הריני לשתף אותכם

נטע :)

New member
הריני לשתף אותכם

בעזרת ה´. כביש חוצה שומרון הודיה חשבה פתאום: ני סטראוטיפ מהלך. ולא יעזור כלום. היא הייתה באווטבוס בדרך להפגנת המונים בת"א, והרעיון נפץ את הנמנום החמים שעטף אותה כמו שאבן מנפצת חלון ונופלת על רצפת האוטובוס. הודיה הביטה למעטה ובחנה את מראיה:כפכפים מציצים מחצאית גינס, סווצ´ר ירוק של השבט שמודפסת עליה בדיחה פרטית. לו ישבה בקדמת האוטובוס, הייתה ששולחת מבט אל הראי וחושבת גם אל הפנים המשעממות שלה ועל השיער החום והסטנדרטי שתוך חמש שנים ידחס לתוך כובע. לתפארת הסטראוטיפ הדתייה. מהספסים האחרונים עלה קול צחוק, והודיה הביטה לאחור. חמישים בנות יושבות באוטובוס הזה, ובשביל מי שלא מכיר אותם כולם אותו דבר. חמישים חצאיות, חלקן חצאיות גינס רחבות וחלקן שחורות וצרות. חמישים סווצר´ים של בני עקיבא או של האולפנ, חמישים כובעי שוליים בעוד 5 שנים. חמישים בנות צמחוניות שסורגות כיפות, שומעות שלמה ארצי ואברהם פריד, עשרת אלפים חצאיות ארוכות וסווצרים של התנועה... אבל המזל שיהיה גם עשרת אלפים בנים עם מכנסי גינס, סווצ´ר של בני עקיבא או של הישיבה, וכיפת דוגמאות צבעונית על צד אחד של המצח. עשרת אלפים בנים שמדברים מהר ולא ברור בעיקר על צבא ןועל כדורסל ובחדשות הטלוויזה יגידו "מאות מתנחלים הפגינו בת"א" ויראו את כל הדתיים האלו שנראים אותו דבר. בשביל מה כל ההפגנה בשביל ששוב כולם יראו שארץ ישראל זה עניין של דתיים פנאטים?? (רגע,יש המשך!!!! זה לא נגמר, חכו בסבלנות...-- נטע)
 

נטע :)

New member
המשך (חלק ב)

מהעורפים ומזנבות הסוס שבמושבים הקדמיים בקעה המנגינה של להיט ההפגנות החדש,ארץ ישראל נשיר וונתפלל, ארץ ישראל נבנה ונתנחל. מישהי מתאמנת. מאחור דברו על המורה לגאוגרפיה שיש איתה הבעיות. דיברו עליה בשקט, לא על מנת שלא תשמע, כי הרי היא לא הייתה באוטובוס, אלה כדי שלא יפרועו לאלה שישנות. גם הודיה ישנה, אם נשפו לפי ראשה שהיה שעון לאחור ועיניה שהיו עצומות. היא שמעה את השיחה החרישית והעלתה חיך: בגלל בעיות עם גאוגרפיה, אנחנו הולכות להפגין. את כל כך יפה שאת ישנה,יש לך חיוך של חלום טוב, תאמר לה בסוף הנסיעה הדס שיושבת לצידה. בדס היא באמת דת דתיה סטראוטיפית, חושבת הודיה שבכלל לא ישנה. יונה ורונית יכולות לעשות ממנה מערכון. היא מדברת כל הזמן ב"היי" ו"ביי", אבל מפרידב בגרש בין 2 היוד"ים: בס"ד, הי´י, הודי´ה, בעז"ה נדפוק יציאה לבאולינד, בי´י. בחי´י. עם חצאית גדולה כמו שלה אפשר לאחד את כל העם. אבל השסע שלה עמוק כמו השסע החברתי.הודיה, את מה זה שנונה היום, אורי אורבך נהיית לנו, אה? (חכו יש עוד המשך...-נטע)
 

נטע :)

New member
המשך (חלק ג´)

האוטובוס האט והחל מתפתל בפיתולי הסלאלום של המחסום הצבאי. הדס פתחה חלון, ועל עפעפיה הסגורים נשבה רוח פושרת. ממש ארץ אחרת, אמרה הודיה. המחסום לא מונע אף פיגוע, אבל הוא קובע עובדה בשטח: ממזרח זה השטחים, ממערב- ישראל.ארץ רוח ההרים מכאן, וארץ האובך והמחנק החמים מכאן. ארץ הסלע מול ארץ החול. ארץ החצאית מול ארץ המכנסיים. יש גם חילוניה תל אביבית סטראוטיפית? ככל שהן מנסות להיות יותר מיוחדות, הן נעשות אותו דבר: עגיל בגבה, פירסינג בשפתיים, חולצת פופיק,נרות בארבעה בנומבמבר. למה זה ככה? למה כל הססמאות היפות נגד דעות קדומות והכללות נכונות בשעורי מחנך, אבל לא בשטח?? בכלל יש לנו זכות לצחוק על הצפוניות החילוניות, שגם אצלנו כולם לובשים אותו דבר? (ברור שיש המשך... עוד דף שלם... חכו ותראו...-נטע)
 
קראנו גם קראנו (לפחות אני)

וחבל שכך את רואה את חברותייך. אולי כדאי שתסתכלי על זה באופן כזה: ישנם אנשים שבונים מסגרות עקומות, בעלות כיעור בסיסי, וכולם נכנסים לשם, וישנם אנשים שבנו להם מסגרת שמיימית וטהורה - ומעצמם באים הם ומוצאים בה את ביתם.
 

