הרחבת זיכרון

chen97

New member
הרחבת זיכרון

שלום. יש לי מחשב פנטיום 4, XP, 256 MB. המחשב בן 3-4 שנים בערך. בזמן האחרון הוא התחיל לעשות לי בעיות, עבד לאט, פעם הגיב, פעם לא הגיב, וכו'. אחרי הסרת תוכנות, ניקוי וירוסים, ניקוי רוגלות ומה לא - לפני יומיים פרמטתי אותו. יש שיפור, אבל לא משמעותי ולא WOW. אני שוקלת להרחיב זיכרון. ההתלבטות שלי לי בין 512 ול1024. השימושים שלי במחשב הם:
יהיו עליותמונות דיגיטליות וקצת מוזיקה
אני עובדת בפוטושופ
מדי פעם צופה בסרטונים ושומעת מוזיקה במדיה פלייר
יותקן office 2003. אשתמש בו לעבודות, הדפסות וכו..
גלישה באינטרנט
מסנג'ר/אייסיקיו ואני חושבת שזהו.. אם צריך עוד פרטים, אתן. אז מה אתם אומרים? 512 או 1024? בנוסף, שמעתי שיש סוגים שונים של זיכרון ומהירויות שונות. כיצד אני בודקת איזה יש לי במחשב? ובכלל, איזה מהם הוא העדיף? אני לא יודעת עוד כמה זמן אחזיק עם המחשב הזה. יכול להיות ששנה, יכול להיות שיותר. תלוי בו
אם כן, אולי עדיף לשדרג רק ל512 ובמחשב הבא בעז"ה לשדרג ל1024? ומה עושים עם הזיכרון הקיים של ה256? המליצו לי גם על ניקוי פנימי מאבק, כדאי? צריך? הציעו לי ב40 ש"ח בערך. זה בסדר? אשמח גם לקבל מחירים ממוצעים של הזיכרונות וכל הדברים הנלווים לזיכרון, אם צריך. (למשל התקנתו) תודה רבה מראש.
 

dudi4321

Member
לשדרג ל768

לרכוש עוד 512. תלוי בתקציב! כי יש סוגים ישנים מאד יקרים. לבצע השידרוג במעבדה שיתאימו הזכרונות ללוח האם. שינקו מאבק. לא צריך להגיד הם עושים את זה באופן אוטומטי. עקרונית עושים שידרוג לבד. עם תוכנה cpuz שמורידים מwww.cpuid.org מזהים הזכרונות. קונים דומים בצכונות אבל 512 מגה. מכבים מהחשמל פותחים המארז. מנקים אבק גם מהמאוררים. מכניסים הזכרונות. במקרה שאין מספיק חריצי הרחבה לרכוש 1G.
 

chen97

New member
תודה רבה.

מחר בעז"ה אקח את המחשב למעבדה. פחות או יותר- כמה יעלה כל העסק אם אקנה זיכרון 512?
 

tweeg

New member
+

שהזכרונות יהיו באותו מהירות כמו הזיכרון הקיים לבדוק את סוג הזיכרון שהלוח תומך לפני קנייה
 

chen97

New member
תודה.. ועוד משהו

ה768 יספיק לי? אולי עדיף בכל אופן את ה1024? אני עובדת עם פוטושופ. אחח, התלבטות.
 
למעלה