הרושם שלי על המטרונית

מצב
הנושא נעול.
הרושם שלי על המטרונית

הרושם שלי על המטרונית
היום נסעתי במטרונית מס' 71(92-009-01) על קו 1 ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הנסיעה הייתה בסביבות 11:00.

עומס:
בהתחלה ממרכזית חוף הכרמל ועד נווה דוד האוטובוס היה כמעט ריק. בנווה דוד התחילו לעלות נוסעים אך מעט. החל מתחנת האצ"ל ועד תחנת דולפין עלו מעט אנשים.
רוב הנוסעים התחילו לעלות החל מתחנת לין. מתחנת לין היה עומס מתון עד מרכזית המפרץ. ירדתי במרכזית המפרץ ובמרכזית המפרץ עלו עוד נוסעים.

זמן נסיעה:
זמן הנסיעה היה כ 40 דקות(די מהיר) ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ. אם ולא היו מבטלים את קו 103 והייתי עולה עליו הייתי מאמין שיקח כיותר משעה להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
היו מספר בעיות קטן עם העדיפות. ברוב הצמתים הייתה עדיפות למטרונית אך במספר צמתים מצומצם היה צריך להמתין כמה שניות. חוסר העדיפות היה בולט בצומת דולפין שבו המטרונית המתינה בצומת כזמן המתנה של רכב רגיל בצומת.

כריזה:
הכריזה הינה כריזה תלת לשונית בעלת קול גברי עמוק(שונה מהכריזה של אגד). לדעתי הקריינות של גיליה שטרן יכלה גם להתאים גם למטרונית.
הכריזה הייתה ברורה מאוד אך קצת מעיקה. זה בסדר שהאוטובוס מרכיז על התחנה הבאה בשלוש שפות אך בהרכזת התחנה הנוכחית זה מעיק. בחלק מהתחנות אפשר להכריז רק שם התחנה פעם אחת ולא להכריז שלוש פעמים את שם התחנה(לדוגמא תחנות לין והמגינים)! על מקומות מרכזיים(כגון רכבת מרכז, מרכזית חוף הכרמל וקריית הממשלה) אפשר להכריז על התחנה הנוכחית בשלוש שפות. יש פה ושם תקלות עם הכריזה למשל שאין הכרזה בשפה מסוימת. שיפור נוסף בכריזה הוא שעוצמת הכריזה הונמכה(חברים בפורום שניסו את המטרונית רשמו שעוצמת הכריזה גבוהה מדי).

לסיכום הייתה נסיעה די מהירה עם עומס מתון אך יש תקלות שצריך לתקן בנוגע לכריזה והעדיפות ברמזרים. בקיצור נהניתי מהנסיעה
.
 
וצופר לפורום

הרושם שלי על המטרונית
היום נסעתי במטרונית מס' 71(92-009-01) על קו 1 ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הנסיעה הייתה בסביבות 11:00.

עומס:
בהתחלה ממרכזית חוף הכרמל ועד נווה דוד האוטובוס היה כמעט ריק. בנווה דוד התחילו לעלות נוסעים אך מעט. החל מתחנת האצ"ל ועד תחנת דולפין עלו מעט אנשים.
רוב הנוסעים התחילו לעלות החל מתחנת לין. מתחנת לין היה עומס מתון עד מרכזית המפרץ. ירדתי במרכזית המפרץ ובמרכזית המפרץ עלו עוד נוסעים.

זמן נסיעה:
זמן הנסיעה היה כ 40 דקות(די מהיר) ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ. אם ולא היו מבטלים את קו 103 והייתי עולה עליו הייתי מאמין שיקח כיותר משעה להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
היו מספר בעיות קטן עם העדיפות. ברוב הצמתים הייתה עדיפות למטרונית אך במספר צמתים מצומצם היה צריך להמתין כמה שניות. חוסר העדיפות היה בולט בצומת דולפין שבו המטרונית המתינה בצומת כזמן המתנה של רכב רגיל בצומת.

