הרחקת יונים

fireman

New member
הרחקת יונים

האם יש חומר שבאמצעותו אפשר להרחיק יונים?
 

גבי 26

New member
זה מענין אותי

קניתי נחשים צעצוע, היונה יושבת לידו
 

רוּפֵן

New member
הרחקת יונים

דובר על כך, כמה פעמים בפורום, ואיני זוכר היכן הוכנסו השירשורים בנושא.., אז אנסה מהזיכרון... א. לתלות "דברים נוצצים" - דיסקים משומשים, "פעמוני רוח" ושאר שבשבות ו'משחקי רוח'.. ב. לנפח כמה בלונים ולקשור עם חוט למעקה או לסורגים. הרוח תניע את הבלונים ותעצבן את היונים ג. לצפות את האזור ב'נייר כסף'. החזרת האור מפחידה אותן. ד. לצייר על בלונים, זוג עיניים גדולות ומפחידות ומקור חד ! זו שיטה שעובדת ומיושמת אצל חקלרים במטעים. יש לקנות בלונים כאלו.
 

wildcat6

New member
אצל אבא שלי הם היו יושבות על המרזב

ומחרבנות ממש על הכניסה. ממש כמו היונים של מוריס שחירבנו על הכביסה של שרה. רק שאי אפשר להגיע למרזב איפה שהם עומדות. רק עם רובה אוויר הוא הצליח לשכנע אותם או את החברות שלהם (ליתר דיוק) לעמוד במקום אחר.
 

רוּפֵן

New member
../images/Emo5.gif..."לשכנע" ?! הרעיון הוא להרחיק

אותן ולא... להרוג אותן...
 

wildcat6

New member
יש הרבה יונים באזור אצלנו

ואנחנו לא בבעיות איתם, רק היונים שעמדו על המרזב וחירבנו לו ישר בכניסה. חרא של יונים בכניסה לבית זה דיי מרגיז. הרעיון להרחיק אותם מלשבת שם ולחרבן (בלי יכולת לנעוץ שם שיפודים)
 

fireman

New member
יש לי בעיה עם כל הנוצצים

למיניהן כי היונים עושות לי שמות בתוך המבנה והיות והשמש לא מגיעה לנקודות ההתנחלות הקבועות שלהן אז כל הנוצצים לדעתי לא יפריעו להן. אני בונה כרגע את הבית שלי וסיימתי לרצף אותו והמבנה עדיין לא סגור, הן מתעופפות ומקננות בתוך המבנה ומחרבנות על כולו. נראה לי שאני אסגור את הכל עם ניילונים פיזית וזהו עד שירכיבו את החלונות..... חשבתו שאולי יש איזה חומר שאפשר לפזר היכן שהן מקננות בתקווה שהריח שלו או משהו ירחיק אותן.
 

רוּפֵן

New member
אני מתכוון ברצינות..!

חקלאים משתמשים בזה בהצלחה רבה.. בלון או כדור מתנפח עם ציור של 2 עיניים גדולות וביניהן מקור שפיצי.. הן חושבות שמדובר בציפור טרף ולא מתקרבות לאזור.
 

סודA

New member
יוני דמה נגד יונים זה הלהיט החדש

אבל הנה מעט עובדות בבנין המועצה שלנו נערך בימים אלו ניסוי של יוני דמה נגד יונים. במקומות בהם "שרצו" היונים, הדביקו יונים מחימר צבועים בלבן, בתקווה שיניעו את היונים מלחזור למקומם הקבוע. בתמונה שצילמתי אתמול ניתן לראות את יוני/יונות (אנאערף) החימר שהצמדו לסף הקורה ומצד שמאל בתמונה אחת, יונה אמיתית אחת (באפור). בשבועיים הראשונים היונים אמנם נרתעו מלהתקרב וזה נראה ממש מבטיח. שלשום כבר ראיתי יונים מסתובבות בין יוני החמר חבל שלא הייתה לי מצלמה זמינה באותו רגע. היום בערב התמקמו ללינת לילה שורות של יונים על המדפים שממש מעל יוני החמר, בערך 40 ס"מ מהם, אמנם לא בינהם אבל הם שם. מכאן שגם הפתרון הזה לא נוחל הצלחה גדולה מדי. אגב, עבור כל יונת חימר הם דרשו 40 ₪!, מחיר אסטרונומי ולא מוצדק יחסית לעלות הייצור ולכמות הנדרשת. ועוד, הקיבוע נעשה באפוקסי, אני מסופק בעמידותו לאורך זמן. בהזדמנות הקרובה אצלם עוד תמונות. שבוע טוב
 

רוּפֵן

New member
../images/Emo6.gifחחחח דבילי לחלוטין...!

כבר היה עדיף להשקיע ב"מומיות" של בזים, נשרים, או ניצים..! דווקא יונים ?! בטח יבואו כעת, יותר הרבה יונים..
 

fireman

New member
ועוד שאלה על הדרך בנושא אדמה

לפני הגינה צריך שיהיה במה לשתול אותה.... האדמה הקיימת כרגע היא כזו שאפשר לגדל בה אולי צמר פלדה
התוכנית היא להוציא חלק נכבד מהאדמה (בעצם את כולה) ולהחליף אותה. היות ומדובר במבצע לא קטן ובכמויות אדמה בהחלט לא מבוטלות אבקש את עצתכם איזו אדמה למלא במקום האדמה שאני מוציא והאם יש המלצות על ספק כלשהו....מדובר בכמות של 100-120 טון
 

oferessel

New member
קודם כל מודדים כמויות של אדמה

במטר קוב. ממליץ על מה שניקראת אדמה גננית (חמרה), וחפש באזורך היכן עושים עבודות פיתוח (כבישים).
 

שחיין

New member
אין דבר כזה "אדמה גננית"

זה מושג שלקוח מעולמם של הקבלנים שצריכים לשים אדמה שנראית טוב. הם יכולים לשים כל אדמה שנראית בגווני אדום, חום ואפילו חום כהה. אין להם מושג ירוק מהיכן האדמה מגיעה ומה היא מכילה בתוכה. הם מביאים מהיכן שהכי זול להם. בחלק מהמקרים זו אדמת מעמקים ובחלק מהמקרים זו אדמה שיש בה לא מעט מרעין בישין. אצלנו במכללת צפת בנו גינה יפה מאוד. הביאו אדמה ושתלו פרחים. השקו ו... יער של "סעידה" צמח לו להפליא בכל השטח!! חבל שאין לי דיגיטלית כי זה פשוט מדהים מה שקורה שם ואף אחד לא מגיב על זה. הכי טוב זה להשתמש באדמה שיש לך במקום ולהפוך אותה לפוריה. זה אפשרי צריך רק להאמין ולאהוב אותה.
 

שחיין

New member
רוצים עוד סיפור מדהים ? -בבקשה....

הסיפור אמיתי ושמעתי אותו מחבר. באחד היישובים ברמה"ג הביאו אדמה לפתוח הגינון. הקבלן הביא משאיות והטרקטור עבד לישר את האדמה. ופתאום.... פנצ'ר. יורד הטרקטוריסט מהכלי כדי לראות עד כמה חמור הנזק ומה הוא רואה? בור גדול נפער מתחת לגלגל הטרקטור - מוקש !!!! התברר שקבלן האדמה גנב את האדמה ממקום כלשהו ברמה"ג ולא שם לב שהוא מרוקן אדמה משדה מוקשים..... [בהמשך הביאו לתוך היישוב פלוגת הנדסה שעבדה שם כל היום בבדיקת ה"אדמה הגננית"....]
 
למעלה