הרכבת הקלה שוב מתעכבת

מצב
הנושא נעול.
הרכבת הקלה שוב מתעכבת

הרכבת הקלה שוב מתעכבת
העיר פרסם אתמול שכבר חצי שנה מוקפאת עבודת צוות ההיגוי לתכנון כל קווי הרכבת הקלה. זאת למה? הועדה לתכנון ובניה החליטה שחלק מהקו הירוק, לאורך רחוב אבן גבירול יהיה תת קרקעי. נ.ת.ע ומשרד התחבורה, שמתנגדים להחלטה, פשוט תוקעים את הפרוייקט. עד מתי הטיפשות תחגוג כאן?
 

mucool2

New member
זה נשמע לי כמו חדשות

הרכבת הקלה שוב מתעכבת
העיר פרסם אתמול שכבר חצי שנה מוקפאת עבודת צוות ההיגוי לתכנון כל קווי הרכבת הקלה. זאת למה? הועדה לתכנון ובניה החליטה שחלק מהקו הירוק, לאורך רחוב אבן גבירול יהיה תת קרקעי. נ.ת.ע ומשרד התחבורה, שמתנגדים להחלטה, פשוט תוקעים את הפרוייקט. עד מתי הטיפשות תחגוג כאן?
זה נשמע לי כמו חדשות
די ישנות, כל הויכוח הזה (שים לב לדיון כאן). מי תוקע את מי גם לא לגמרי ברור.
 
האתר הזה יותר מושקע מאתר נתע

זה נשמע לי כמו חדשות
די ישנות, כל הויכוח הזה (שים לב לדיון כאן). מי תוקע את מי גם לא לגמרי ברור.
האתר הזה יותר מושקע מאתר נתע
שכידוע נהנית מתקציבי ענק. חוץ מזה סתם כדרך אגב אתר נתע אינו פעיל כבר מספר ימים...
 
עזוב אותך מהאתר. כבר פירסמנו את

הרכבת הקלה שוב מתעכבת
העיר פרסם אתמול שכבר חצי שנה מוקפאת עבודת צוות ההיגוי לתכנון כל קווי הרכבת הקלה. זאת למה? הועדה לתכנון ובניה החליטה שחלק מהקו הירוק, לאורך רחוב אבן גבירול יהיה תת קרקעי. נ.ת.ע ומשרד התחבורה, שמתנגדים להחלטה, פשוט תוקעים את הפרוייקט. עד מתי הטיפשות תחגוג כאן?
עזוב אותך מהאתר. כבר פירסמנו את
הכתובת הזו לפני שבועיים... האם אתה יכול בבקשה לסרוק את הכתבה מהעיר באיכות טובה ובמלואה, תוך ציון מספר הגיליון ומספר העמוד? תודה רבה מראש.
 

mucool2

New member
זה האתר שלו

עזוב אותך מהאתר. כבר פירסמנו את
הכתובת הזו לפני שבועיים... האם אתה יכול בבקשה לסרוק את הכתבה מהעיר באיכות טובה ובמלואה, תוך ציון מספר הגיליון ומספר העמוד? תודה רבה מראש.
זה האתר שלו
והוא מפרסם אותו בכל הודעה שלו (כמו שחן מלינג מפרסם את חדשות הרכבת בכל הודעה שלו).
 

wakshlak

New member
../images/Emo127.gif - צודק, זו זכותו.

זה האתר שלו
והוא מפרסם אותו בכל הודעה שלו (כמו שחן מלינג מפרסם את חדשות הרכבת בכל הודעה שלו).
- צודק, זו זכותו.
 

wakshlak

New member
הייתי מחזיר התוואי לאלנבי-בן-יהודה

הרכבת הקלה שוב מתעכבת
העיר פרסם אתמול שכבר חצי שנה מוקפאת עבודת צוות ההיגוי לתכנון כל קווי הרכבת הקלה. זאת למה? הועדה לתכנון ובניה החליטה שחלק מהקו הירוק, לאורך רחוב אבן גבירול יהיה תת קרקעי. נ.ת.ע ומשרד התחבורה, שמתנגדים להחלטה, פשוט תוקעים את הפרוייקט. עד מתי הטיפשות תחגוג כאן?
הייתי מחזיר התוואי לאלנבי-בן-יהודה
נראה לי הרבה יותר חכם, יכלול הרבה יותר שטח ומסחר, ישרת הרבה יותר אנשים וגם יעזור לכל מי שרוצה להגיע לים. עד היום אני לא מבין למה חולדאי רצה להעביר את התוואי לאיבן-גבירול.
 