נטע :)

New member
אוהב היקר-

כמו שכתבתי בחלק ד´, זה לא אני כתבתי, וגם לא אמרתי שזה מביע הזדהות, פשוט רציתי לשתף אותכם!!!
 

פיקאצ^ו

New member
בטח שקראנו.

וממש ממש אהבנו. גם אני רציתי לכתוב משהו כזה פעם, אבל התעצלתי. תמשיכי, תמשיכי. ואגב, זה מקורי?! ואגב2 אם כן - פירסמת את זה איפשהו? כדי שלא רק הקומץ שנמצא פה יקרא?! פיקה פיקה.
 
בטח שאני רוצה המשך!!נטע את מדהימה!

את כתבת את זה?זה פשוט פנטסטי!!לעזזל!למה אני לא מצליח לפרוש!למה?!
 
לעזזל=לעזזאל. ואוהב,סליחה שאני מעיר

אבל נטע מתארת כאן את הזווית האישית שלה (בסגנון מעולה)אז תן לה!
 
וואס איז די פראבלעם??(מה הבעיה?) עם

כל האנטי ציונות שלי,וה"פאנטיות" המאה שערימית,יש בי גם את הצד הלי
 
הליברלי הפתוח,את השכל שמוכן לקבל

הכל,ומצד שני"לא לזוז כמלא הנימה"ו"לא לשנות כקוצו של יוד" מסתדר?
 
טוב בסדר,זה לא אני.אני יכול להתווכח

או לדבר עם אנשים,לא עם קירות.כשתחליט להאמין,אזי תהיה גם איש.
 
מסתדר לך עכשיו? זה לא תרתי דסתרי,

אלא בדיוק ההפך,זה מעיד על יציבות השקפתית.בברכה,בתי נייטין
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

"לא לזוז כמלא הנימה" ו"לא לשנות כקוצו של יוד" חוץ מלשוחח עם בנות הפורום שיחה בטילה ולהגיד להן כמה הן יפות וגם לבקש מספר טלפון. ת´אמת נייטין התגעגעתי
 

נטע :)

New member
המשך (חלק ד)

לפני ההמשך יקירי- זה לא אני כתבתי!!לצערי, אני מעתיקה את זה, אבל מי שכתב את זה לא רצה כנראה להזדהות... אז אנני יודעת מה המקור.. ובכן-המשך- מתי הייתה הפגישה עם התיכוניסטיות החילוניות? לפני שלושה שבועות.שבועיים. בעצם. בקבוצת הדיון שלנו היינו הדס, אני ושתי בנות מגבעתיים לי ולילך, שתיהים עם פרצוף של תנו לשמש לעלות. איך אפשר לחשוב בקבוצה כזאת הלי סטראוטיפים? שלחילוניות קוראים לי ולילך ולדתיות הודיה והדס. מזל שחיה ומאירה לא היו שם ען השמות שלהם. לי ולילך ספרו על החיים שלהם, ועל בית ספר, והסבירו שהן אוהבות את הארץ אבל חושבות שצריך לוותר על חלק ממנה כי חשוב להם שאנשים לא ימותו. ואז הן התחילו לדבר על בנים-בנות וכל זה.ולי שאלה אם אנחנו באמת אף פעם לא עושות את זה עם החברים שלנו, ואמרנו לה שמי שיש לה חבר לא נותנת לו אפילו יד. לילך אמרה שאצלם קוראים לחצאיות שלנו "אוהל", ואני ניסיתי להסביר להלמה אבור ללבוש מכנסיים. ואז חזרנו לפוליטיקה והסברנו להם שזה לא אנחנו שלא הולכים לצבא וכל זה, אלא זה החרדים, ושבעצם החרדים הם נגד הדציים הציוניים יותר מזה שהם נגד החרדים, ולי ולילך אמרו שגם הם רק נגד החרדים. וכולנו היינו מרוצות כי ראינו שאנחנו באמת עם אחד, הדתיים והחילונים, הימין והשמאל, ורק עם החרדים יש לנו בעייה, כי הם טפילים ומשונים ושחורים ויש להם ריח רע המשך יבוא עוד כמה דקות- נטע
 
למעלה