הריון או אוביטרל?

הריון או אוביטרל?

לפני 11 יום הזרקתי אמפולה אחת של אוביטרל (היום אני 10 ימים אחרי הביוץ). היום בבוקר בדיקת שתן חיובית של yes or no. הפרוגסטרון היה אתמול 63. האם להיות אופטימית?
 

efrat 34

New member
נראה לי שכן

הסבירו לי שהשפעת אורביטל נמוגה לאחר שבוע להבדיל מפרגניל בדיקת דם זו התשובה בהצלחה
 
התמונה שלך....

התמונה שלך מזכירה לי את מה שהיה לי. וגם אני הייתי מהמקדימות (או ליתר דיוק מהרצות) לעשות את בדיקות השתן. אחרי כמה ימים, עשיתי עוד בדיקה (כי הייתי קונה אותן בזוגות) והקו היה ממש חזק. בכל מקרה הכי טוב לעשות גם את הבדיקות דם ולוודא כמובן שהבטא מכפילה את עצמה כעבור יומיים. שיהיה בהצלחה!!! מחזיקה לך אצבעות!!! ותעדכני...
 
../images/Emo124.gif יש תוצאות מבלבלות מאוד!

אז הבטא היא רק 18. זה אומר שעדיין אי אפשר לדעת, לא? הפרוגסטרון לעומת זאת עלה מ 63 ל 87 ביומיים. מה אתן אומרות?
 

רומי^^

New member
אם הפרוגסטרון עולה זה סימן טוב

(למיטב זכרוני...). תיאלצי לחכות במתח עוד יומיים. התמונה שלך "זרקה" אותי 3 שנים אחורה - כמה מרגש...
 

limor1975

New member
מציעה לך לחזור עוד יומיים על הבטא

מחזיקה לך אצבעות שהבטא תכפיל את עצמה ותכנסי {יחד איתי=התחלה מבטא 17 וילד בריא ביד} למועדון הבטא הנמוכות! שיהיה בהצלחה! אגב, את מקבלת תמיכה כלשהי? לימור
 

doe2

New member
מועדון בטא נמוכות?../images/Emo6.gif

זרקתן אותי 8 שנים אחורה. בטא 19 ביום ה 12 להחזרה .ו....תאומות!!!! (וזה לכל מי ששואלת אם בטא נמוכה מעידה על עובר אחד ולהיפך).
 

limor1975

New member
כן זהיר ../images/Emo13.gif

כי הערך נמוך וחס וחלילה יכול להיות כימי... זה שהפרוגסטרון עולה זה טוב! שוב, מחזיקה לך
להכפלה
לימור
 
בטא 48- הריון!!!

חשבתי לבוא ולעדכן
אפרופו, אני מעשנת בערך סיגריה ליום. זה ממש מזיק לעובר? הוא יכול לצאת קטן מזה????
 

chompi XL

New member
בשעה טובה ../images/Emo65.gif

אף אחד לא יבוא וגיד לך שזה אחלה שאת מעשנת, אבל סיגריה אחת זה ממש לא נורא, ולא הוא לא יצא קטן בגלל זה !!!
 
בהחלט החודש את בהריון!!

לגבי הסיגריות. אני לא אוהבת אותן לידי או ברדיוס של קילומטר.. אני בטוחה שגם העובר לא אוהב את זה וממליצה להפסיק. לסיגריה אחת אין משמעות ואם את יכולה- תוותרי עליה!
 
לפי החישוב העובר יעשן 270 סיגריות

שזה כמעט 14 קופסאות. 30 ימים בחודש כפול תשעה חודשים כפול סיגריה ביום = תעשי את החישוב גם בעצמך. עישון בהריון הוא מסוכן ומיותר. באינקובטור שלידינו בפגיה בתל השומר שכב לו תינוק קטן ומתוק. התינוק הזה נולד בזמן, בשבוע 37, לאמא מעשנת, באפגר נמוך, עם חמצן סביבתי באינקובטור עקב קשיי נשימה. הוא שקל כתינוק יחידאי 1700 גרם. התינוק החמוד הזה סבל ממום בכף ידו, שלוש אצבעות היו חסרות לו בין האגודל לזרת. כל הצרות האלו באו לו מאמו המעשנת. בגלל שהאינקובטור שלו היה ליד שלנו שמענו את כל דיוני הרופאים, עם האמא, ועם היועצים הגנטיים שבאו לבחון את המום בכף היד. עכשיו תחליטי אם בא לך לקחת סיכון. השיליה לא חסינה למעבר של עשן הסיגריה, והעובר ייעשן איתך... גם את הסיגריה היומית הבודדת. ועוד משהו, עישון האם קשור למומים מולדים כגון שפה וחיך שסועים, מחלות ריאות של ילודים, משקל לידה קטן ורעלת הריון. זה לא שהצרות האלה לא נופלות גם על מי שלא מעשנת (כמוני למשל שהפסקתי הריון בשל מום מולד...) אבל בשכיחות גבוהה הרבה יותר אצל אמא מעשנת. וכמו שאמר פעם זוזו חלסטרה "ותחשבו על זה...אאאאא".
 
למעלה