הרחקת חתול מהרהיטים

הרחקת חתול מהרהיטים

שלום לכולם,

באסטר בן שנה וחצי, פחתול גזעי (באופיו), שובב ומאד פעיל.

לפני כחודש עברנו לגור ביחידת דיור במושב, באסטר הסתגל היטב, מטייל רוב היום בחוץ ונכנס לישון בבית בלילה. נהנה מכל העולמות.

לצערי, הבעיה העיקרית היא שהוא מתעקש לשרוט את הספות. יש לו מתקני גירוד (שלושה) והוא אוהב אותם ומתגרד עליהם, וגם ראיתי שהוא משחיז ציפורניים על העצים בחוץ. זה לא מצליח לעצור אותו מלבצע את זממו בספות. אשמח לשמוע אם יש לכם רעיונות (שמעתי שיש ספריי דוחה חתולים לגינה, אולי יעבוד גם על רהיטים?).

רוב תודות,

וגם תמונה של הפושע בתור בונוס.
 

Mידאס

New member
יש תרסיסים שמיועדים לרהיטים

צריך לבדוק בחנויות לציוד חיות.

אופציה נוספת היא לספק לו איזה רהיט ישן ובלוי (כזה שיש עליו גם בד) שעליו הוא יכלה את זעמו (ניתן להרגיל אותו לגרד את הרהיט הזה בלבד על ידי התזה של ספריי קטניפ / פיזור עלים מיובשים של קטניפ על ו/או בסביבת הרהיט).
 
תודה!

כמו שכתבתי, יש לו מתקני גירוד ייעודיים, וספה משלו בחצר להנאתו. מדובר באחד החתולים היותר מפונקים בהיסטוריה. כמו כן קטניפ לא עושה עליו רושם בכלל.

בכל מקרה ננסה את התרסיס לרהיטים ונקווה לטוב.

(חשבתי שזה שהוא יוצא החוצה ימנע את העניין הזה, איזה ביאוס).
 
פושע ממס לבבות!! ובקשר לרהיטים מנסיוני בחתולים, יש רהיטים או יותר נכון ריפודים, שפשוט חתולים לא עומדים בפני קסמם. בעיקר אם הריפוד הוא קנבס. לדעתי רפוד קנבס צועק לחתול לבוא לחדד עליו צפורניים. יש לי חתול שלא פוגע בסלון (שם הריפוד מסוג אחר) רק בספות קנבס צדדיות. ויש לו מתקני גרוד בשפע ולא חסרה לו פעילות. בתמונה הוא ממש טורף את הספה האומללה שבחדר העבודה שלי. נראה לי שכדאי לשקול בעתיד, החלפת ריפוד למשהו יותר עמיד. כמו כן כדאי לקצץ לו את קצות הציפורניים. קשה מאוד להרגיל אותם לכך, אבל ציפורניים קצוצות פחות הרסניות.
 

noti1234

New member
משטח גירוד שאפשר להניח על הספות

לא ניסיתי אבל המליצו לי בחנות למוצרי חיות מחמד:
יש משטח גירוד שמניחים/תולים על האזור שהחתול מגרד. אם הוא נאות לגרד את המצע הזה, אפשר לאחר זמן מה להעביר אותו למקום אחר אולי בקרבת משטחי גירוד אחרים. הטענה היא שהוא יעבור לאן שהמצע גירוד שהוא למד לאהוב עבר.

מקווה שזה עוזר...
 
למעלה