"הרכבת המהירה של סין חוללה מהפכה בתחבורה"
"הרכבת המהירה של סין חוללה מהפכה בתחבורה"
בתוך חמש שנים.
כתבה מתורגמת מהניו-יורק טיימס שהתפרסמה בדה-מארקר, על התוצאות - החיוביות מעל המצופה, לפי הכתבה - של בניית רשת הרכבות המהירות (300 קמ"ש) בסין, בעלות של מאות מיליארדי דולרים. תנועת הנוסעים גדלה בקצב של 28% מדי שנה, הרבה מעבר לגידול במספר הטסים בטיסות פנים, ומחקרים מצאו שיפור ביעילות הייצור של עובדים בערים שחוברו לרשת הרכבות (מספרן יותר ממאה).
אחת הסיבות לאפקטיביות הרבה של רשת הרכבות היא צפיפות האוכלוסין הגבוהה בסין, בניגוד לרוב חלקי ארה"ב.
"הרכבת המהירה של סין חוללה מהפכה בתחבורה"
בתוך חמש שנים.
כתבה מתורגמת מהניו-יורק טיימס שהתפרסמה בדה-מארקר, על התוצאות - החיוביות מעל המצופה, לפי הכתבה - של בניית רשת הרכבות המהירות (300 קמ"ש) בסין, בעלות של מאות מיליארדי דולרים. תנועת הנוסעים גדלה בקצב של 28% מדי שנה, הרבה מעבר לגידול במספר הטסים בטיסות פנים, ומחקרים מצאו שיפור ביעילות הייצור של עובדים בערים שחוברו לרשת הרכבות (מספרן יותר ממאה).
אחת הסיבות לאפקטיביות הרבה של רשת הרכבות היא צפיפות האוכלוסין הגבוהה בסין, בניגוד לרוב חלקי ארה"ב.