הרכבת הגישה לות"ל 3 פרויקטים ב-1.5!

מצב
הנושא נעול.

Sokratis

New member
הרכבת הגישה לות"ל 3 פרויקטים ב-1.5!

הרכבת הגישה לות"ל 3 פרויקטים ב-1.5!
הרכבת הגישה לות"ל 3 פרויקטים ב-1.5 מיליארד שקל תוכניות אלה מצטרפות לתוכנית הכפלה ושדרוג של קו לוד- באר שבע. תוכנית זו אמורה להיות מוכרזת כתוכנית תשתית לאומית בשבוע הבא. שרי האוצר והפנים אישרו את התוכנית. ראש הממשלה, אריאל שרון, צפוי לאשר את התוכנית במהלך השבוע גל ניסים 29/06/03 12:49 רכבת ישראל הגישה לוועדה לתשתיות לאומיות בקשה לקדם 3 פרויקטים. מדובר בקו עכו-כרמיאל, קו העמק ואשקלון באר שבע. מדובר בפרויקט בעלות של למעלה מ-1.5 מיליארד שקל. שלוש התוכניות לא הוגשו בעבר לוועדות המחוזיות, אלא ישירות לות"ל. רכבת עכו-כרמיאל צפויה שעלותו 640 מיליון שקל צפויה להסתיים בתחילת 2007; קו העמק, שעלותו 760 מיליון שקל, צפוי להסתיים בתחילת 2008; והקו אשקלון באר שבע, דרך נתיבות ואופקים, שעלותו 400 מיליון שקל - ב-2009. תוכניות אלה מצטרפות לתוכנית הכפלה ושדרוג של קו לוד- באר שבע. תוכנית זו אמורה להיות מוכרזת כתוכנית תשתית לאומית בשבוע הבא. שרי האוצר והפנים אישרו את התוכנית. ראש הממשלה, אריאל שרון, צפוי לאשר את התוכנית במהלך השבוע. גלובס.
 

fireman

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד../images/Emo70.gif

הרכבת הגישה לות"ל 3 פרויקטים ב-1.5!
הרכבת הגישה לות"ל 3 פרויקטים ב-1.5 מיליארד שקל תוכניות אלה מצטרפות לתוכנית הכפלה ושדרוג של קו לוד- באר שבע. תוכנית זו אמורה להיות מוכרזת כתוכנית תשתית לאומית בשבוע הבא. שרי האוצר והפנים אישרו את התוכנית. ראש הממשלה, אריאל שרון, צפוי לאשר את התוכנית במהלך השבוע גל ניסים 29/06/03 12:49 רכבת ישראל הגישה לוועדה לתשתיות לאומיות בקשה לקדם 3 פרויקטים. מדובר בקו עכו-כרמיאל, קו העמק ואשקלון באר שבע. מדובר בפרויקט בעלות של למעלה מ-1.5 מיליארד שקל. שלוש התוכניות לא הוגשו בעבר לוועדות המחוזיות, אלא ישירות לות"ל. רכבת עכו-כרמיאל צפויה שעלותו 640 מיליון שקל צפויה להסתיים בתחילת 2007; קו העמק, שעלותו 760 מיליון שקל, צפוי להסתיים בתחילת 2008; והקו אשקלון באר שבע, דרך נתיבות ואופקים, שעלותו 400 מיליון שקל - ב-2009. תוכניות אלה מצטרפות לתוכנית הכפלה ושדרוג של קו לוד- באר שבע. תוכנית זו אמורה להיות מוכרזת כתוכנית תשתית לאומית בשבוע הבא. שרי האוצר והפנים אישרו את התוכנית. ראש הממשלה, אריאל שרון, צפוי לאשר את התוכנית במהלך השבוע. גלובס.
כל הכבוד

נקווה שיסיימו לפני תאריכי היעד.....
 
