הרחבה

הרחבה

יש לי רק חור אחד באוזן..השני נסתם... אני הולכת בקרוב לעשות את השני ואולי עוד אחד לידו.. אז חשבתי בדרך לעשות הרחבה באוזן השניה... ואין לי ממש מושג בזה.. ראיתי באחת התמונות בפורום את אלה אז רציתי לשאול..העגילים שלמעלה- ככה נראים עגילים של הרחבה? איך שמים אותם? הם לא נופלים ? O.O אפשר לראות תמונה שלהם על האוזן? כמה עולה להרחיב מ"מ אחד? כמה מ"מ כדאי להרחיב פעם ראשונה? רק אחד כל פעם ? {אני פחדנית חח } ואני מפתח תקווה..אין לי מושג איפה לעשות..מישהי פה מפתח תקווה ויודעת על מקום ? { שמעתי שאסור לדבר על מקומות בפורום או משהו כזה..אז אם מישהי יודעת ויכולה לכתוב לי בפרטי אני אשמח } סורי על הטונה שאלות אני פשוט לא מבינה בשיט בהרחבות ואני ממש רוצה :)
 

IceCold 3000

New member
שלום לך!

העגילים האלה פשוט נכנסים לחור ואם תסתכלי טוב תראי שיש גומיות שחורות כאלה אז הן מחזיקות את העגיל שלא יזוז, לא שיש לי הרחבה אבל לפי ההגיון זה מובן חחח.. אומרים פה תמיד שמומלץ להרחיב מ"מ-מ"מ, זה הכי טוב ככה ופחות כואב. ואני לא מפתח תקווה ואני לא יכול לעזור, סורי. ובנוגע למחיר אין לי משוג, כל סטודיו והמחיר שלו.
 
תודה :p

כשהולכים לעשות מקבלים איזה שהוא עגיל רפואי או משהו כזה ? איזה עגיל מקבלים? או שקונים מראש עגיל והולכים לעשות ושמים אותו שם..
תודה..יש מישהו שיודע בקשר לשאר השאלות?
 

IceCold 3000

New member
בבקשה P:

אין כזה דבר עגיל רפואי, סתם המצאה, זה מה שאומרים לך מתי שאת עושה עם אקדח(שזה לא בריא!!!). את יכולה לבקש איזה עגיל שאת רוצה, בהתחלה הכי מומלץ זה טיטניום וסיליקון, לפי מה שאני יודע. בנוגע להרחבות אין לי מושג אבל בטח יש הרחבות מסיליקון וטיטניום. את יכולה להביא עגיל משלך, אבל לא כל סטודיו יסכים, לא ממש יודע למה והעגיל שלך גם צריך לעבור סטריליזציה באוטוקלאב (נראה לי שככה רושמים, שמישהו יתקן אותי אם אני טועה).
 
../images/Emo28.gif אין חיה כזאת "עגיל רפואי"

מקבלים עגיל במקום. בנוסף להעגיל שאייס קולד ציין יש טאנל שמתברג.. ויש פלאגים וכו' וכו'.אל תדאגי, הפירסר יראה לך איך. זה לא בעיה.בנוסף אין קשר אם אנחנו מפ"ת או לא. אין להמליץ בפורום על סטודיואים. לעומת זאת תוכלי להיעזר בזה בשביל למצוא סטודיו. לגבי מחירים גם לא ניתן לשאול. שוב.. זה תלוי בעגיל בסטודיו וכו'. בהצלחה ואם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לענות
 

IceCold 3000

New member
ושכחתי

אם את הולכת לעשות תעשי רק בסטודיו טוב יש, יש פה מאמר לזה אז מומלץ שתכנסי ותקראי ואז תלכי ברחובות פתח תקווה ותמצאי לך כבר סטודיו נחמד.
 

IceCold 3000

New member
חחח לא נורא

אני חפשתי משהו אחר וזה רק מה שמצאתי, כי אני בטוח שקראתי פה בקישור אחר שאין תקטע בהתחלה של "אם אנחנו יכולים להמליץ לכם בלה בלה בלה", וזה ישר התחיל מאיך לזהות סטודיו מקצועי.
 

IceCold 3000

New member
אממ...

מומלץ להרחיב מ"מ כל חודש נראה לי ... אם תרחיבי נכון, במקום מצקועי, לא אמורה להיות בעיה וגם אם תטפלי נכון כמובן.
 

IceCold 3000

New member
מקצועי* ותחכי לויקטור גם ..

הוא המומחה של הפורום ויענה לך הכי נכון..
 

deep C

New member
הרחבה ובטוחה היא הרחבה במ"מ 1

כל פעם כאשר צריך לחכות בין הרחבה להרחבה כחודש אם עושים את זה בצורה נכונה ומרחיבים כל חודש במ"מ אחד לא אמור לרדת דם ולהווצר בעיות כלשהם.
 
למעלה