כריזה:
הכריזה הינה כריזה תלת לשונית בעלת קול גברי עמוק(שונה מהכריזה של אגד). לדעתי הקריינות של גיליה שטרן יכלה גם להתאים גם למטרונית.
הכריזה הייתה ברורה מאוד אך קצת מעיקה. זה בסדר שהאוטובוס מרכיז על התחנה הבאה בשלוש שפות אך בהרכזת התחנה הנוכחית זה מעיק. בחלק מהתחנות אפשר להכריז רק שם התחנה פעם אחת ולא להכריז שלוש פעמים את שם התחנה(לדוגמא תחנות לין והמגינים)! על מקומות מרכזיים(כגון רכבת מרכז, מרכזית חוף הכרמל וקריית הממשלה) אפשר להכריז על התחנה הנוכחית בשלוש שפות. יש פה ושם תקלות עם הכריזה למשל שאין הכרזה בשפה מסוימת. שיפור נוסף בכריזה הוא שעוצמת הכריזה הונמכה(חברים בפורום שניסו את המטרונית רשמו שעוצמת הכריזה גבוהה מדי).

לסיכום הייתה נסיעה די מהירה עם עומס מתון אך יש תקלות שצריך לתקן בנוגע לכריזה והעדיפות ברמזרים. בקיצור נהניתי מהנסיעה
.
וצופר לפורום
תמונה של מטרונית 35(92-972-01) על קו 3 במרכזית המפרץ.

היום או מחר אני אעלה סרטון של הנסיעה במטרונית 71(92-009-01).
 
איפה כתוב המספר "71" על האוטובוס?

הרושם שלי על המטרונית
היום נסעתי במטרונית מס' 71(92-009-01) על קו 1 ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הנסיעה הייתה בסביבות 11:00.

עומס:
בהתחלה ממרכזית חוף הכרמל ועד נווה דוד האוטובוס היה כמעט ריק. בנווה דוד התחילו לעלות נוסעים אך מעט. החל מתחנת האצ"ל ועד תחנת דולפין עלו מעט אנשים.
רוב הנוסעים התחילו לעלות החל מתחנת לין. מתחנת לין היה עומס מתון עד מרכזית המפרץ. ירדתי במרכזית המפרץ ובמרכזית המפרץ עלו עוד נוסעים.

זמן נסיעה:
זמן הנסיעה היה כ 40 דקות(די מהיר) ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ. אם ולא היו מבטלים את קו 103 והייתי עולה עליו הייתי מאמין שיקח כיותר משעה להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
היו מספר בעיות קטן עם העדיפות. ברוב הצמתים הייתה עדיפות למטרונית אך במספר צמתים מצומצם היה צריך להמתין כמה שניות. חוסר העדיפות היה בולט בצומת דולפין שבו המטרונית המתינה בצומת כזמן המתנה של רכב רגיל בצומת.

כריזה:
הכריזה הינה כריזה תלת לשונית בעלת קול גברי עמוק(שונה מהכריזה של אגד). לדעתי הקריינות של גיליה שטרן יכלה גם להתאים גם למטרונית.
הכריזה הייתה ברורה מאוד אך קצת מעיקה. זה בסדר שהאוטובוס מרכיז על התחנה הבאה בשלוש שפות אך בהרכזת התחנה הנוכחית זה מעיק. בחלק מהתחנות אפשר להכריז רק שם התחנה פעם אחת ולא להכריז שלוש פעמים את שם התחנה(לדוגמא תחנות לין והמגינים)! על מקומות מרכזיים(כגון רכבת מרכז, מרכזית חוף הכרמל וקריית הממשלה) אפשר להכריז על התחנה הנוכחית בשלוש שפות. יש פה ושם תקלות עם הכריזה למשל שאין הכרזה בשפה מסוימת. שיפור נוסף בכריזה הוא שעוצמת הכריזה הונמכה(חברים בפורום שניסו את המטרונית רשמו שעוצמת הכריזה גבוהה מדי).

לסיכום הייתה נסיעה די מהירה עם עומס מתון אך יש תקלות שצריך לתקן בנוגע לכריזה והעדיפות ברמזרים. בקיצור נהניתי מהנסיעה
.
איפה כתוב המספר "71" על האוטובוס?
 
קו 1 של המטרונית נוסע לאט יותר מאשר קו 103

הרושם שלי על המטרונית
היום נסעתי במטרונית מס' 71(92-009-01) על קו 1 ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הנסיעה הייתה בסביבות 11:00.

