הרזייה בפנים..

bomgarten

New member
הרזייה בפנים..

אני בכללי רזה.. אבל אני לפעמים משמין קצת בגוף וזה טוב, אבל אז גם בפנים אני משמין וזה נהיה מכוער.. יש דרך שבה אני ישמין קצת רק בגוף ובפנים לא? אם אני יעשה שרירים ויאכל הרבה- האוכל ילך לשרירים- ואז אני יוכל לאכול הרבה.. אבל אז אני ישמין גם בפנים?
 

kamrashhalural

New member
שומן מתווסף לכל חלקי הגוף

ולאו דווקא לפנים או לרגליים - וגם לא בצורה שווה (שונה מאדם לאדם). להדיל - אלה שמנסים להוריד את הכרס ועושים מליון תרגילי בטן. דיאטה מורידה שומן בכל הגוף ולא באזור ספציפי. אין שום דרך "להרזות" רק בפנים או רק בבטן.
 

bomgarten

New member
אבל בבטן זה משהו אחר..

בבטן אפשר לעשות שרירים ז גם יהיה שם קצת שומן זה יראה יותר טוב כי אחוז השרירים באיזור הזה יהיה יותר גבוהה...
 

bomgarten

New member
אבל אם אני יעשה שרירים..

אבל אם אני יעשה שרירים אז אני אוכל לאכול יותר ואז רוב האוכל ילך לשרירים לא לשומן- ואז אחוז השומן בגוף יהיה יותר קטן מאשר אם לא היו לי שרירים.. וככה בפנים אני גם יהיה פחות שמן כי אחוז השומן בכל הגוף יהיה יותר נמוך. אני לא צודק?
 
אתה לא צודק.

כמו שכתבו כאן לפני שריר שורף ממש מעט יותר מאשר שומן, וזה לא קריטי בכלל. אם אחוז השומן שלך נמוך מן הסתם תהיה פחות שמן, אבל זה בלי קשר לכמות השרירים שיש לך.
 

bomgarten

New member
תגובה בפנים

קודם כל לא הבנתי את במשפט הראשון שכתבת... ובעצם אתה אומר שאם יהיה לי הרבה שרירםי זה בכלל לא קשור לאחוזי השומן שלי ? יכול להיות לי הרבה שרירים ואחוז נמוך של שומן?? אבל זה נכון שאם אני עושה הרבה שרירים אני צריך לאכול הרבה בשביל שזה יבוא לשריר, וככה גם פחות יבוא לשומן ואני אשמין פחות?
 
קודם כל אני אישה,

כמו שמסמל השם אופל-יה, והסיומת "ת" במטורפת". בנוסף, קשה *לי* מאוד להבין את סגנון ההתבטאות שלך. מה זה לאכול הרבה בשביל שזה יבוא לשריר? איזה אוכל בא לשריר ואיזה אוכל בא לשומן? מה זה בכלל הניסוח הזה "צריך לאכול שזה יבוא לשריר"? לא יודעת, אולי מישהו אחר מבין אותך.
 

Oranl

New member
לא הבנתי

גם אני לא מבין כל כך למה הכוונה. אבל השאלה שלי היא מה עדיף - לעשות ספורט בחדר כושר או אירובי, ריצות וכד'? הם עובדים על דברים שונים אבל מה עדיף לחיטוב הגוף?
 
אירובי עדיף

לאירובי יש תרומה הרבה יותר משמעותית לבריאות שלנו. פיתוח שרירים זה אמנם בחדר כושר אבל יש לפעילות האירובית יתרון משמעותי על חדר הכושר. אתה יכול לקרוא כאן על האימונים האירוביים. בטווח הארוך השפעה של אימון כזה תתן יותר מאימונים אנאירוביים.
 

bomgarten

New member
מצטער..

אני חשבתי שמי שיש לו שרירים אז האוכל שהוא אוכל בא לשרירים שלו ומי שלא עושה שרירים אז זה בא לשומן.. אז איזה אוכל באמת בא לשריר ואיזה לשומן? שאני אומר כדי שזה יבוא לשריר אני מתכוון שהאוכל לא הופך לשומן אלא לשריר.. זה לא נכון?
 
לא

אין כזה דבר שאוכל "בא" לשריר או לשומן. אוכל הוא אוכל, נקודה. יש מצב שהאוכל "מתבזבז" יותר מהר על ידי שריר, כי הוא צורך יותר אנרגיה. אוכל לא הופך לשריר אף פעם כמו שהאף שלך לא יכול להפוך לעין. יש מאכלים שיכולים לגרום לשרירים להתחזק, אבל אוכל עצמו לא הופך לשריר. מי שאוכל ויש לו שרירים צריך מעט יותר קלוריות מבנאדם רגיל, כי השרירים צורכים יותר קלוריות. זה הכל.
 

bomgarten

New member
ומה עושים מאכלים עם אחוזי שומן גבוהים?

מה ההבדל בין קלוריות לאחוזי שומן בהשפעה על הגוף?
 
במאכלים עם אחוזי שומן גבוהים

יש יותר קלוריות. זה הכל. (מן הסתם גם יותר כולסטרול והם פחות בריאים.)
 
למעלה