raminec

New member
מן הסתם

הייתי מחזיר התוואי לאלנבי-בן-יהודה
נראה לי הרבה יותר חכם, יכלול הרבה יותר שטח ומסחר, ישרת הרבה יותר אנשים וגם יעזור לכל מי שרוצה להגיע לים. עד היום אני לא מבין למה חולדאי רצה להעביר את התוואי לאיבן-גבירול.
מן הסתם
יש לו אינטרסים משלו שלא בהכרח תואמים את האינטרסים של תושבי עירו.
 

DrunkGoat

New member
אני הייתי עושה גם וגם..

הייתי מחזיר התוואי לאלנבי-בן-יהודה
נראה לי הרבה יותר חכם, יכלול הרבה יותר שטח ומסחר, ישרת הרבה יותר אנשים וגם יעזור לכל מי שרוצה להגיע לים. עד היום אני לא מבין למה חולדאי רצה להעביר את התוואי לאיבן-גבירול.
אני הייתי עושה גם וגם..
אבל זה רק אני. כנראה לא מבינים בנת"ע את העניין הזה, שככל שהמערכת תהיה יותר טובה, כך יותר אנשים ישתמשו בה, וכך הרווח ממנה יגדל, וכך ההשקעה של המדינה במערכת תהיה פחותה.
 

amirv

New member
רכבת תחתית לא בהכרח טובה יותר

אני הייתי עושה גם וגם..
אבל זה רק אני. כנראה לא מבינים בנת"ע את העניין הזה, שככל שהמערכת תהיה יותר טובה, כך יותר אנשים ישתמשו בה, וכך הרווח ממנה יגדל, וכך ההשקעה של המדינה במערכת תהיה פחותה.
רכבת תחתית לא בהכרח טובה יותר
כלומר - נכון, היא מסיעה יותר אנשים יותר מהר אבל בפי חמש כסף ופי חמש זמן הקמה = פי עשר סיכוי לא להתממש בכלל. הנגישות אליה לא נוחה), לבנות ולתחזק את התחנות שלה זה סיוט מההפטרה, היא מנתקת קשר בין הנוסע בה לעיר ופוגמת ביכולת ההתמצאות יוצרת אווירה נוחה לפשיעה, לא משפיעה כלל על הרחוב מעליה (למעט המדרגות אליה שיוצרות חסימות והפרעות להולכי הרגל למעלה), ויש לה פחות תחנות בריחוק רב יותר אחת מהשניה.
 

mucool2

New member
צודק

רכבת תחתית לא בהכרח טובה יותר
כלומר - נכון, היא מסיעה יותר אנשים יותר מהר אבל בפי חמש כסף ופי חמש זמן הקמה = פי עשר סיכוי לא להתממש בכלל. הנגישות אליה לא נוחה), לבנות ולתחזק את התחנות שלה זה סיוט מההפטרה, היא מנתקת קשר בין הנוסע בה לעיר ופוגמת ביכולת ההתמצאות יוצרת אווירה נוחה לפשיעה, לא משפיעה כלל על הרחוב מעליה (למעט המדרגות אליה שיוצרות חסימות והפרעות להולכי הרגל למעלה), ויש לה פחות תחנות בריחוק רב יותר אחת מהשניה.
צודק
אבל עם כל החסרונות יש גם יתרונות, וצריך לשקול את המקרה לגופו. במקרה של הקו הירוק אין לי (ואני מניח שלרוב חברי הפורום) כלים לבדוק מה עדיף. המילה "רכבת תחתית" אמנם נשמעת יותר יוקרתית עם "ריח של חו"ל", אבל זה לא צריך להיות שיקול.
 
