???????????הריון כימי?????????
;-

בירית

New member
???????????הריון כימי?????????../images/Emo7.gif;-

אני לאחר טיפול הפריה מס' 5 וביום ה14 לאחר ההחזרה הבטא היתה 27,לאחר 48 שעות (היום) הבטא 37, אני צריכה לעבור שוב בדיקת דם ביום א'. שאלתי היא: האם מישהי חוותה דבר דומה לשלי:בטא חיובי ואח"כ הבטא עלתה פי חצי(ולא פי שניים) ובכל זאת היה הריון שהמשיך או לא?
 

גוליגל

New member
מה זה הכפלה

קודם כל - הכפלה תקינה זה פי 1.5. לא פי 2. (גם פי 2 זה טוב, כמובן - אבל 1.5 זה כבר נקרא הכפלה). אצלך זה לא נראה כמו 1.5 אלא טיפה פחות - 1.37. שאלה - האם עשית את שתי הבדיקות באותה מעבדה? ייתכנו סטיות בין מעבדות. ועוד שאלה - האם עברו 24 שעות שלמות? אל תספידי את ההריון עדיין - הכל יכול להיות. תכססי את הציפרניים, יש להן תשעה חודשים לצמוח מחדש כדי שתוכלי לנעוץ אותן ביד של בעלך תוך כדי צירים. מאחלת לך שהכל יהיה בסדר.
 

בירית

New member
../images/Emo7.gif

בדיקת הבטא נעשתה באותה מעבדה. אכן עברו 24 שעות בדיוק.
 

רוית ב

New member
אצלי הבטא בכלל עצרה לאיזה יומיים...

תראי, זה לא ממש משמח הבטא הזו שלא מכפילה אבל בבית חולים בזמנו כשהבטא אצלינו ריקדה לה בצורה מוזרה ומשונה, אמרו שכבר ראו דברים יותר משונים מזה...... והכל יכול להיות אני מקווה בשבילך ומחזיקה לך אצבעות .
 

בירית

New member
הריון כימי???

את בדיקת הבטא עשיתי באותה מעבדה. מה זאת אומרת הבטא ריקדה? ומה קרה בסוף לאחר שהבטא ריקדה? האם היית בהריון ? לידה? תודה מראש על תשובתך.
 

שויו

New member
בירית יקרה

בטא מכפילה תוך 48 שעות (והכפלה זה גם פי 1.5). אם אני מבינה נכון, עשית את הבדיקה אחרי 24 שעות בלבד! וגם ככה יש לך כמעט הכפלה של 1.5. לפי זה, זה דוקא נראה תקין. אני מבינה שהמתח הזה הורג אותך... אבל אין ברירה. מקוה מאד שמחר התוצאה תהיה גבוהה יותר. מחזיקה לך אצבעות, ובהצלחה
 

בירית

New member
היי רוית ב

מחכה לתשובה ממך בקשר לבטא מרקדת?????????? ספרי לי בבקשה על הבטא שלך ומה זה עצרה ליומיים??????
 

רוית ב

New member
אז ככה

יום 14 בטא 110 ככה התחלנו אח"כ היא לא הכפילה עלתה ב 1.2 כל 36 שעות - הלכתי למות מפחד כעבור שבוע לא נצפתה הכפלה או גידול בבטא בכלל... התרסקתי לגמרי הUS הראה כבר שקי הרין אחד מהם לא תקין כעבור יומיים היה קפיצה אדירה בבטא ונצפה דופק באחד השקים והשאר היסטוריה והיסטריה כנראה שההפרעות בבטא היו בגלל העובר הלא תקין בתוך הרחם והעובר הלא תקין מחוץ לרחם (היה גם אחד כזה) אני זוכרת רק את המילים של ד"ר שכטר האלילילילילילילי שעודד אותי ואמר ניסים מתרחשים וראינו המון דברים מוזרים זה מוזר זה לא ממש תקין אבל אלביס שרד את זה אני מאחלת לך מכל הלב בכל הנשמה שתעבור התקופה המגעילה והנוראה הזו בבשורות טובות תזכרי דבר אחד אם חלילה ולחלילה וחס.... העובר לא היה תקין ואת רוצה ילדים בריאים תאחרזי בזה ותעברי את זה. מתפללת בשבילך כל הזמן רוית
 

בירית

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif

עכשיו גרמת לי לחייך.ראשית אני רוצה להגיד לך תודה ולעדכן אותך שהתוצאה להיום היום ה18 לאחר ההחזרה הוא:67, אז נכון יש עליה אבל זה לא כמו הנורמל או כמו שצריך להיות ושוב צריך לעשות בדיקת בטא ביום שלישי על-מנת להמשיך ולראות עליה נוספת, אני ממש מפחדת וכולי פקעת עצבים, התחלתי לחשוב שזה שלילי ואף קיבלתי את זה כך שהתוצאה של היום פשוט הורסת אותי אני משתגעת מכל המתח. אבל אין ברירה צריך המון סבלנות ונעדכן בהמשך. נ.ב שאני אבין את עכשיו בהריון עם אלביס זה שהבטא שיחקה בו? איזה שבוע?
 

רוית ב

New member
שבוע 32 בלי עין הרע שאין עין הרע../images/Emo3.gif

וכן משתגעים הלוואי שיכולתי להקל עלייך אבל אין ממש דרך. רק לקוות לטוב ולהתפלל.
 

had3

New member
ואו! רוית, איזה יופי!../images/Emo2.gif../images/Emo6.gif

לא הייתי פה מלאן זמן, (4 חודשים ליתר דיוק, מאז שנולדה לי ביתי בכורתי...) כשהייתי כאן, את עוד היית בתוך הדימומים והלחץ וכל הבלאגן... איך שאני שמחה לראות שהכל בסדר ומתקדם לכיוון הנכון... שיהיה המון בהצלחה והמשך הריון מהנה...! (לכולן)
 

had3

New member
אופסססססס

עכשיו ראיתי שאת מאושפזת... תשמרי על עצמך יקירה, ושיהיה בהצלחה!
 
כן! קוראים לה ענבל ../images/Emo13.gif והיא בת 3

הבטאות היו: 24 37
אין הכפלה 96
יש יותר מהכפלה 170
אין הכפלה (כל פעם יומיים בין בטא לבטא) רק אחר כך זה התחיל לקפוץ למעלה. בשבוע 6+5 ראינו דופק ומאז הכל תיקתק. רחל
 
למעלה