אני מזמין אותך לנסיעה ברכבת העמק

כל הכבוד

נקווה שיסיימו לפני תאריכי היעד.....
אני מזמין אותך לנסיעה ברכבת העמק
אישאש ! תזכור ! עלי ! עכשיו תקשיב טוב: אני מכין מערוך מעץ בשביל מלינג
למקרה שיחליט שלא להגיע ביום שישי... רוצה מערוך ספר ?
 

raminec

New member
ואני מזמין אותך לנסיעה ברכבת לאילת

אני מזמין אותך לנסיעה ברכבת העמק
אישאש ! תזכור ! עלי ! עכשיו תקשיב טוב: אני מכין מערוך מעץ בשביל מלינג
למקרה שיחליט שלא להגיע ביום שישי... רוצה מערוך ספר ?
ואני מזמין אותך לנסיעה ברכבת לאילת
זה אם אני לא אמות קודם בשיבה טובה... וחוץ מזה די כבר עם האלימות אביתר
אתה חייב ללמוד לשלוט על עצמך. Raminec
 
בכל בצחוק ידידי ../images/Emo6.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif שים ל

ואני מזמין אותך לנסיעה ברכבת לאילת
זה אם אני לא אמות קודם בשיבה טובה... וחוץ מזה די כבר עם האלימות אביתר
אתה חייב ללמוד לשלוט על עצמך. Raminec
בכל בצחוק ידידי
שים ל
לב לכך שהאובייקט של המערוך פירסם היום 10 נקודות חשובות ויפות על עובדות מעט פחות מוכרות לגבי הקרונועים. מעניין.
 

ה דרומי

New member
אביתר דר' רייטר תגיד יש חדש

בכל בצחוק ידידי
שים ל
לב לכך שהאובייקט של המערוך פירסם היום 10 נקודות חשובות ויפות על עובדות מעט פחות מוכרות לגבי הקרונועים. מעניין.
אביתר דר' רייטר תגיד יש חדש
בקשר לכניסה החדשה לקרית חיים. בשבת יצא לי לראות ככה מרחוק{לצערי} איזה משהו ששיך לרכבת מעבר לרכב תת קרקעי ומעל לרכבת. מכיר משהו כזה?
 
תחנת קרית חיים

אביתר דר' רייטר תגיד יש חדש
בקשר לכניסה החדשה לקרית חיים. בשבת יצא לי לראות ככה מרחוק{לצערי} איזה משהו ששיך לרכבת מעבר לרכב תת קרקעי ומעל לרכבת. מכיר משהו כזה?
תחנת קרית חיים
מתחת לכניסה הדרומית לתחנה נבנה מעבר תת קרקעי מתחת למסילה עבור הרחוב, מעבר שיחליף כנראה את המפגש האופקי עם המסילה הנמצא כיום מצפון לתחנה. הפרויקט אינו של הרכבת, למרות שכשבנו את התחנה עשו הכנה עבורו.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo51.gifחן ועוג שאלונת ככה על הדרך

תחנת קרית חיים
מתחת לכניסה הדרומית לתחנה נבנה מעבר תת קרקעי מתחת למסילה עבור הרחוב, מעבר שיחליף כנראה את המפגש האופקי עם המסילה הנמצא כיום מצפון לתחנה. הפרויקט אינו של הרכבת, למרות שכשבנו את התחנה עשו הכנה עבורו.
חן ועוג שאלונת ככה על הדרך
מכביש הצק פו'סט לכיון צומת יגור יש בצד ימין כול מיני קרונות ועוד סוגי גרוטאות של רכבת למה לא מפנים את זה. ושאלה אחרונה הפסיםשם למה הם שמשו.
 
שם נמצאת תחנת תל-חנן לשעבר. שם

חן ועוג שאלונת ככה על הדרך
מכביש הצק פו'סט לכיון צומת יגור יש בצד ימין כול מיני קרונות ועוד סוגי גרוטאות של רכבת למה לא מפנים את זה. ושאלה אחרונה הפסיםשם למה הם שמשו.
שם נמצאת תחנת תל-חנן לשעבר. שם
מחזיקה הרכבת קרונות ישנים אך אין קשר מסילתי כרגע למקום זה. [אתה שואל אותי - חן עונה, אתה שואל את חן - אביתר עונה, זה מצחיק אותי למרות הכאב שיניים לאחר ביקור רביעי עכשיו אצל הרופא - גם אצלו צחקתי כי הוא מצחיק. ] בחצר הגרוטאות שראית נמצא הקרון המיוחד ביותר בארץ - קרון 120 טון שטוח שהיה גם הקרון הראשון שנרכש ע"י רכבת ישראל ועוד מציאות אחרות, כגון קרונות להובלת מלט בתפזורת, קרונות ארגזיים, משפכיים לאשלג ולחיטה וקרונות בילום מימי רכבת המנדאט. חלקם שייכים למוזיאון אך לא ניתן כרגע להעבירם אל שטח המוזיאון עקב חוסר מקום בחצר המוזיאון וניתוק מסילות הברזל באזור הצ'ק-פוסט.
 