הרי הסיבה היחידה שלא בונים

צודק
אבל עם כל החסרונות יש גם יתרונות, וצריך לשקול את המקרה לגופו. במקרה של הקו הירוק אין לי (ואני מניח שלרוב חברי הפורום) כלים לבדוק מה עדיף. המילה "רכבת תחתית" אמנם נשמעת יותר יוקרתית עם "ריח של חו"ל", אבל זה לא צריך להיות שיקול.
הרי הסיבה היחידה שלא בונים
את כל הרכבת כתחתית היא כספית, ולא בגלל שזה לא האפשרות הטובה יותר.
 

mucool2

New member
ולפעמים זאת סיבה טובה מאוד

הרי הסיבה היחידה שלא בונים
את כל הרכבת כתחתית היא כספית, ולא בגלל שזה לא האפשרות הטובה יותר.
ולפעמים זאת סיבה טובה מאוד
וכפי ש-amirv ציין זאת לא בהכרח הסיבה היחידה.
 
בסופו של דבר מדובר על עלות מול...

ולפעמים זאת סיבה טובה מאוד
וכפי ש-amirv ציין זאת לא בהכרח הסיבה היחידה.
בסופו של דבר מדובר על עלות מול...
תועלת, אין ספק שאם מחירי ההקמה היו זהים, לא היו רכבות עיליות, הרי זה ברור כי רכבת תחתית עדיפה, מכיוון שאין צורך במפגשי מסילה עם מסילה או מסילה עם כביש, במפגשים לרוב ישנם שני מפלסים שונים. בנוסף אין בעיה לרכבת לנסוע גם במהירויות עצומות (מישהו אמר 300 קמ"ש
) ללא כל דאגה. לא ממש מומלץ שרכבת קלה שעוברת באמצע רחוב תגיע למהירויות כאלו. אם כדאי או לא, אני לא יודע, אני מאמין שזה כדאי לעשות את התוואי שעובר בתוך תל אביב - תחתי. הבעיה היא, וזה לא סוד גדול, שהמדינה לא יודעת או לא רוצה לבדוק את הדברים לעומק, ואין לה בכלל ראייה (אפילו לא עתידית, סתם ראייה פשוטה), תוכיח את זה רכבת ישראל, יוכיח את זה איילון.
 

mucool2

New member
די לזלזל

בסופו של דבר מדובר על עלות מול...
תועלת, אין ספק שאם מחירי ההקמה היו זהים, לא היו רכבות עיליות, הרי זה ברור כי רכבת תחתית עדיפה, מכיוון שאין צורך במפגשי מסילה עם מסילה או מסילה עם כביש, במפגשים לרוב ישנם שני מפלסים שונים. בנוסף אין בעיה לרכבת לנסוע גם במהירויות עצומות (מישהו אמר 300 קמ"ש
) ללא כל דאגה. לא ממש מומלץ שרכבת קלה שעוברת באמצע רחוב תגיע למהירויות כאלו. אם כדאי או לא, אני לא יודע, אני מאמין שזה כדאי לעשות את התוואי שעובר בתוך תל אביב - תחתי. הבעיה היא, וזה לא סוד גדול, שהמדינה לא יודעת או לא רוצה לבדוק את הדברים לעומק, ואין לה בכלל ראייה (אפילו לא עתידית, סתם ראייה פשוטה), תוכיח את זה רכבת ישראל, יוכיח את זה איילון.
די לזלזל
בדקו את הדברים לעומק מומחים גדולים ממך וגם ממני, ובם בגיעו למסקנות שהגיעו, נכונות או לא. והגיע הזמן שתפסיק עם האשמת ה"מדינה" (מי זה המדינה הזה?) בחוסר ראיה עתידית או כלשהי. דווקא בשנים האחרונות חל שיפור עצום בנושא התכנון בארץ (וזה עדיין לא אומר שהכול מושלם).
 

mucool2

New member
*ובם=וגם

די לזלזל
בדקו את הדברים לעומק מומחים גדולים ממך וגם ממני, ובם בגיעו למסקנות שהגיעו, נכונות או לא. והגיע הזמן שתפסיק עם האשמת ה"מדינה" (מי זה המדינה הזה?) בחוסר ראיה עתידית או כלשהי. דווקא בשנים האחרונות חל שיפור עצום בנושא התכנון בארץ (וזה עדיין לא אומר שהכול מושלם).
*ובם=וגם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה