הריון ראשון בחברה שאני עובדת בה והודעה הזויה

קריסטה

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני מצטערת, אבל זה המקסימום שתגובה כזאת שווה... למה את לא שמחה יותר... קורעת.
 
אני!

אנחנו ארגון די קטן, כ 35 עובדים וכולם מכירים,
הוצאתי מייל לכולם,
וכולם נדהמו והתחילו להגיע למשרד שלי ולנשק אותי
זה היה שונה לגמרי מהסיפור שלך טופיפי, הם בהחלט התרגשו מאד (עם סימן קריאה! אפילו שניים!! וחסר להם היה שלא
)
אבל זה מקום קטן ואני שם המון שנים
וחוץ מזה הופתעו נורא כי לא ציפו לזה ממני ולא שיתפתי אף אחד בתהליך.
 
לא היה לי כח (דווקא כי מאד מרגש) לספר שלושים

פעם,
ובטח לא לכנס את כולם, זה דרמטי מדי,
אז שקלתי - או לספר לאחת שתיים ואז כולם ידעו,
או לספר בעצמי לכולם יחד במייל,
ובחרתי בדרך השניה, שנראתה לי ישירה ונעימה.

בנוסף, שוב, בגלל שהתגובות היו מרגשות ומציפות - העדפתי לרכז אותן בכמה שעות ולא לפרוש את זה על פני כמה שבועות.

זה באמת היה יום מאד רגשי, מציף מאד.
 
גם שלנו ארגון קטן, לא מרגש אותי עדיין

וגם אם הייתי במצבה / מצבך, בוודאי שלא הייתי רוצה ש 35 איש שקרוב לוודאי ש 95% מהם לא ממש מעניינים אותי והם רק עמיתי לעבודה היו באים ומזיינים לי את השכל יום שלם על כמה שהם מתרגשים שיש לי תינוק בבטן. מבחינתי זה כמו להגיד לאדם כל הכבוד על זה שהוא אכל ארוחות בוקר, כמעט כולם עושים את זה, במיוחד במדינות העולם השלישי (טוב אולי ההקבלה לא נכונה כי במדינות העולם השלישי לרוב אין להם ארוחת בוקר, מצחיק שיותר קל לעשות תינוק מלהשיג ארוחת בוקר...)

מצד שני אני גם אדם שלא אוהב להיות במרכז תשומת הלב, מצד שלישי גם בטח לא הייתי מודיעה לכולם לא רק ל 2 או 3 אנשים (שמועות רצות מהר).

מה שכן, באמת שאם היתה עושה משהו מדהים באמת כמו לפתח רעיון של ידית הסרת שיער IPL לסוג עור 6 (שחור שחור, אסור אסור) והיו מורידים את זה ליצור וזה היה פותר בעיה להמון אנשים בעולם, אז אז היא היתה מקבלת ממני את כל סימני הקריאה שיש כי זה באמת ליצור משהו מרשים.
 
סליחה זה לא קשור השאלה שלי אבל..

סתם מתוך סקרנות..

סוג עור 6? ומי סוג עור 1? מי קבע את הדירוג הזה?...

דרך אגב כל הנושא של הסרת שיער "שהיה פותר "בעיה" להמון אנשים בעולם" - הממ.. בסולם הערכים שלך אולי זה שווה "את כל סימני הקריאה" וזה באמת משהו "מרשים" בעיני לעומת זאת "בעיית" השיער והפתרונות שלה בהחלט לא מדהימים ומרשימים.. (ולא לא הייתי רוצה להעמיד את זה בסקאלה של יותר או פחות מרשים מהיריון כי זה סתם לא קשור בעיני).