שלוחות תל חנן

חן ועוג שאלונת ככה על הדרך
מכביש הצק פו'סט לכיון צומת יגור יש בצד ימין כול מיני קרונות ועוד סוגי גרוטאות של רכבת למה לא מפנים את זה. ושאלה אחרונה הפסיםשם למה הם שמשו.
שלוחות תל חנן
קו הרכבת החוצה את צומת הקריות בחיפה ('צק פוסט') היה במקור שלוחת המסילה התקנית למפעל המלט של 'נשר', ובעבר היה זה למעשה קו דו-רוחבי, שכלל את קו הרכבת החג'אזית (ברוחב 105 ס"מ) מזרחה דרך עמק יזרעאל לכיוון בית שאן וסוריה. הקו לנשר כבר לא בשימוש מזה שנים רבות, אבל בדרך אליו היו שלוחות תעשיתיות רבות (אפילו הזכרנו חלק מהן בעבר בפורום) חלקן מרוכז באיזור תל חנן של היום. אותן מסילות משמשות בשנים האחרונות את רכבת ישראל כמקום אחסון לקרונות גרוטים (שהוצאו מהשירות) עד להחלטה על המשך דרכם (בד"כ מכירה לקבלן מתכת או לשימוש אחר). כיום יש איזשהו עיכוב בטיפול בקרונות המשפך הרבים המצויים שם, וכן נמצאים שם מספר קרונות שאמורים לעבור למוזיאון הרכבת, אולם המסילה לשם נחסמה לפני זמן מה על-ידי עבודות הקמת גשר 'מחלף הקריות' וכן על-ידי ערמות אשפה גדולות שהופיעו בהמשך הדרך. כמו-כן, נותקה המסילה פיזית לפני מספר חודשים באיזור מפעל 'הזרע' (לפני צומת הקריות) במסגרת עבודות הטיית נחל כלשהו. אני רק מקווה שיזכרו לחבר אותה מחדש, אחרת אני לא יודע איך מוזיאון הרכבת יקבל את קרון ה-120 טון שלו...
 

o a k y

New member
עוד שאלה לחן ../images/Emo13.gif

שלוחות תל חנן
קו הרכבת החוצה את צומת הקריות בחיפה ('צק פוסט') היה במקור שלוחת המסילה התקנית למפעל המלט של 'נשר', ובעבר היה זה למעשה קו דו-רוחבי, שכלל את קו הרכבת החג'אזית (ברוחב 105 ס"מ) מזרחה דרך עמק יזרעאל לכיוון בית שאן וסוריה. הקו לנשר כבר לא בשימוש מזה שנים רבות, אבל בדרך אליו היו שלוחות תעשיתיות רבות (אפילו הזכרנו חלק מהן בעבר בפורום) חלקן מרוכז באיזור תל חנן של היום. אותן מסילות משמשות בשנים האחרונות את רכבת ישראל כמקום אחסון לקרונות גרוטים (שהוצאו מהשירות) עד להחלטה על המשך דרכם (בד"כ מכירה לקבלן מתכת או לשימוש אחר). כיום יש איזשהו עיכוב בטיפול בקרונות המשפך הרבים המצויים שם, וכן נמצאים שם מספר קרונות שאמורים לעבור למוזיאון הרכבת, אולם המסילה לשם נחסמה לפני זמן מה על-ידי עבודות הקמת גשר 'מחלף הקריות' וכן על-ידי ערמות אשפה גדולות שהופיעו בהמשך הדרך. כמו-כן, נותקה המסילה פיזית לפני מספר חודשים באיזור מפעל 'הזרע' (לפני צומת הקריות) במסגרת עבודות הטיית נחל כלשהו. אני רק מקווה שיזכרו לחבר אותה מחדש, אחרת אני לא יודע איך מוזיאון הרכבת יקבל את קרון ה-120 טון שלו...
עוד שאלה לחן

בהמשך למסילה שהזכירת יש אחרי קרית אתא מפעל כימיקלים.. גם שם יש מסיל.. היא אותה מסילה? ועועד משהו.. ליד קיבוץ גשר הזיו ליד פארק אכזיב יש גם מסילה.. מה היא? תודב=ה!!
 