עומס:
בהתחלה ממרכזית חוף הכרמל ועד נווה דוד האוטובוס היה כמעט ריק. בנווה דוד התחילו לעלות נוסעים אך מעט. החל מתחנת האצ"ל ועד תחנת דולפין עלו מעט אנשים.
רוב הנוסעים התחילו לעלות החל מתחנת לין. מתחנת לין היה עומס מתון עד מרכזית המפרץ. ירדתי במרכזית המפרץ ובמרכזית המפרץ עלו עוד נוסעים.

זמן נסיעה:
זמן הנסיעה היה כ 40 דקות(די מהיר) ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ. אם ולא היו מבטלים את קו 103 והייתי עולה עליו הייתי מאמין שיקח כיותר משעה להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
היו מספר בעיות קטן עם העדיפות. ברוב הצמתים הייתה עדיפות למטרונית אך במספר צמתים מצומצם היה צריך להמתין כמה שניות. חוסר העדיפות היה בולט בצומת דולפין שבו המטרונית המתינה בצומת כזמן המתנה של רכב רגיל בצומת.

כריזה:
הכריזה הינה כריזה תלת לשונית בעלת קול גברי עמוק(שונה מהכריזה של אגד). לדעתי הקריינות של גיליה שטרן יכלה גם להתאים גם למטרונית.
הכריזה הייתה ברורה מאוד אך קצת מעיקה. זה בסדר שהאוטובוס מרכיז על התחנה הבאה בשלוש שפות אך בהרכזת התחנה הנוכחית זה מעיק. בחלק מהתחנות אפשר להכריז רק שם התחנה פעם אחת ולא להכריז שלוש פעמים את שם התחנה(לדוגמא תחנות לין והמגינים)! על מקומות מרכזיים(כגון רכבת מרכז, מרכזית חוף הכרמל וקריית הממשלה) אפשר להכריז על התחנה הנוכחית בשלוש שפות. יש פה ושם תקלות עם הכריזה למשל שאין הכרזה בשפה מסוימת. שיפור נוסף בכריזה הוא שעוצמת הכריזה הונמכה(חברים בפורום שניסו את המטרונית רשמו שעוצמת הכריזה גבוהה מדי).

לסיכום הייתה נסיעה די מהירה עם עומס מתון אך יש תקלות שצריך לתקן בנוגע לכריזה והעדיפות ברמזרים. בקיצור נהניתי מהנסיעה
.
קו 1 של המטרונית נוסע לאט יותר מאשר קו 103
בקטע בין מרכזית חוף הכרמל לקרית הממשלה,
זאת בשל תוספת דרך 400 מטר ותחנות בשדרות רוטשילד, שדרות המגינים , שדרות בן גוריון,
ורמזורים.
ישנה תחנת מטרונית שכיום היא "פיל לבן" בצומת דרך העצמאות/שדרות בן גוריון,
בה עצרו הקווים: 5, 23, 103 ליד תחנת הדלק בתפר שבין רחוב יפו להעצמאות.
בהתחלה היה מדובר על מסלול קו 1 (מטרונית) זהה למסלול קו 103 עד גשר פז.
והצורך בהמתנה לפניה ימנה בצומת דולפין.
נסיעה במטרונית עם הכרזות...
 

davidfainshtein

New member
מנהל
כיצד פועלת בקרת הדלתות?

קו 1 של המטרונית נוסע לאט יותר מאשר קו 103
בקטע בין מרכזית חוף הכרמל לקרית הממשלה,
זאת בשל תוספת דרך 400 מטר ותחנות בשדרות רוטשילד, שדרות המגינים , שדרות בן גוריון,
ורמזורים.
ישנה תחנת מטרונית שכיום היא "פיל לבן" בצומת דרך העצמאות/שדרות בן גוריון,
בה עצרו הקווים: 5, 23, 103 ליד תחנת הדלק בתפר שבין רחוב יפו להעצמאות.
בהתחלה היה מדובר על מסלול קו 1 (מטרונית) זהה למסלול קו 103 עד גשר פז.
והצורך בהמתנה לפניה ימנה בצומת דולפין.
נסיעה במטרונית עם הכרזות...
כיצד פועלת בקרת הדלתות?
הנהג פותח את כל הדלתות עם כפתור אחד, אאל"ט?
 
