הריון שבוע 14 לתאומים

irisiris1

New member
אוזי היי

אולי תמליצי לי על רשימת ספרים? עד עתה לא היה לי זמן בכלל לקרוא, אולי ספר אחד בחצי שנה..
 

irisiris1

New member
בוקר טוב אילונה

אני ממש שמחה שנכנסתי לפורום הזה.. כל כך מעודדות כולן. מכיוון שאני עובדת בביה"ח אני רואה את הגרוע מכל... את הפגיה... את הבחורות בשמירת הריון בשבועות כל כך מוקדמים והתוצאות הלא כל כך טובות של הריונן, נראה לי שבגלל זה אני לחוצה מאד. אני לא מדברת עם אף אחד על כך וגם לא עם בעלי. אני רק רוצה לעבור בשלום הכל, כולל סקירת מערכות שנקבעה לי בשבוע ה-16. באיזה משקל ילדת את התאומים? תודה על האיחולים
 

אילונה2

New member
צהריים טובים!

אני שמחה לשמוע שקיבלת עידוד ביתנו החם! ניב נולד במשקל 1,750 והיה שבועיים בפגיה ונוי נולדה 2,400. אני לא חושבת שכדאי לך להכניס לראש את המחשבות על הגרוע מכל. אם הכל בסדר, אז אין סיבה ללחץ.
 
שלום לך

יש הבדל בין שמירה בבית ובין שמירה בבית חולים עם הרגליים למעלה. לכן אם זו שמירה יזומה כדי למנוע התפתחות של בעיות זה לא כל כך נורא - פשוט להיות בבית ולנוח. הרופא שלך בטח רוצה להוריד אותך מהרגליים ומעהבודה האינטנסיבית בבי"ח כדי לשמור אלייך ועל העוברים ומתוך נסיון לדעתי זה הדבר החכם ביותר לעשות. אני לא נחתי והתרוצצתי ובשבוע ה-25 הובלתי עם צירים לבי"ח אחרי בדיקה שגרתית (ילדתי שבוע 31 - והם בסדר כבר בני עשרה חודשים). ומתוך נסיוני בב"יח - אם חס וחלילה תגיעי למצב שיצטרכו לאשפז אותך על מנת לשמור על ההריון - לפחות את פרסונל!!!! החיים של פרסונל שונים לחלוטין בבית חולים וכשהאשפוז הוא ארוך זה פשוט יכול לעשות את כל ההבדל - חדר לבד, יחס מפנק מהצוות וכו'.. מאחלת לך הריון ארוך ומשעמם..תקראי, תנוחי, תפגשי חברות, העיקר שתגיעי לשבוע הריון מכובד!
 

irisiris1

New member
אילונה-תודה

תודה על האיחולים, מסתבר שכולן מאחלות לי הריון ארוך ומשעמם ואני גם אאחל זאת לעצמי, אני מקווה שאגיע לשבוע מאוחר כפי שרוב הבנות הגיעו. בינתיים אצלי הדרך היא מאד ארוכה ומייגעת עד שאראה את הסוף... תודה רבה
 
היי איריס - ברוכה הבאה

מזל טוב להריון. לא כ"כ הבנתי למה רופאך ממליץ על שמירה. יש סיבה מיוחדת או שהוא משער? אצלי ההערכה בתחילה היתה כמו אצלך , בסוף עבדתי עד שבוע 37+6 ומהעבודה ישר לחדר לידה. המשך הריון קל, ארוך ומשעמם. (בינתיים נצלי את הזמן לקניית ספרים לשמירה...)
 

irisiris1

New member
שמירת הריון

תודה אביב אין לי מושג מדוע הוא המליץ זאת, אולי בגלל שלקח לי כל כך הרבה זמן להכנס להריון וזהו הריון יקר... והשבועות שהוא כביכול מורה לי לשכב הם השבועות הכי קריטיים.. בינתיים אני במעקב אצלו כל חודש.. האם גם אצלך ההריון היה IVF או הריון ספונטני???
 

gilal

New member
ברוכה הבאה, איריס../images/Emo140.gif

גילה אמא של נעה ומיכל בנות שנה וחודשיים
 
שלום לך

אין לך מה להיות לחוצה, תהני מההריון ואני מקווה בשבילך שהוא יהיה ארוך ומשעמם. זו תקופה נהדרת וכייפית.
 

אוזי2

New member
../images/Emo140.gifאיריס הי

יש לי הרבה ספרים בראש אבל מאוד אהבתי את "תחת שמי טוסקנה" ספר מקסים וקליל שאפשר לקרא ולהנות ממנו, עם נופים ואוכל טוב. תהני.
 

מר G

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

מצטרפת לברכות מכולם, ולשאלה למה הרופא מניח שתצטרכי שמירה משבוע 22? ורציתי גם להוסיף- את נמצאת במקום שאת רואה את כל מה שמתפקשש בהריונות ובלידות מוקדומות וזה מאוד קשה להתנתק מכל זה. אבל... את חייבת לראות את כל הטוב שקורה, וכאן בפורום זו התחלה טובה. לראות את כל הילדים המקסימים של כל חברי הפורום זו קונטרה טובה לפגיה ולסיכון גבוה. מאחלת לך רק טוב והרבה בריאות ונשמח אם תצטרפי אלינו.
 

tzof

New member
../images/Emo168.gif../images/Emo41.gif../images/Emo187.gifברוכה הבאה../images/Emo41.gif

אני צופ, אמא לגיא בן 3.5 ולמיקה ויולי 1.3 בנות.
 

נוריתi

New member
שלום לך ../images/Emo20.gif

אני נורית אמא למענדל ואתי בני שנה ו 10 חודשים . ברוכה הבאה
 

ggayya030

New member
ברוכה הבאה!../images/Emo39.gif

אני אמא של קרן ועדי, בנות חצי שנה. שיהיה לך הריון קל וארוך. ושלא תצטרכי להכיר את הפגיה יותר מדי מקרוב ! (וגם אם כן - זה לא תמיד נורא כ"כ) שיהיה בהצלחה בסקירה, דווחי לנו אחריה!
 
למעלה