קווי רכבת בצפון

עוד שאלה לחן

בהמשך למסילה שהזכירת יש אחרי קרית אתא מפעל כימיקלים.. גם שם יש מסיל.. היא אותה מסילה? ועועד משהו.. ליד קיבוץ גשר הזיו ליד פארק אכזיב יש גם מסילה.. מה היא? תודב=ה!!
קווי רכבת בצפון
השלוחה למפעל חיפה כימיקלים ולבתי הזיקוק (מכונה 'שלוחת דשנים') היא קו נםפרד מזה של תל חנן - היא עוזבת את הקו הראשי מעט מדרום לבית הספר הטכני של חיל האוויר, בעוד ששלוחת תל חנן עוזבת את הקו הראשי באיזור 'גשר פז'. המסילה ליד גשר הזיו היא חלק מהקו שנבנה בתחילת שנות ה-40 על-ידי הצבא הבריטי בין חיפה (וליתר דיוק - סדנאות הרכבת בקישון) לבירות וטריפול שבלבנון. הקו כונה HBT ועבר את ראש נקרה דרך מנהרות שקיימות עד היום. לאחר קום המדינה הופעל הקו עד לתחנת בצת, בה היה מסוף מטען קצר וכן כמה מפעלים, אבל גם קטע זה נסגר מתחנת נהריה צפונה לאחרונה בגלל חוסר כדאיות בהפעלתו (וכך חזרה עוד כמות של משא אל הכבישים ואל נהגי המשאיות, הידועים ביחסם החיובי לבטיחות בדרכים ולאיכות הסביבה).
 

o a k y

New member
תודה רבה!!!

קווי רכבת בצפון
השלוחה למפעל חיפה כימיקלים ולבתי הזיקוק (מכונה 'שלוחת דשנים') היא קו נםפרד מזה של תל חנן - היא עוזבת את הקו הראשי מעט מדרום לבית הספר הטכני של חיל האוויר, בעוד ששלוחת תל חנן עוזבת את הקו הראשי באיזור 'גשר פז'. המסילה ליד גשר הזיו היא חלק מהקו שנבנה בתחילת שנות ה-40 על-ידי הצבא הבריטי בין חיפה (וליתר דיוק - סדנאות הרכבת בקישון) לבירות וטריפול שבלבנון. הקו כונה HBT ועבר את ראש נקרה דרך מנהרות שקיימות עד היום. לאחר קום המדינה הופעל הקו עד לתחנת בצת, בה היה מסוף מטען קצר וכן כמה מפעלים, אבל גם קטע זה נסגר מתחנת נהריה צפונה לאחרונה בגלל חוסר כדאיות בהפעלתו (וכך חזרה עוד כמות של משא אל הכבישים ואל נהגי המשאיות, הידועים ביחסם החיובי לבטיחות בדרכים ולאיכות הסביבה).
תודה רבה!!!
 

ארזS

New member
יופי...

רק משרשר תמונה
יופי...
זה הפך להיות כאן סניף של פורום ה-
...
אני דווקא בעד שיכניסו כן תמונות של מטוסים. זה הרי גם תחבורה ציבורית. נכון ? אז הנה גם אני מכניס תמונה של מטוס... זהו ATR 72-500 של חברת "ארקיע" שצילמתי לפני שבוע בנתב"ג. כאן אלה הבדיקות האחרונות, ממש כמה דקות לפני שהמריא מנתב"ג לאילת.
 
כן. אך אין לי מאות כמו לאחרים. אני

ד"ר אתה אוסף מודלים של רכבות HO
כן. אך אין לי מאות כמו לאחרים. אני
ירשתי את האוסף הגדול של "מרקלין" מאבא שלי אך באוסף הזה יש רק 45 קטרים ולא יותר. אני מכיר מישהו בארץ שיש לו 350 קטרים HO ואלפי קרונות.
 

אייל xxx

New member
למי לשמועון פוטרמן? ד"ר

כן. אך אין לי מאות כמו לאחרים. אני
ירשתי את האוסף הגדול של "מרקלין" מאבא שלי אך באוסף הזה יש רק 45 קטרים ולא יותר. אני מכיר מישהו בארץ שיש לו 350 קטרים HO ואלפי קרונות.
למי לשמועון פוטרמן? ד"ר
 
לא. יש בארץ אספן הרבה הרבה יותר

למי לשמועון פוטרמן? ד"ר
לא. יש בארץ אספן הרבה הרבה יותר
גדול משמעון פוטרמן חברי משכבר הימים, אבל האספן הזה לא מוכר בפורום ואין לו שום כוונה להזדהות מסיבות השמורות עימו. זה לא מישהו ששמו הוזכר כאן בעבר. זהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה