפה יבנו אותה אם לא יחברו את דימונה לבאר שבע מרכז בתדירות נורמלית.
לא ברור בכלל איפה המיקום המדויק.
האם מתכוונים לפתוח תחנה חדשה על התוואי המסילה הקיים? קרי מתחת לגשר (רחוב הרצל)?

או שהכוונה היא למסילה חדשה שאיכשהו תקיף את דימונה? האיזור שמסביב בחלקים הצפוניים לנווה חורש נבנים על גבעות, איך הולכים להעביר רכבת משם? ממש לא נראה לי.

מה שנשמע יותר הגיוני זה רק להעביר את התחנה למיקום שהיה צריך להיות מלכתחילה, בצומת הכניסה לעיר עצמה, היכן שהגשר (רחוב הרצל).
 

easylivin

New member
אין צורך בתחנת טרמינל בדימונה.

לא ברור בכלל איפה המיקום המדויק.
האם מתכוונים לפתוח תחנה חדשה על התוואי המסילה הקיים? קרי מתחת לגשר (רחוב הרצל)?

או שהכוונה היא למסילה חדשה שאיכשהו תקיף את דימונה? האיזור שמסביב בחלקים הצפוניים לנווה חורש נבנים על גבעות, איך הולכים להעביר רכבת משם? ממש לא נראה לי.

מה שנשמע יותר הגיוני זה רק להעביר את התחנה למיקום שהיה צריך להיות מלכתחילה, בצומת הכניסה לעיר עצמה, היכן שהגשר (רחוב הרצל).
אין צורך בתחנת טרמינל בדימונה.
המיקום צריך להיות על המשך התוואי הקיים, שהוא גם התוואי העתידי לאילת. למרות שזה "לא במרכז העיר".
 

zvir1

New member
לפי המפה הקיימת: שלוחה מהתחנה עד

לא ברור בכלל איפה המיקום המדויק.
האם מתכוונים לפתוח תחנה חדשה על התוואי המסילה הקיים? קרי מתחת לגשר (רחוב הרצל)?

או שהכוונה היא למסילה חדשה שאיכשהו תקיף את דימונה? האיזור שמסביב בחלקים הצפוניים לנווה חורש נבנים על גבעות, איך הולכים להעביר רכבת משם? ממש לא נראה לי.

מה שנשמע יותר הגיוני זה רק להעביר את התחנה למיקום שהיה צריך להיות מלכתחילה, בצומת הכניסה לעיר עצמה, היכן שהגשר (רחוב הרצל).
לפי המפה הקיימת: שלוחה מהתחנה עד
כיכר ספרא. זו ההרחבה ההגיונית. זה קרוב ביותר למע"ר ולתחנה המרכזית.
 
בעיר גדולה כמו ראשל"צ שלוחה מהווה מקור

לפי המפה הקיימת: שלוחה מהתחנה עד
כיכר ספרא. זו ההרחבה ההגיונית. זה קרוב ביותר למע"ר ולתחנה המרכזית.
בעיר גדולה כמו ראשל"צ שלוחה מהווה מקור
לבעיות של תדירות נמוכה וסגירת התחנה בכל הזדמנות, אז בעיירה קטנה כמו דימונה להקים שלוחה?
 

darkshadow1

New member
פשוט לא הגיוני להקים טרמינל בדימונה.

בעיר גדולה כמו ראשל"צ שלוחה מהווה מקור
לבעיות של תדירות נמוכה וסגירת התחנה בכל הזדמנות, אז בעיירה קטנה כמו דימונה להקים שלוחה?
פשוט לא הגיוני להקים טרמינל בדימונה.
בעתיד הנראה לעין לא תהיה הצדקה להפעיל משם רכבות בתדירות סבירה (רכבת בשעה לכיוון לפחות), וכשהתדירות מחרידה כבר עדיף לרוב התושבים להשתמש באוטובוסים.
במקום להמשיך לשפוך כספים לתחנה המיותרת הזאת- עדיף שהם יופנו לשיפור קווי האוטובוס בדימונה.
 

