הריון והנקה

ashlaya

New member
הריון והנקה

לאור השיחות כאן ובכלל האם הנקה לא מונעת הריון??????? האם מקבלים מחזור שמניקים??????
 
לא ו-כן.

הנקה בדרך כלל מספקת הגנה מפני הריון בשלושלת החודשים הראשונים ובתנאי שהיא הנקה מלאה בלי ´פספוסים´. אבל הנקה בפירוש לא ערובה לכך שלא יתרחש ביוץ. הפרולקטין(אחד מהורמוני ההנקה שאחראי על ייצור החלב) מונע ביוץ אבל שוב, אצל כל אחת זה אחרת. רבות וטובות קבלו מחזור די מהר למרות שהיניקו... יש גם תאוריה שמקשרת בין ההנקה בלילות לאי-ביוץ אבל אין ערובה גם כאן. בקיצור,אם לא רוצים עוד הריון- לא להסתמך על ההנקה.
 

niritcat

New member
שלום אשליה!

טוב לראות ששרדת. חיפשתי אותך פה מאז ההודעה האחרונה שלך שהיתה על הקשיים בהנקה. חשבתי שאולי הקשיים הכריעו אותך. טוב לראות שלא! נירית
 

ashlaya

New member
אני כאן אני כאן

עדיין מניקה!!!! אם כל האיומים (על עצמי) שאוטוטו אני מפסיקה המצפון לא נותן לי להפסיק....
 

zimes

New member
98% בארבעה תנאים

1 - הנקה בלעדית (לא מים , לא מוצץ, כלום פרט לציצי) 2 - 6 חודשים מהלידה. 3 - לא פותחים מעל ל 4 (יש אומרים 3) שעות רווח (גם לא בלילה). 4 - האשה עוד לא קיבלה מחזור.
 

zimes

New member
הסבר - למיטב הבנתי

הרעיון הוא שההנקה שומרת על רמות הורמונים בגוף שלא מאפשרות ביוץ. כשנותנים מוצץ - זה בא על חשבון הנקה (גם אם התינוק לא רעב - גם אם זה מספק יצר מציצה "על ריק"), ורמות ההורמונים עלולות להשתנות ממצב "הנקה" למצב "פנויה להובלה", ויכולה להשתחרר ביצית.
 

פיר פיר

New member
זהו קיבלתי מחזןר

למי ששאלה אז הנה אני דוגמא של לוקחת גלולות פמולן בערך שלושה חודשים אחרי הלידה ורק אחרי שנה ושבעה חודשים הגיע המחזור - כן כן בנות אני בלי מחזור יותר משנתיים זה היה כיף אמיתי !!! אבל אני לאיודעת אם אתן זוכרות כמו בגיל ההתבגרות את האיכסה של קיבלתי מחזור וזה נורא מגעיל... בקיצור אצלי ההנקה מנעה ביוץ לגמרי ואני מקווה לא להכנס להריון בחודשים המאוד קרובים ועדיין אני ממשיכה עם הפמולן
 

zimes

New member
אני יודעת על מה את מדברת

גם אני הרגשתי קצת כמו בפעם הראשונה: יודעת מה זה, אבל לא לגמרי איך מתמודדים
 

גבגב 2

New member
הקשר למוצץ

המוצץ יכול לרווח את ההנקות אילו מאילו - בסך הכך שימוש רב במוצץ - יכול - באופן מצטבר להפחית את את מספר ההנקות לו זקוק התינוק/פר 24 שעות. ויש לכך קשר ישיר לרמות הפרולקטין בגוף...המון יניקות = הרבה פרולקטין - פחות יניקות = פחות פרולקטין. גבגב
 
שוב מוסיפה:

יש קשר גם לשינה עם התינוק והנקה בשכיבה (את שתאלו מה הקשר, זה משהו עם ייצור פרולאקטין) וכל זה לא עזר לי, טרה לה לה לה לה.
אבל מה, כן קיבלתי מחזור (היתי בשוק, תוך כדי הנקה 12 פעמים ביום...)
 

ציפי ג

New member
והנקת מיד לאחר הלידה?

כי עד כמה שהבנתי, אם לא מיניקם מיד לאחר הלידה, כל השיטה בסימן שאלה גדול, וגם בקבוק אחד במשך שישה חודשים, יכול להרוס אותה. בקיצור זה פשוט להניק ממש מאה אחוז. לא טיפה של מים, ולא בקבוק שאוב של חלב אם ולא כלום. רק הנקה. נקודה. מיד לאחר הלידה.
 
הנקתי 5 דקות אחרי לידה, כמו

שאת מכירה אותי ואת משה
פשוט כנראה שהפעם משהו התפקשש. בקבוק? מים? מה זה בכלל?
 

zimes

New member
אבל נדיה -

את עברת את ה 6 חודשים מהלידה, לא? (אני לא מתכונת לעכשיו, אני מתכונת לכניסה להריון)
 

She Dolphin

New member
פיווו... ../images/Emo2.gif נשמע די מתיש ../images/Emo1.gif

בתור אמצעי מניעה
...
 

zimes

New member
../images/Emo124.gif שכחתי עוד תנאי

אסור להשתתף בפורום הזה
תודה לאורית שהזכירה לי אותו.
 
למעלה