הריון??

ה י 23

New member
הריון??

שלום רב, מיום שלישי ועד שישי נטלתי כדורי PROVERA שלוש פעמים ביום להקדמת המחזור. הבוקר עשיתי בדיקת ביתית שיצאה חיובית.(הקו השני היה קצת חלש) 1. רציתי לדעת האם יש לכדורים הללו השפעה כל שהיא על אמינות הבדיקה? זאת אומרת שתראה חיובי בעוד שזה לא באמת הריון? 2. במידה וזה אכן הריון (לאחר בדיקת), יכולים להיות לכדורים הללו השפעה שלילית על ההריון ותקינותו? תודה רבה על ההענות.
 

חגית 86

New member
נשמע כמו מזל טוב

לא ממש יודעת אם יש לכדורים השפעה, את יכולה להסתכל על ההוראות אבל הייתי מיד הולכת לעשות היום בדיקת דם. אם את בהיריון (הלוואי) הכדורים לא מזיקים להיריון, את פשוט לא תקבלי מחזור (ציטוט מהרופא). בהצלחה ותעדכני אותנו בבשורות טובות. אמן
 

3קטנה

New member
הודיעי לרופא שלך

אני לא מבינה, לא שוללים הריון לפני שלוקחים פרוברה?
 

ה י 23

New member
היי

ביצעתי בדיקת הריון לפני שבועיים והיא הייתה שלילית. בגלל שהמחזור שלי לא סדיר, עשיתי אותה שבועיים אחרי המחזור. אולי זה היה מוקדם מידי. תחזיקו לי אצבעות... יום מקסים בנות יקרות.
 

אפרסקה

New member
דבר דומה קרה לחגיתלה

לפני כשנה חגיתלה לקחה פרוברה מכיוון שהמחזור בושש להגיע (פוליציסטית). כמובן שעשתה קודם בדיקת בטא שיצאה שלילית (כנראה עשתה מוקדם מידי) לאחר שהמחזור עדיין התעכב עשתה שוב בטא שיצאה חיובית. הבטא הזו היא היום לידון בן שלושה חודשים. אגב אמרו לה שאין בעיה עם לקיחת הפרוברה למרות שהייתה בהריון.
 

שישון

New member
פס זה פס זה פס ../images/Emo9.gif

למיטב ידיעתי הפרוברה לא אמורה לשבש את אמינות הבדיקה, אך ודאי שאי אפשר לדעת בודאות עד שלא תדברי עם הרופא...ובינתיים נושכת שיניים בשקט עד שתודיעי שאפשר לצאת בצהלולי בשעה טובה
מחזיקה אצבעות
 

ה י 23

New member
אז ככה... (תחזיקו חזק)

עשיתי בדיקת בטא ויצא חיובי בערך 989.5 כך שהפרוברה לא השפיעה על הבדיקה הבייתית והתייצתי עם אחות והיא אמרה שזה גם לא יפגע בעובר. אני בשוק!!! מה אני צריכה לעשות עכשיו??? תודה על ההענות, אתן מדהימות.
 

varod27

New member
וואוו איזה תוצאה

נראה לי שאפשר כבר להגיד מזל טוב איזה יופי
 

efratvo

New member
מזל טוב

הרגת אותי עם ה "מה אני צריכה לעשות עכשיו" עכשיו את צריכה לשמוח. מאחלת לך הריון תקין ומאושר.
 

חגית 86

New member
../images/Emo204.gif מזל טוב

מאחלת לך המון מזל טוב, שיהיה המשך היריון קל
 

שישון

New member
WOW WOW WOW

עכשיו ודאי הרופא ישלח אותך לבצע בטא נוספת בעוד יומיים. נשמע נהדר, בשעה טובה מותק
וכמובן שעכשיו נחכה לעדכונים על הכפלה יפה
בהצלחה
 

סודותיי

New member
איזה הפתעה מדהימה!מזל טוב../images/Emo65.gif

עכשיו את צריכה רק להיות מאושרת ובריאה!!איזה הפתעה כיפית!!
 

ה י 23

New member
לילה לא פשוט בכלל...

שלום לבנות המקסימות! אכן החדשות טובות, רק שנאלצתי אתמול ללכת לבית חולים עקב כאבים עזים בבטן ובגב. אושפזתי בבית חולים מחשש להריון חוץ רחמי. היום השתחררתי לאחר שהבטא הגיעה ל 1400 ונראה שק הריון קטנצי'ק של 3 מ"מ. אבל לפי הרופא זה לא 6 שבועות אלא 4.5-5 שבועות. אני מקוה שהכל יהיה בסדר בהמשך. עדיין לא כ"כ הבנתי ממה הכאבים הללו נבעו אבל זה באמת לא אכפת לי כבר. שמחתי מאוד לבוא ולראות את תגובותיכן. ממש חיממתן לי את הלב. תודה רבה לכולכן ואני מקוה שכל אחת בע"ה תזכה להגשים את חלומה.
 

3קטנה

New member
../images/Emo79.gif../images/Emo79.gif../images/Emo79.gif

לא הספקתי לברך קודם אז הנה עכשיו- בשעה טובה ושימשיך תקין
 
וואו... איזה סיוט!

מקווה שאת מרגישה יותר טוב, וכמובן שההריון תקין (לא ככ' הבנתי מדברייך).
 
למעלה