Rubim88

New member


פשוט לא הגיוני להקים טרמינל בדימונה.
בעתיד הנראה לעין לא תהיה הצדקה להפעיל משם רכבות בתדירות סבירה (רכבת בשעה לכיוון לפחות), וכשהתדירות מחרידה כבר עדיף לרוב התושבים להשתמש באוטובוסים.
במקום להמשיך לשפוך כספים לתחנה המיותרת הזאת- עדיף שהם יופנו לשיפור קווי האוטובוס בדימונה.
 
מה הקשר? הרכבת לא ממשיכה מדימונה לשום מקום.

בעיר גדולה כמו ראשל"צ שלוחה מהווה מקור
לבעיות של תדירות נמוכה וסגירת התחנה בכל הזדמנות, אז בעיירה קטנה כמו דימונה להקים שלוחה?
מה הקשר? הרכבת לא ממשיכה מדימונה לשום מקום.
אם וכאשר תהיה רכבת לאילת, ה"שלוחה" לפארק הילד באמת תהיה שלוחה כמו השלוחה לראשונים. אבל בינתיים היא תהיה המסילה הראשית והיחידה לדימונה.
 
ולכן אין טעם להשקיע במסילה ובתחנה שבעתיד תהיה

מה הקשר? הרכבת לא ממשיכה מדימונה לשום מקום.
אם וכאשר תהיה רכבת לאילת, ה"שלוחה" לפארק הילד באמת תהיה שלוחה כמו השלוחה לראשונים. אבל בינתיים היא תהיה המסילה הראשית והיחידה לדימונה.
ולכן אין טעם להשקיע במסילה ובתחנה שבעתיד תהיה
שלוחה.
תחנת דימונה צריכה להיות על המסילה הראשית.
הקשר זו המילה "בינתיים" שכתבת.
 
אני חושב שזה רעיון נהדר בלי קשר לחיבור לב"ש

הרכבת מבאר שבע לדימונה תעצור בפארק הילד
כך הודיע שר התחבורה בטקס חנוכת תחנת הרכבת בשדרות
שר התחבורה, ישראל כץ, שחנך אתמול (שלישי), יחד עם רה"מ בנימין נתניהו, את תחנת הרכבת החדשה בשדרות, הודיע בנאומו, כי כבר בימים הקרובים יחלו עבודות סלילת הרכבת מהתחנה בדימונה עד לפארק הילד, שם הרכבת תעצור.
לינק לכתבה המלאה

איפה זה פארק הילד? בכל מקרה הרכבת בדימונה לא תצליח לעולם ולא משנה איפה יבנו אותה אם לא יחברו את דימונה לבאר שבע מרכז בתדירות נורמלית.
אני חושב שזה רעיון נהדר בלי קשר לחיבור לב"ש
מרכז. חצי שעה ברכבת ממרכז העיר דימונה לאוניברסיטה, או שעה וחצי ממרכז דימונה לתל אביב, זה להיט.
 

zahipan10

New member
אני לא מסכים

אני חושב שזה רעיון נהדר בלי קשר לחיבור לב"ש
מרכז. חצי שעה ברכבת ממרכז העיר דימונה לאוניברסיטה, או שעה וחצי ממרכז דימונה לתל אביב, זה להיט.
אני לא מסכים
רוב תושבי דימונה צריכים להגיע לבאר שבע מרכז ולא לבאר שבע צפון ולא לתל אביב, ולכן אם הרכבת מדימונה לא תגיע לבאר שבע מרכז רוב האנשים ימשיכו לנסוע באוטובוס, וכמובן התדירות חייבת להיות גבוהה יותר אחרת לא עשינו כלום.

אבל אם כבר בונים תחנה חדשה אפשר להשקיע עוד קצת ולקצר את זמן הנסיעה ל-15 דקות, ואז הרכבת באמת תהיה להיט בדימונה.
 

olli3

New member
מנהל
איליה תכיר, קווים 49 ו48א.