אבל חוץ מזה, אני כן מבינה למה הציפיה שתתלהבי יותר מקוממת אותך.. :) נניח ההשוואה שאם היא היתה מגלה תרופה לסרטן זה היה באמת מרשים אותך אז עם זה אני מסכימה, קיימים הרבה דברים שעשויים להיות מרשימים יותר כהישג אישי של אדם זר מהודעה על היריון. במקרה שתיארתי ההיריון הזה היה אישיו משמעותי בחיי האישה, כיוון שלפי התיאור שלך בעלה לשעבר התגרש ממנה בהקשר לכך לאחר שנים של ניסיון.. אז אולי בכל זאת יש פה משהו שהוא מעט יוצא דופן ביחס להיריון הממוצע שעינינו רואות ברחוב.. השבוע דיברתי עם חברה טובה על כך שאני בהיריון והיא אמרה לי את "את יודעת.. גם הבת דודה שלי בהיריון.." תגובתי: "מה כבר?" ואז נזכרתי שהיא התחתנה ביום מסויים (היתה לנו בחינת הסמכה בסיעוד באותו יום) כלומר ב6.9 זאת אומרת שהיא למעשה נכנסה להיריון בחודש הראשון לנישואיה - שיהיו מאושרים וארוכים. אז אוקיי זה לא מדהים, זה כמעט צפוי לאור הנסיבות החברתיות הנוספות (מדובר בבחורה צעירה מאד ובת מיעוטים). זה היה מפתיע אילו זה אחרת למעשה..

אז בכל זאת גם אם הנסיבות נראות לך כאילו מצדיק תגובה של "מנסה לא להיות שיפוטית".. כנראה שהתחושות שלך עוברות הלאה, ואם יש משהו שקשה לאנשים להתמודד איתו זו תחושה של חוסר פרגון - ולאור התגובות הנוספות שלך נראה שזה המצב.. מצד שני כן - החברה שדורשת מאיתנו להעמיד פנים שאנחנו מתרגשים עד לעומקי נשמתינו מכל תמונת תינוק או מכל הודעה חגיגית על היריון זה ממלכד אותנו.. מי שרוצה להיות נאמן לתחושותיו עשוי למצוא את עצמו במלכוד..
 

evanescent

New member
לי מישהו שלא שופט

או מחבב אנשים לפי צפיפות השיער בגופם ומיקומו היה נראה ראוי יותר להערכה ממי שהצליח להמציא מכשיר שעוזר לאנשים להתחבב על כאלה שכן.
 

gargar1984

New member
נניח...

חברה טובה שלנו עובדת במשך שנים על המכשיר שעוזר לאנשים להסיר שיער, כי היא מגדירה שיער בתור "בעייה" שצריך לפתור. ואז היא שולחת מייל לכל החברים שלה "סוף סוף הצלחתי! אני אקבל קידום בעבודה!!"

ואז הרבה כותבים לה מזלי טוב מתלהבים (שכוללים סימני קריאה). אבל "אנחנו" כותבות לה מזל טוב בלי סימן קריאה. אנחנו משתתפות בשמחתה על הקידום אבל אנחנו עדיין לא אוהבות את היחס הזה לשיער וחושבות שהוא מעודד דברים רעים, כמו שוביניזם, לא לקבל בני אדם כמו שהם וכו'...

אם האנשים האחרים ברשימת התפוצה מנתפלים עלינו, מבקרים אותנו שלא כתבנו סימן קריאה (למרות שאמרנו מזל טוב) זה כי הם יודעים שיש לנו דעות שונות מהם, והם בעצם אומרים לנו "אין מקום לדעות שלכם" או "נימוס = להכחיש את הדעות שלכם\את מה שאתה מאמינים בו".

אם הם לא היו מרגישים שמדובר במשיהי עם דעות שונות הם בטח לא היו מתנפלים עליה אם "הה-הא! גילינו עוד סיבה למה את לא בסדר ולא נימוסית! לא כתבת סימן קריאה" למרות שהיא כן הביעה השתתפות בשמחה, זה כי הם מרגישים שיש בן אדם עם דעות שונות ורוצים להסביר שאלה דעות שצריך להסתיר, ושצריך להתנהג בדיוק איך שהם מתנהגים. זאת עוד דרך לנסות לשכנע אותך שאין לך מקום בעולם, לראות את הדעות שלך לא בתור דעות שונות משלהם, אלא בתור דעות שלא קיימות.
 

evanescent

New member
מסכימה

ולהכיר בדיעה שונה בנושא הזה זה להכיר בזה שמה שיפה ומה שלא יפה לא קבוע חזק חזק במסמרות ברזל וגם שמה שיפה אצל אנשים לא בהכרח חשוב חשוב חשוב, ובשביל הרבה אנשים זה פשוט יותר מידי. בכל זאת כל הזמן מטפטפים להם את מודל הגוף החלק המגוהץ והמבריק אז להכיר בזה שאולי זה לא נכון שזו האמת ואין בלתה דורש איזו פריצה מחשבתית.
 

