אפק גולומב
New member
הרכבת הקלה שוב מתעכבת
הרכבת הקלה שוב מתעכבת
העיר פרסם אתמול שכבר חצי שנה מוקפאת עבודת צוות ההיגוי לתכנון כל קווי הרכבת הקלה. זאת למה? הועדה לתכנון ובניה החליטה שחלק מהקו הירוק, לאורך רחוב אבן גבירול יהיה תת קרקעי. נ.ת.ע ומשרד התחבורה, שמתנגדים להחלטה, פשוט תוקעים את הפרוייקט. עד מתי הטיפשות תחגוג כאן?
הרכבת הקלה שוב מתעכבת
העיר פרסם אתמול שכבר חצי שנה מוקפאת עבודת צוות ההיגוי לתכנון כל קווי הרכבת הקלה. זאת למה? הועדה לתכנון ובניה החליטה שחלק מהקו הירוק, לאורך רחוב אבן גבירול יהיה תת קרקעי. נ.ת.ע ומשרד התחבורה, שמתנגדים להחלטה, פשוט תוקעים את הפרוייקט. עד מתי הטיפשות תחגוג כאן?