אני חושב שזה רעיון נהדר בלי קשר לחיבור לב"ש
מרכז. חצי שעה ברכבת ממרכז העיר דימונה לאוניברסיטה, או שעה וחצי ממרכז דימונה לתל אביב, זה להיט.
איליה תכיר, קווים 49 ו48א.
במה יש לרכבת יתרון על פני קווים ישירים אלו אל ומהאוניברסיטה?

חוץ מזה שנרכז העיר בדימונה לא כזה שונה ממקומות אחרים בעיר. סך הכל שכונה של בנייני שיכון וכאלה לא חסרים בדימונה.
 

טשאפק 2

New member
לצירוף "מרכז העיר" שתי משמעויות נבדלות

איליה תכיר, קווים 49 ו48א.
במה יש לרכבת יתרון על פני קווים ישירים אלו אל ומהאוניברסיטה?

חוץ מזה שנרכז העיר בדימונה לא כזה שונה ממקומות אחרים בעיר. סך הכל שכונה של בנייני שיכון וכאלה לא חסרים בדימונה.
לצירוף "מרכז העיר" שתי משמעויות נבדלות
המרכז הגיאוגרפי, והמרכז כמוקד משיכה - מסחרי, תעסוקתי, לימודי, תיירותי ועוד.

כאשר אומרים שרצוי למקם תחנות רכבת ב"מרכז העיר" מתכוונים לשתי האפשרויות גם יחד, לעתים תוך אי-הכרה בכך שהן אינן חופפות בהכרח, או שיש ערים שאין להן ממש מרכז במובן השני.

מיקום במרכז הגיאוגרפי (של איזורי המגורים) הוא חשוב לתושבי העיר שמשתמשים ברכבת כדי לצאת ממנה לעיסוקיהם בערים אחרות, ולשוב אח"כ לבתיהם. כשהתחנה במרכז הגיאוגרפי גדל הסיכוי שתושבים יוכלו להגיע אליה ולחזור ממנה ללא צורך באמצעי תחבורה נוסף. (האידאל הוא שאותו מרכז גיאוגרפי גם נגיש באוטובוסים).

מיקום במרכז המסחרי-תעסוקתי חשוב לאנשים שבאים אליה מבחוץ לצרכים שונים. לפי מה שאני מכיר, מי שעובד בדימונה מגיע לרוב בהסעות, כך שמראש מניחים שהרכבת משרתת בראש ובראשונה את תושבי דימונה.
 

olli3

New member
מנהל
ותן לי להוסיף כמה דברים.

לצירוף "מרכז העיר" שתי משמעויות נבדלות
המרכז הגיאוגרפי, והמרכז כמוקד משיכה - מסחרי, תעסוקתי, לימודי, תיירותי ועוד.

כאשר אומרים שרצוי למקם תחנות רכבת ב"מרכז העיר" מתכוונים לשתי האפשרויות גם יחד, לעתים תוך אי-הכרה בכך שהן אינן חופפות בהכרח, או שיש ערים שאין להן ממש מרכז במובן השני.

מיקום במרכז הגיאוגרפי (של איזורי המגורים) הוא חשוב לתושבי העיר שמשתמשים ברכבת כדי לצאת ממנה לעיסוקיהם בערים אחרות, ולשוב אח"כ לבתיהם. כשהתחנה במרכז הגיאוגרפי גדל הסיכוי שתושבים יוכלו להגיע אליה ולחזור ממנה ללא צורך באמצעי תחבורה נוסף. (האידאל הוא שאותו מרכז גיאוגרפי גם נגיש באוטובוסים).

