הריסת מבנה - עלויות

הריסת מבנה - עלויות

יש לי בית חד קומתי ישן שאני מעוניין להרוס ולפנות על מנת לבנות בית חדש. שאלתי היא - כמה צריכה לעלות ההריסה והפינוי. המדובר בבית ישן בן עשרות שנים של 70 מ"ר חד קומתי ועוד 30 מ"ר מרפסת פתוחה שקורתה עם איסכורית. בנוסף = האם מקובל "לבלוע" עלויות ההריסה והפינוי בעלויות הקמה של השלד ופיתוח המגרש?? (אני מעוניין לבנות בית של 230 מ"ר) חד קומתי.
 

fireman

New member
אין דבר כזה "מקובל" בבניה

המקובל היחידי בבניה הוא זה שתסגור לגביו. תסגור עם הקבלן הריסה, פינוי, ניקיון, פיתוח ובניית שלד - תקבל את הכל, לא תסגור לא תקבל. יש קבלני שלד שיהיו מוכנים להכניס את זה לתוך העבודה שהם מבצעים ויש כאלה שלא. אם מדובר בגילום עלויות ההריסה לתוך עלות הקרקע זה תלוי אם המבנה הוא מבנה מסוכן המיועד להריסה, אם כן, עלויות ההריסה צריכות להיות מגולמות למחיר שתשלם על הקרקע. לאן תכניס את זה מבחינה תחשיבית זה לא רלוונטי....אתה יכול לקרוא לזה סעיף חיפושית...זה עדיין כסף שהוצאת....לאן תשייך את זה מבחינת תרשים הזרימה של הבניה זאת שאלה של סמנטיקה בלבד. שיהיה בהצלחה!
 

efratcn

New member
הצעות מחיר שאנחנו קיבלנו

להריסה חלקית (כולל פינוי לא כולל תשלום למקום אליו מפנים את הפסולת) נעו בין 18 אלף ש"ח ל-42 אלף ש"ח (לפני מיקוח). אצלנו מדובר על הריסה של חלק מהמבנה ולא הריסה מלאה (גם 70 מ"ר). כמו שאתה רואה יש הבדלים עצומים בהצעות המחיר.
 
למעלה