gargar1984

New member
וזה אותו דבר עם ההודעה על ההריון

להכיר בזה שלא חייבים לעשות תחרות מי צועקת הכי חזק ומי מתלהבת הכי הרבה. ושלא לכתוב סימן קריאה זה דבר הרבה יותר גרוע מלהציק לאנשים ולהעיר להם שלמרות שהם כתבו מזל טוב הם לא כתבו את ה"מזל טוב" מספיק מנומס.
 
עודף שיער זו לא רק בעיה קוסמטית

סולם הערכים נקבע על ידירופאים דרמטולוגים

יש אנשים שאצלם השעיר העודף זו בעיה קשה אשר גורמת לבעיות חברתיות הנה כמה לינקים

https://www.google.ca/search?hl=en&...UPvaJoifyQH_roDgBQ#biv=i|33;d|EEGdqqJ2V5B5DM:


סולם הערכים נקבע על ידי רופאים דרמטולוגים

יש אנשים שאצלם השיער העודף זו בעיה קשה אשר גורמת לבעיות חברתיות הנה כמה לינקים, שערך אגב, גם בעלי החיים הינו אם לאוכלוסיה הכללית יהיה פחות שיער כי אז לא יעשו עליהם ניסויים (סכיני גילוח, שעוות וכד)
לא אמרתי שאני לא שופטת אמרתי שאני מנסה להתעלות על עצמי ולא לשפוט. אבל כן אני שופטת כל עוד לא אמרתי לה על זה כלום, זכותי הרדודה לשפוט.

לגבי התרופה לסרטן, כל משהו מדעי, מחקרי, רפואי היה עושה לי את זה, הסרת שיער נכנסת תחת התחום הרפואי.
הריון? בהסתכלות על הקוסמוס (כי היא בתור מיקרוקוסמוס לא ממש מעניינת אותי) זה משהו טריוויאלי, שגם ילדות בנות 14 יכולות לעשות (לצערי הרב), לא צריך להיות גאון גדול להיכנס להריון וההפך הוא הנכון.

ההודעה שלה עבורי זה כמו שמישהי תגיד לכולם היום הפלצתי בפעם הראשונה בחיי... לא מלהיב כולם עושים את זה.
 
היסטוריזם ומכונים להסרת לייזר

בכל אופן היסטוריזם או שיעור יתר כפי שהוגדר רפואית אשר גורם "לבעיות חברתיות" לא בידיוק גורם למה שסרטן גורם.

תרבות ותעשיית הסרת השיער אינה עוסקת אך ורק במקרים "רפואיים" טהורים שבהם שיעור היתר מהווה מעבר לבעיה קוסמטית.

לגביי הטענה שאילו לאוכלוסייה היה פחות שיער אז יעשו פחות ניסויים בבע"ח... הטיעון הזה ממש מכאיב לי, ואם הוא נראה לך היגיוני אשרייך.

אגב בהתחשב בעובדה שהיא לא מעניינת אותך, היא עניינה אותך מספיק בכדי לכתוב את ההודעות בעניין הזה.

אם את גאה באופן שבו את מזלזלת באנשים.. אשרייך שוב..
 

evanescent

New member
גם אלהורות גורמת לבעיות חברתיות

הלוואי שיהיה פסיכולוג גאון שיעשה משהו מדהים באמת ויצליח להבין איך אפשר להפטר מאלהורות.
 

gargar1984

New member
הילדים שלכם לא מייצרים לכם נכדים?

השכנים תוהים מה הבעייה?
לכל החברים שלכם יש נכדים חוץ מכם?

כל תכשירי ההסרה לאלהוריות הם רק זמניים והאלהוריות חוזרת מחדש?

יש פתרון!

הסרת אלהוריות בלייזר!
לכל מצב בו אלהוריות מיותרת מהווה בעייה!
טיפול של כמה שניות בלבד, והילדים שלכם יתחילו לייצר נכדים במרץ!
 
למעלה