מיקום במרכז המסחרי-תעסוקתי חשוב לאנשים שבאים אליה מבחוץ לצרכים שונים. לפי מה שאני מכיר, מי שעובד בדימונה מגיע לרוב בהסעות, כך שמראש מניחים שהרכבת משרתת בראש ובראשונה את תושבי דימונה.
ותן לי להוסיף כמה דברים.
גם תחנת רכבת בכניעה הראשית לעיר היא דבר מבורך. הרי מרכזית ירושלים והמרכזיות בחיפה לא באמת נמצאות במרכז העיר. פשוט בגלל שמדובר בערים גדולות שיש אליהן שירות אוטובוסי ורכבתי ענף (בירושלים גם יהיה) - יש צורך מאסיבי שיהיה קישור לכמעט כל חלקי העיר מהתחנה המרכזית.

תושבי דימונה לא צריכים להגיע לת"א, וגם לא תושבי ערד שראש העיר שלהם מתעקשת על רכבת שתעקוף את באר שבע כדי שיהיה קישור מהיר לת"א. זה מיותר כמו קו אוטובוס ישיר ממצפה רמון דרך שדה בוקר וירוחם לת"א. זה נחמד, אבל בזה זה מסתיים.

לכן, כפי שאמרת, רוב תושבי דימונה והאיזור או שמגיעים בהסעות (גם למלונות ים המלח למשל), או שנוסעים לערד, ירוחם או באר שבע. שלושת הערים האלו, הן הערים שיש בינהן תנועה סדירה של נוסעים, בין אם יוממים ובין אם לא.

כשמסתכלים על הגעה לבאר שבע, יש שמגיעים לצורכי עבודה, חלקם באיזור התעשיה עמק שרה (האוטובוס עובר שם), חלקם במרכז העיר (גם לשם האוטובוס מגיע) וחלקם באוניברסיטה ובסורוקה (גם לשם האוטובוס מגיע). האחרים לצורכי לימודים ולימודים זה לא רק בן גוריון, לא חסרות מכללות בבאר שבע וליד רובן עוברים קווי האוטובוס (מלבד מכללת קיי בעצם). כמו כן אנשים צריכים להגיע לבדיקות בסורוקה, בעיקר למרפאות חוץ והרכבת לא קרובה למרפאות חוץ. האוטובוס לעומת זאת, בשעות מסויימות מגיע עד לשם.

עכשיו, גם אם היו מכניסים את תחנת הרכבת דרך מנהרה שהייתה יוצאת לפארק שמרכז העיר (לא פארק הילד, אלא הפארק הקטן הזה שיש במרכז העיר), אז זה היה עוזר למי שצריך להגיע לאונ' ולחלקים מסורוקה. אבל כאן רוב הסטודנטים יפלו (יש להם חופשי שנתי של אוטובוסים, משתלם יותר) ותדירות האוטובוסים תמיד תהיה גדולה יותר. עובדי סורוקה יצטרכו ללכת לא מעט ברגל, בין 10-15 דקות, כך שהנאת הנסיעה נפגמת על ידי ההליכה ברגל בדרך ללא צל.

כל זה מביא אותי לכך שתחנת רכבת ממש בפארק שבמרכז העיר או תחנת רכבת בפארק הילד או תחנת רכבת בגשר הכניסה לעיר - כל אלו יביאו במידה זהה למדיי מספר נוסעים דומה. סה"כ כי כל המקומות האלו מקושרים היטב על ידי תחבורה משלימה וכל המקומות האלו קרובים למוקדי משיכה כאלו ואחרים (כולל בתי מגורים). לעומת זאת, התחנה הנוכחית - זוועה. מנותקת מהכל.
 
את אותה שאלה אפשר לשאול על

איליה תכיר, קווים 49 ו48א.
במה יש לרכבת יתרון על פני קווים ישירים אלו אל ומהאוניברסיטה?

חוץ מזה שנרכז העיר בדימונה לא כזה שונה ממקומות אחרים בעיר. סך הכל שכונה של בנייני שיכון וכאלה לא חסרים בדימונה.
את אותה שאלה אפשר לשאול על
קו באר שבע - ת"א, קו אשקלון - ת"א ועוד.
ובכל זאת יש ביקוש והיה ביקוש גם כשהנסיעה לבאר שבע הייתה איטית יותר. כי לרכבת יש יתרון בנוחות ובתדמית. לנסוע חצי שעה לעבודה באוטובוס זה לא כמו לנסוע חצי שעה ברכבת.
 

olli3

New member
מנהל
מה שאתה מפספס ובגדול זה שהאוטובוס אוסף מהבית.