אני מניח שנסעת במטרונית כי רצית לנסות אותה,

הרושם שלי על המטרונית
היום נסעתי במטרונית מס' 71(92-009-01) על קו 1 ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הנסיעה הייתה בסביבות 11:00.

עומס:
בהתחלה ממרכזית חוף הכרמל ועד נווה דוד האוטובוס היה כמעט ריק. בנווה דוד התחילו לעלות נוסעים אך מעט. החל מתחנת האצ"ל ועד תחנת דולפין עלו מעט אנשים.
רוב הנוסעים התחילו לעלות החל מתחנת לין. מתחנת לין היה עומס מתון עד מרכזית המפרץ. ירדתי במרכזית המפרץ ובמרכזית המפרץ עלו עוד נוסעים.

זמן נסיעה:
זמן הנסיעה היה כ 40 דקות(די מהיר) ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ. אם ולא היו מבטלים את קו 103 והייתי עולה עליו הייתי מאמין שיקח כיותר משעה להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
היו מספר בעיות קטן עם העדיפות. ברוב הצמתים הייתה עדיפות למטרונית אך במספר צמתים מצומצם היה צריך להמתין כמה שניות. חוסר העדיפות היה בולט בצומת דולפין שבו המטרונית המתינה בצומת כזמן המתנה של רכב רגיל בצומת.

כריזה:
הכריזה הינה כריזה תלת לשונית בעלת קול גברי עמוק(שונה מהכריזה של אגד). לדעתי הקריינות של גיליה שטרן יכלה גם להתאים גם למטרונית.
הכריזה הייתה ברורה מאוד אך קצת מעיקה. זה בסדר שהאוטובוס מרכיז על התחנה הבאה בשלוש שפות אך בהרכזת התחנה הנוכחית זה מעיק. בחלק מהתחנות אפשר להכריז רק שם התחנה פעם אחת ולא להכריז שלוש פעמים את שם התחנה(לדוגמא תחנות לין והמגינים)! על מקומות מרכזיים(כגון רכבת מרכז, מרכזית חוף הכרמל וקריית הממשלה) אפשר להכריז על התחנה הנוכחית בשלוש שפות. יש פה ושם תקלות עם הכריזה למשל שאין הכרזה בשפה מסוימת. שיפור נוסף בכריזה הוא שעוצמת הכריזה הונמכה(חברים בפורום שניסו את המטרונית רשמו שעוצמת הכריזה גבוהה מדי).

לסיכום הייתה נסיעה די מהירה עם עומס מתון אך יש תקלות שצריך לתקן בנוגע לכריזה והעדיפות ברמזרים. בקיצור נהניתי מהנסיעה
.
אני מניח שנסעת במטרונית כי רצית לנסות אותה,
אבל ביחס לזמן נסיעה בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ לא נכון להתייחס למטרונית לעומת 103. אני מניח שאם היה 103 ולא הייתה מטרונית, לא היית עולה על 103 כדי להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הדרך המהירה ביותר להגיע בין שתי המרכזיות הייתה ונשארה קו 101. מאז שנפתח קו זה 103 לא שימש יותר לנסיעות בין שתי המרכזיות אלא בשעות הערב המאוחרות בהן 101 לא פועל. וגם בעידן המטרונית - קו 1 של המטרונית צריך לשמש לנסיעות כאלה רק כאשר 101 לא פועל.
 
איפה כתוב דן על המטרונית? ויצא לך לפגוש

הרושם שלי על המטרונית
היום נסעתי במטרונית מס' 71(92-009-01) על קו 1 ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הנסיעה הייתה בסביבות 11:00.

עומס:
בהתחלה ממרכזית חוף הכרמל ועד נווה דוד האוטובוס היה כמעט ריק. בנווה דוד התחילו לעלות נוסעים אך מעט. החל מתחנת האצ"ל ועד תחנת דולפין עלו מעט אנשים.
רוב הנוסעים התחילו לעלות החל מתחנת לין. מתחנת לין היה עומס מתון עד מרכזית המפרץ. ירדתי במרכזית המפרץ ובמרכזית המפרץ עלו עוד נוסעים.

זמן נסיעה:
זמן הנסיעה היה כ 40 דקות(די מהיר) ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ. אם ולא היו מבטלים את קו 103 והייתי עולה עליו הייתי מאמין שיקח כיותר משעה להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
היו מספר בעיות קטן עם העדיפות. ברוב הצמתים הייתה עדיפות למטרונית אך במספר צמתים מצומצם היה צריך להמתין כמה שניות. חוסר העדיפות היה בולט בצומת דולפין שבו המטרונית המתינה בצומת כזמן המתנה של רכב רגיל בצומת.

כריזה:
הכריזה הינה כריזה תלת לשונית בעלת קול גברי עמוק(שונה מהכריזה של אגד). לדעתי הקריינות של גיליה שטרן יכלה גם להתאים גם למטרונית.
הכריזה הייתה ברורה מאוד אך קצת מעיקה. זה בסדר שהאוטובוס מרכיז על התחנה הבאה בשלוש שפות אך בהרכזת התחנה הנוכחית זה מעיק. בחלק מהתחנות אפשר להכריז רק שם התחנה פעם אחת ולא להכריז שלוש פעמים את שם התחנה(לדוגמא תחנות לין והמגינים)! על מקומות מרכזיים(כגון רכבת מרכז, מרכזית חוף הכרמל וקריית הממשלה) אפשר להכריז על התחנה הנוכחית בשלוש שפות. יש פה ושם תקלות עם הכריזה למשל שאין הכרזה בשפה מסוימת. שיפור נוסף בכריזה הוא שעוצמת הכריזה הונמכה(חברים בפורום שניסו את המטרונית רשמו שעוצמת הכריזה גבוהה מדי).

לסיכום הייתה נסיעה די מהירה עם עומס מתון אך יש תקלות שצריך לתקן בנוגע לכריזה והעדיפות ברמזרים. בקיצור נהניתי מהנסיעה
.
איפה כתוב דן על המטרונית? ויצא לך לפגוש
נהגים של דן מהמרכז שם?
 

amitk83

New member
דיווחים על המטרונית

לא רשום דן על המטרונית.
המטרונית מופעלת ע"י דן בצפון(חברה בת של דן). לחברה הבת יש נהגים משלה.
דיווחים על המטרונית
הרבה מאד דיווחים על המטרונית (תקלות, הצלחות) אינם מדווחים באפליקצית איפה בוס. ב 11 ימי הפעלה של המטרונית התקבלו באיפה בוס רק 13 דיווחים.

כל מה שנתקלים חשוב לדווח באיפה בוס בפרויקט סרדין.
 

נתנאל531

Well-known member
המטרונית לא מופיעה בנתוני זמן האמת

דיווחים על המטרונית
הרבה מאד דיווחים על המטרונית (תקלות, הצלחות) אינם מדווחים באפליקצית איפה בוס. ב 11 ימי הפעלה של המטרונית התקבלו באיפה בוס רק 13 דיווחים.

כל מה שנתקלים חשוב לדווח באיפה בוס בפרויקט סרדין.
המטרונית לא מופיעה בנתוני זמן האמת
 
מנצל"ש: מטרונית נתקעה בכניסה לבת גלים

הרושם שלי על המטרונית
היום נסעתי במטרונית מס' 71(92-009-01) על קו 1 ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הנסיעה הייתה בסביבות 11:00.

עומס:
בהתחלה ממרכזית חוף הכרמל ועד נווה דוד האוטובוס היה כמעט ריק. בנווה דוד התחילו לעלות נוסעים אך מעט. החל מתחנת האצ"ל ועד תחנת דולפין עלו מעט אנשים.
רוב הנוסעים התחילו לעלות החל מתחנת לין. מתחנת לין היה עומס מתון עד מרכזית המפרץ. ירדתי במרכזית המפרץ ובמרכזית המפרץ עלו עוד נוסעים.

זמן נסיעה:
זמן הנסיעה היה כ 40 דקות(די מהיר) ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ. אם ולא היו מבטלים את קו 103 והייתי עולה עליו הייתי מאמין שיקח כיותר משעה להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
היו מספר בעיות קטן עם העדיפות. ברוב הצמתים הייתה עדיפות למטרונית אך במספר צמתים מצומצם היה צריך להמתין כמה שניות. חוסר העדיפות היה בולט בצומת דולפין שבו המטרונית המתינה בצומת כזמן המתנה של רכב רגיל בצומת.

כריזה:
הכריזה הינה כריזה תלת לשונית בעלת קול גברי עמוק(שונה מהכריזה של אגד). לדעתי הקריינות של גיליה שטרן יכלה גם להתאים גם למטרונית.
הכריזה הייתה ברורה מאוד אך קצת מעיקה. זה בסדר שהאוטובוס מרכיז על התחנה הבאה בשלוש שפות אך בהרכזת התחנה הנוכחית זה מעיק. בחלק מהתחנות אפשר להכריז רק שם התחנה פעם אחת ולא להכריז שלוש פעמים את שם התחנה(לדוגמא תחנות לין והמגינים)! על מקומות מרכזיים(כגון רכבת מרכז, מרכזית חוף הכרמל וקריית הממשלה) אפשר להכריז על התחנה הנוכחית בשלוש שפות. יש פה ושם תקלות עם הכריזה למשל שאין הכרזה בשפה מסוימת. שיפור נוסף בכריזה הוא שעוצמת הכריזה הונמכה(חברים בפורום שניסו את המטרונית רשמו שעוצמת הכריזה גבוהה מדי).

לסיכום הייתה נסיעה די מהירה עם עומס מתון אך יש תקלות שצריך לתקן בנוגע לכריזה והעדיפות ברמזרים. בקיצור נהניתי מהנסיעה
.
מנצל"ש: מטרונית נתקעה בכניסה לבת גלים
כל האזור חסום לתנועה

http://www.nrg.co.il/online/1/HP_487.html#2/502/942
 
העלתי את הסרטון של הנסיעה במטרונית.

הרושם שלי על המטרונית
היום נסעתי במטרונית מס' 71(92-009-01) על קו 1 ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
הנסיעה הייתה בסביבות 11:00.

עומס:
בהתחלה ממרכזית חוף הכרמל ועד נווה דוד האוטובוס היה כמעט ריק. בנווה דוד התחילו לעלות נוסעים אך מעט. החל מתחנת האצ"ל ועד תחנת דולפין עלו מעט אנשים.
רוב הנוסעים התחילו לעלות החל מתחנת לין. מתחנת לין היה עומס מתון עד מרכזית המפרץ. ירדתי במרכזית המפרץ ובמרכזית המפרץ עלו עוד נוסעים.

זמן נסיעה:
זמן הנסיעה היה כ 40 דקות(די מהיר) ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ. אם ולא היו מבטלים את קו 103 והייתי עולה עליו הייתי מאמין שיקח כיותר משעה להגיע ממרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ.
היו מספר בעיות קטן עם העדיפות. ברוב הצמתים הייתה עדיפות למטרונית אך במספר צמתים מצומצם היה צריך להמתין כמה שניות. חוסר העדיפות היה בולט בצומת דולפין שבו המטרונית המתינה בצומת כזמן המתנה של רכב רגיל בצומת.

כריזה:
הכריזה הינה כריזה תלת לשונית בעלת קול גברי עמוק(שונה מהכריזה של אגד). לדעתי הקריינות של גיליה שטרן יכלה גם להתאים גם למטרונית.
הכריזה הייתה ברורה מאוד אך קצת מעיקה. זה בסדר שהאוטובוס מרכיז על התחנה הבאה בשלוש שפות אך בהרכזת התחנה הנוכחית זה מעיק. בחלק מהתחנות אפשר להכריז רק שם התחנה פעם אחת ולא להכריז שלוש פעמים את שם התחנה(לדוגמא תחנות לין והמגינים)! על מקומות מרכזיים(כגון רכבת מרכז, מרכזית חוף הכרמל וקריית הממשלה) אפשר להכריז על התחנה הנוכחית בשלוש שפות. יש פה ושם תקלות עם הכריזה למשל שאין הכרזה בשפה מסוימת. שיפור נוסף בכריזה הוא שעוצמת הכריזה הונמכה(חברים בפורום שניסו את המטרונית רשמו שעוצמת הכריזה גבוהה מדי).

לסיכום הייתה נסיעה די מהירה עם עומס מתון אך יש תקלות שצריך לתקן בנוגע לכריזה והעדיפות ברמזרים. בקיצור נהניתי מהנסיעה
.
העלתי את הסרטון של הנסיעה במטרונית.
אורך הסרטון כ 11 וחצי דקות.
תהנו.

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=5igoeGmY0dQ[/URL]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה