הרהורים של מבולבלת

may17g

New member
תודה

בשיא הרצינות תודה הבהרת לי כמה דברים חשובים
 

B a 7 a K

New member
*לו* *תלאות* *להבא*

אני מעופף.
 
כ"כ כ"כ לא מסכימה.

אני מודעת לעובדה שקיימת הגישה שהומוסקסואליות זה משהו מולד אבל אני ממש לא מאמינה בה. כאן נכנס כל הקטע שBIRKA כתבה עליו; לא לשלול לא להנעל ולהקבע על משהו מסויים. וגם אני מדברת ממקור ראשון. אדם (לדעתי) נמשך לאישיות, לאופי, לתכונות נכון שיש תכונות יותר דומיננטיות אצל בנים ואז אתה נמשך לבנים וכן הלאה מסכימה לגבי העובדה שזה לא בחירה! האהבה היא עיוורת וטוטאלית גם מסכימה לגבי לקבל כל אדם כמו שהוא אבל אל תציג את זה כמשהו שהוא תבוע בך, שאין לך שום אפשרות לסגת הומוסקסואליות זה דבר חיובי ביותר לצערי הוא מלווה בהמון קושי ותסכול בגלל החברה בה אנו חיים אבל הומוסקסואליות למעשה אומר לחשוק באדם שאתה נמשך אליו ספיציפית לאותו אדם, לא לכל המין הגברי! (או הנשי..) זה לגמרי כמו להיות סטרייט פשוט שאלה של איך אתה רואה את הדברים
 

B a 7 a K

New member
אני אגיד רק דבר אחד.

נורא קל לדבר מנקודת הבוררת הנאורה, שמדברת על גישות שונות ומה שהיא מאמינה בו. זה נורא חמוד, באמת. אבל אני מספר לך משהו מהנקודה האישית שלי, מה שאני מרגיש, מאז שאני זוכר את עצמי. אז אל תדברי איתי על "גישות", בבקשה. אני לא עושה פה ניתוח פסיכולוגי, אני מספר לך מה אני מרגיש. מה הכוונה ב"להינעל"? את לא חושבת שאני גם חווה בדיוק את הדברים שאת חווה בגילאים האלה, ואני יודע מה אני אוהב, ומה לא? ה"כ"כ, כ"כ לא מסכימה" שלך, לא ממש משנה, ולו מעט, ממה שאמרתי. כי עם כל הכבוד לך, את מה שעברתי, אני עובר ואני עוד אעבור- רק אני יכולתי, יכול ואוכל להרגיש. אני מאמין ה"מקור הראשון" שלך, שכבודו במקומו מונח, לדעתי, לא יכול להשתוות למה שאני מדבר עליו.
 

B a 7 a K

New member
ויש הבדל-

אגב, בין לאהוב תכונות אופי של אדם, לבין להימשך ולאהוב פיזית, ממש ממש. מה שסטרייט גמור לא יוכל להרגיש כלפי בן מינו, זה אפילו ידחה אותו. ואני, לעומת זאת, לא מרגיש, ולא אוכל להרגיש, כלפי בנות המין השני. אני יודע. יש אהבה אפלטונית, ואין צורך לספר לי עליה. יש לי המון המון ידידות שאני אוהב מאוד, אותן ואת תכונותיהן. אבל יש אהבה ויש אהבה. עם כל הכבוד לך, באמת. אל תגידי לי מה אני יכול לשנות ומה לא. זה כמו עדשות צבע. אם נלך לפי הדוגמה הקודמת שלי. כמה שננסה לשנות, ואולי יהיה לנו אחלה צבע מזוייף בעיניים. אבל בערב, כשנוריד את העדשות, הצבע הטבעי שלנו ישאר שם. פשוט ישאר. מנסיון, באמת. עברתי כבר את השלבים האלה. יפה שיש לך פרספקטיבה, אבל את לא יכולה להגיד מה קורה לאנשים, במשהו שמעולם לא קרה לך.
 
ברק

חשבתי שאתה לא מזלזל במקור הראשון שלי אם תסתכל לי ברזומה אתה לא תאמין אילו דברים אני עברתי מבחינת נטיות אהבות רגשות וכיוצא בזה.. כשכתבתי "כ"כ כ"כ לא מסכימה" זה לא היה כלפי הרגשותיך ותחושותיך אלא בקשר לעובדה שהומוסקסואליות זה דבר מולד. בשתי ההודעות האחרונות שלך אתה שוב כותב על זה שתכנס למיטה עם בת או על צבע עיניים או על לאהוב ידידות וכאן אתה שוב נכנס לקטע ה"מולד" ופה יש בינינו אי הסכמה. בזה זה נגמר. לך קרו דברים לי קרו דברים אבל שנינו יכולים להצביע על זה בגלל סיבות שונות.
 
איפ

מהדברים שלי משתמע שהצגת שהומוסקסואליות זה משהו לא חיובי עזוב ברק משום מה אני לא מסתדרת עם להתנסח לאחרונה
 

B a 7 a K

New member
לא, אל תעלבי או משהו.

פשוט, אני אומר לך, שזה כ"כ אמיתי, שאני יודע שפשוט יש דברים שכן טבועים בי, כמו שאמרת. זה לא משהו שאני יכול לשנות. להיכנס למיטה עם בחורה, בגלל שוני מאוד מאוד ברור, לדעתי, לא יעשה לי כלום, פשוט כלום, כמו שלבחור סטרייט זה לא יעשה כלום להיכנס למיטה עם גבר אחר.
 

maymayush

New member
כן,

גם אני ראיתי את זה ככה עד היום. אני אף פעם לא חשבתי שזה משהו שנגרם מהסביבה, ואני עדיין לא חושבת כך. אני גם לא חושבת שזה הפרעה, כמו שאמרתי. אולי בחרתי מילה גרועה, אבל אני מציגה שאלות כלליות. זה לא הפרעה, בזה אתה צודק. אולי אין לי מושג ממה זה נגרם, ואולי עדיף לא לנסות להבין. עזרת לי להבין המון דברים כרגע. אני שמחה שהחלטת לשתוף אותנו. אני מסכימה אתך במיוחד כשאמרת לתת לאנשים לחיות בדרכם שלהם, זה בדיוק מה שאני חושבת. כל אחד יכול לחיות בדרכו שלו, ואני פשוט מעלה שאלות בנוגע לדרך החיים הזו. זה הכל. ודבר נוסף שעזרת לי להבין זה את משמעות השיר "משהו אמיתי". אני בכלל ראיתי את זה כשיר על מוות, יותר התאבדות. עכשיו כשאני חושבת על זה, באמת זה יותר הגיוני שהשיר מדבר על מיניות. באמת התפלאתי שעברי, שמוצג לדעתי כבחור די אופטימי כותב כך על מוות. עזרת לי לראות דברים חדשים, ותודה.
 

נועמופ

New member
שש אצבעות..

גם אני אתמול ניהלתי שיחה בדומה לזו עם אמא שלי, על איך מציגים את הנושא הזה בפני ילדים. בין אם זה ילדים שכמו שאמרת בשלב של 'לשנוא את המין השני' ובין אם זה בני נוער שמתחבטים עדיין בזהותם המינית. אני מאוד מסכימה עם מה שכתבת ועם הדעות שלך, שד"א הצגת אותם מצויין.
 
למעלה