את אותה שאלה אפשר לשאול על
קו באר שבע - ת"א, קו אשקלון - ת"א ועוד.
ובכל זאת יש ביקוש והיה ביקוש גם כשהנסיעה לבאר שבע הייתה איטית יותר. כי לרכבת יש יתרון בנוחות ובתדמית. לנסוע חצי שעה לעבודה באוטובוס זה לא כמו לנסוע חצי שעה ברכבת.
מה שאתה מפספס ובגדול זה שהאוטובוס אוסף מהבית.
זה בדיוק כמו ההמונים שנוסעים בין פתח תקווה לתל אביב או בין בת ים וחולון באוטובוס לעומת אלו שעושים זאת ברכבת.

כשיש לך תחנת אוטובוס ליד הבית וממנה יש לך אוטובוס גם למרכזית באר שבע, גם לאוניברסיטה וסורוקה וגם לירושלים למשל, לצה שתיקח רכבת?

מה גם שתחנת רכבת האוניברסיטה בבאר שבע לא כזאת קרובה לרוב חלקי האונחברסיטה וגם לא לסורוקה, זאת לעומת האוטובוס שמוריד בשתי תחנות שרלוונטיות לאוניברסיטה כאשר השתיים האלו רלוונטעות גם לסורוקה בתוספת שתי תחנות נוספות לסורוקה.

בקיצור, גם אם תשים את הרכבת במרכז העיר בדימונה, איזור שהוא דווקא לא בנוי כל כך, אלא רק מסביבו, זה לא מה שיביא נוסעים כי מרכבת האוניברסיטה הם יצעדו יותר ברגל. רק בהקשר של הגעה לפארק ההייטק בבאר שבע היא רלוונטית אבל גם לשם מגיע האוטובוס.
 

Ofekalef1

New member
תשובה לשאלה הרטורית

מה שאתה מפספס ובגדול זה שהאוטובוס אוסף מהבית.
זה בדיוק כמו ההמונים שנוסעים בין פתח תקווה לתל אביב או בין בת ים וחולון באוטובוס לעומת אלו שעושים זאת ברכבת.

כשיש לך תחנת אוטובוס ליד הבית וממנה יש לך אוטובוס גם למרכזית באר שבע, גם לאוניברסיטה וסורוקה וגם לירושלים למשל, לצה שתיקח רכבת?

מה גם שתחנת רכבת האוניברסיטה בבאר שבע לא כזאת קרובה לרוב חלקי האונחברסיטה וגם לא לסורוקה, זאת לעומת האוטובוס שמוריד בשתי תחנות שרלוונטיות לאוניברסיטה כאשר השתיים האלו רלוונטעות גם לסורוקה בתוספת שתי תחנות נוספות לסורוקה.

בקיצור, גם אם תשים את הרכבת במרכז העיר בדימונה, איזור שהוא דווקא לא בנוי כל כך, אלא רק מסביבו, זה לא מה שיביא נוסעים כי מרכבת האוניברסיטה הם יצעדו יותר ברגל. רק בהקשר של הגעה לפארק ההייטק בבאר שבע היא רלוונטית אבל גם לשם מגיע האוטובוס.
תשובה לשאלה הרטורית
שלא בהכרח רלוונטית לדימונה-ב"ש שכן זו נסיעה קצרה למדי, אבל בגלל הנוחות, בגלל האפשרות לעבוד תוך כדי הנסיעה בנוחות, ובגלל ה - כמעט-תמיד-דיוק.
דרך אגב, לסטודנטים המחיר מתקרב למחיר של אוטובוס, לדוגמה בין ב"ש לת"א המחיר הוא 21 שקלים לכיוון, ואוטובוס הוא 16 שקלים לכיוון. אלא אם יש הנחה להלוך ושוב באוטובוס שאני לא מכיר...
 

olli3

New member
מנהל
הנחת סטודנט קיימת בכל אמצעי התח"צ.

תשובה לשאלה הרטורית
שלא בהכרח רלוונטית לדימונה-ב"ש שכן זו נסיעה קצרה למדי, אבל בגלל הנוחות, בגלל האפשרות לעבוד תוך כדי הנסיעה בנוחות, ובגלל ה - כמעט-תמיד-דיוק.
דרך אגב, לסטודנטים המחיר מתקרב למחיר של אוטובוס, לדוגמה בין ב"ש לת"א המחיר הוא 21 שקלים לכיוון, ואוטובוס הוא 16 שקלים לכיוון. אלא אם יש הנחה להלוך ושוב באוטובוס שאני לא מכיר...
הנחת סטודנט קיימת בכל אמצעי התח"צ.
גם ברכבת יש 33% הנחה וגם באוטובוס יש 33%. ההנחה ניתנת אך ורק על גבי כרטיסיות ו"הלוך ושוב" באוטובוסים זו כרטיסיה של שתי נסיעות כאשר אפשר לנצל את הנסיעות גם באותו הכיוון כמובן.

אם נעזוב לרגע את קו ב"ש-ת"א... לסטודנטים יש גם חופשי שנתי באוטובוסים, בדרום קיים חופשי מרחבי שמאפשר נסיעה חופשית באגד, אגד תעבורה, מטרופולין ומטרודן בגבולות איזור עצומים (יש על כך מידע באתרי החברות כולל רשימת כל הישובים שהכרטיס תקף בהם). מעבר לכך, כל נסיעה נוספת שהם עושים שנמצאת מחוץ לגבולות הכרטיס, תהיה ב50% הנחה, קרי כמו שאזרח ותיק משלם.

ואת זה - אין ברכבת.
 

olli3

New member
מנהל
דר"א יש שאטלים בחינם מהשכונות אל הרכבת ויש גם

את אותה שאלה אפשר לשאול על
קו באר שבע - ת"א, קו אשקלון - ת"א ועוד.
ובכל זאת יש ביקוש והיה ביקוש גם כשהנסיעה לבאר שבע הייתה איטית יותר. כי לרכבת יש יתרון בנוחות ובתדמית. לנסוע חצי שעה לעבודה באוטובוס זה לא כמו לנסוע חצי שעה ברכבת.
דר"א יש שאטלים בחינם מהשכונות אל הרכבת ויש גם
את קו 12 שיוצא ממרכז העיר (התחנה המרכזית) ישירות לרכבת בדימונה ונוהג בו רק הנהג ואף אחד לא עולה עליו, אבל ממש - אף אחד. פעם אלון עלה עליו והנהג אמר לו שמזה חודשיים אף אחד לא עלה עליו.

בשביל נוסע פעם בחודשיים להפעיל קו שכזה...

אז הרכבת מעפילה גם שאטלים, שני שאטלים למען הדיוק בין השכונות השונות בדימונה אל תחנת הרכבת. תראה לאן זה מגיע, שמפעילים שני שאטלים בעיר כמו דימונה שאינה כה גדולה ועדיין זה לא ממלא את הרכבות, שלא לאמר לא ממלא קרון אחד והשאטלים כמובן בחינם.

אם רוצים להחיות במעט את תחנת הרכבת, צריך פשוט להעתיק אותה לגשר הכניסה לעיר. זה המיקום הכי אידאלי עבורה, לשם יש קישור נפלא על ידי כל הקווים העירוניים והפרבריים שעוברים באיזור.

ושתבין, אפילו קווי אילת כבר לא נכנסים למרכזית דימונה מלבד נסיעת חצות בשני כיווני הנסיעה של קו 394 ומלבד קו 397 שממשיך להיכנס למרכזית דימונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה