הריון שבוע 14 לתאומים

irisiris1

New member
הריון שבוע 14 לתאומים

שלום רב לכולכן!!! אני חדשה בפורום. אני נמצאת כאמור בשבוע ה-14 עם תאומים, אני מאד חוששת ולחוצה אשמח לפטפט קצת ....
 

מיכל @

New member
שלום וברוכה הבאה../images/Emo140.gif

אני מיכל, אמא ליובל ולעומר, בני שנתיים וחודשיים. בסופי השבוע קצת שקט פה, אבל הקהילה שלנו חמה ונעימה. את מוזמנת להישאר.
 

מיכל @

New member
תראי, איריס

לא מדובר בצ'אט. לא כולם מחוברים כל הזמן. בעיקר בסוף השבוע, יש פה מעט אנשים, כי הרבה מאיתנו מתחברים רק דרך העבודה. לפעמים לוקחות כמה שעות טובות עד שמתקבלת תגובה להודעה. אבל אנחנו תמיד עונים לכל השאלות ומשתדלים לעזור בכל עניין.
 

irisiris1

New member
אודה על עצה|

מיכל היי - אני לאחר 3 שנים של טיפול הפרייה, עד שסוף סוף הצלחתי לקח לי המון זמן. אני עדיין לא מעקלת מה קורה איתי... הבנתי מהרופא שלי (שאגב הוא הבוס שלי) שאני אצטרך לשכב מהשבוע ה-22 ... מה אעשה??? אני בת 33 ועובדת כבר 13 שנה ברציפות. אף פעם לא הייתי בהסגר.. איך אני אמורה להעביר את הזמן???? אני עומדת להתפוצץ רק מהמחשבה.. תודה לך על התייחסותך בזמנן הפנוי.
 

ronylew

New member
איריס ברוכה הבאה

אין ברירה לגבי שמירת ההריון , תחשבי מה עברת בכדי להשיג את ההריון המיוחל מה עדיף לשכב בבית או כמוני לגמור בבית חולים עקב צירים מוקדמים והריון שהסתיים בלידה מוקדמת בשבוע 30 . תנצלי את הזמן לעסוק בתחביבים שאת אוהבת ,אני בטוחה שיש הרבה בהצלחה
 

irisiris1

New member
הי רוני

את צודקת במאה אחוז. אני אשכב בלית ברירה. מדוע את סיימת עם צירים מוקדמים האם בגלל שהתאמצת יתר על המידה? מה שלום הילדים שלך האם הם יצאו מהפגיה???
 

Mali M

New member
בקשר לאיך לשכב...

אני גם אושפזתי לתקופה ארוכה. משבוע 25 עד 33 ואח"כ עוד שבוע וחצי אחרי הלידה (ניתוח). זה מאד קשה, גם אני אדם פעיל היפר אקטיבי עובד וכו וכו וכו ועוד אצלי זה לא היה צפוי ולא היתה הכנה כמו אצלך, פשוט בשבוע 25 בבדיקה שגרתית השאירו אותי שם לחודשיים וחצי - הלם! ודי התבכיינתי אבל אחרי שהגעתי כבר ביום הראשון לאשפוז לחדר לידה, קיבלתי שיעור טוב בפרופורציות ורק התפללתי לצאת משם ומאותו רגע קיוויתי להיות מאושפזת כמה שיותר ורק שהקטנטנים יישארו בבטן. אז עם כל הקושי למען מטרה טובה פשוט עושים את זה. אני חשבתי שאני אקרא הרבה וגם השכרתי טלוויזיה אבל הייתי הרבה זמן עם עירוי שפשוט טישטש לי את הראיה ולא יכולתי לא לקרוא ולא לראות טלויזיה. אז מה שעזר לי זה חברים והרבה ביקורים (כמובן לא ביקורים לא רצויים ולא בזמנים לא רצויים). אם יש לך אפשרות לבחור איפה להתאשפז אני ממליצה בחום על המחלקה להריון בסיכון בבי"ח אסף הרופא, הצוות שם מדהים. תרגישי חופשי לשאול כל מה שתרצי.
 

*שיר

New member
ברוכה הבאה איריס

ולא הבנתי - למה את חייבת שמירת הריון? ולמה זו חייבת להיות שמירת הריון בשכיבה?! אני סחבתי ללא שום שמירה עד סוף 39. ואני לא היחידה. יש פה עוד הרבה כאלה.
 
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

אני יוד אמא לרועי (2.5) ולתאומים עדי ועדו (5 חודשים). קצת איטי פה בסופשבוע אבל אל תתייאשי כ"כ מהר
 

irisiris1

New member
תודה לכל המפרגנות..

אני באמת אזדקק לקצת עידוד ויעוץ. אכנס באמצע השבוע באמת תודה
 

michal66

New member
ברוכה הבאה../images/Emo20.gif

אני מיכל אמא של מור וגל בני 9 ושי בן 7 ממש היום! הגעת ל
מקסים! מאחלת לך הריון ארוך ומשעמם ואל תהיי לחוצה.
 

סאני2

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo142.gif

אני אימא של זיו ושקד בנות שנה וחודש. מאחלת לך המשך הריון קל.
 

טובית 27

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

שמי טובית ואני אמא לשלישייה בני שנה. ליאל מורן ועומרי. אני מאחלת לך מכל ה
הריוןקל וארוווווווווווווווווך טובית
 

mirisss

New member
../images/Emo140.gifברוכה הבאה

שמי מירי ואמא של ימית בת 14, מירב בת 9, דנה וארי בניי שנתיים וחמישה חודשים. מאחלת לך המשך הריון קל וארוךךךך, אשמח לעזור בכל שאלה וייעוץ. מירי.
 

ליאתו

New member
מזל טוב לשי!

וברוכה הבאה. אותי הפורום מלווה כבר שנה וחצי, בערך מהחודש החמישי להריון ועד היום... אז תרגישי חופשיה לשאול; בדרך כלל תהיה מישהי שעברה בדיוק מה שעובר עליך, ותדע ליעץ. ובנתיים: שיהיה ארוך ומשעמם!
 
ברוכה הבאה!

אני רוית - אמא של עמית ורוני - בן ובת בני שנה ושלושה חודשים. גם אני נאלצתי להיות בשמירת הריון מהשבוע ה- 22 ואכן היה קשה אבל אפשרי. לאחר כל מה שעברת כדי להשיג את ההריון - לשכב כדי לשמור עליו שווה את הכל. בהתחלה תשתגעי מהשכיבה ואח"כ תשתגעי מהילדוד'ס שיוולדו הודות לכך. שיהיה לך הריון ארוך ומשעמם ואת תמיד מוזמנת לכאן לקבלת תמיכה, עידוד ועצות. רוית
 

irisiris1

New member
רוית בוקר טוב

תודה רוית, נראה לי שבאמת לאחר שאראה את התוצר אשכח הכל... אני אשכב בלית ברירה וכמובן אעשה זאת ללא תלונות, ביררתי בסדנאות יצירה מה אוכל לעשות ללא מאמץ והם הראו לי מגוון של עבודות יצירה. האם שכבת בשבוע ה-22 בגלל סיבה מיוחדת? בכל אופן תודה שפנית אלי ובכלל כל החברות בפורום נראות לי מקסימות. אני כבר מתחילה להתעודד וקצת פחות לפחד.
 

אילונה2

New member
ברוכה הבאה!

ברוכה הבאה לביתנו החם! אני אילונה, אמא של ניב ונוי בני שנתיים וחודשיים. ילדתי בשבוע 37 ויום בניתוח קיסרי, עקב מצוקת אחד העוברים. חוץ מזה ההריון עבר מאוד חלק. אמנם הייתי בשמירת הריון, אבל רק בגלל שנמאס לי לעבוד וידו של הרופא היתה קלה על האישור. מאחדלת לך הריון ארוך ומשעמם!
 

אוזי2

New member
../images/Emo24.gifברוכה הבאה../images/Emo24.gif

אני אוזי, אמא לרותם בן-4 ושחר ויובל בני שנה ושבעה חודשים. גם אני הייתי בשמירת הריון ולא היה כל כך נורא, קראתי הרבה ספרים (היום אני מתגעגעת לזה) וחיכיתי שזה יגמר. מאחלת לך הריון קל, ותשמרי על עצמך.
 
למעלה