הרהורים על עתיד הפורום

רם אזרח

New member
הרהורים על עתיד הפורום ../images/Emo35.gif

שלום לכולם מה שלומכם? שמתם לב כמה דלה פעילות הפורום בחודשים האחרונים? בטוח שכן. אני מסתכל על הסטטיסטיקות: מספר הכותבים עומד על פחות מעשרים בממוצע בחודש. מספר ההודעות הממוצע בחודשים האחרונים עומד על 150. והמספרים הולכים ויורדים. האם יש עתיד לפורום בהיקף פעילות כזה? האם שווה לקיים פורום בהיקף כזה? אולי הגיע הזמן לסגור את הבסטה? יש לי חלק במצב הזה בהיותי פאסיבי רוב הזמן, אם כי אני ממשיך לנסות לעורר כאן דיונים כל כמה ימים. אבל מנהל הפורום הוא רק מרכיב, חשוב אבל רק מרכיב, בהצלחה של הפורום. העניין הוא שהנושא שבגללו נפתח הפורום צריך להיות חי, בוער, עכשווי. וזה לא המצב - מי מחברי הפורום שעבר את הקורס חוזר אליו מידי פעם, אבל אנשים מתבגרים, עוברים לעיסוקים אחרים ומתרחקים. שאר המשתתפים מבקרים פה כמו שהם מבקרים בפורומים אחרים, מי פחות ומי יותר. ביחד לא נוצרת פה תנועה ראויה של דיונים, מה שמחזיר את השאלה, בשביל מה להמשיך לקיים את הפורום בכלל? צריך להוסיף שתפוז עוקבים אחרי נפח הפעילות ועלולים לסגור את הפורום מיוזמתם, אם אין בו מספיק פעילות. אני אישית חושב שמיכא"ל לא מצדיקה את קיום הפורום, אלא, העניין המשותף של בוגרי ומשתתפי הקורס. אבל בעידן הפייסבוק (שאיננו רלוונטי כפורום) ושאר האתרים החברתיים, הפורום מאבד את תפקידו. אז מה דעתכם המנומקת?
 

chuchi46

New member
אנחנו מזדקנים

ומתרחקים מהפקויירט בד"כ. המשתתף הפעיל ביותר כאן לא עבר את הקורס. אם לא נכנסים אנשים חדשים, זה חסר טעם. לפעמים כן יש כאן נושאים מעניינים (בעיקר אתה אחראי להם), אבל בסך הכל.. אני אפילו לא בבית במשך השבוע. אני יכולה להגיד שכבר ממש בקושי נכנסת לכאן
 

רם אזרח

New member
כמעט הגבתי לך עניינית אבל

אני מתאפק. תמשיך ללכלך. אני מחכה לתגובות עניניות. ומעניין שאתה, אדון "חיוך של נצחון", מיחס לי רצון לנצח מישהו. באיזה סרט אימה אתה חי?
 
תגיד לי

מה עשית (מעבר לדיבורים, מעשים!) כדי להביא אנשים חדשים לכאן? למה אתה מוחק הודעות שסתם לא נראות לך, גם אם הן חשובות לאחרים? פשוט מוחק... במסר גם כתבת לי שתעלה הודעה שמחקת בחזרה... וכלום! באת לפה לא יודע מאיפה, ואתה עושה פה מה שבא לך בלי להתחשב במה שהלך פה קודם ויש עוד דברים קטנים שגם הם מוסיפים... כמו תגובות בנוגע לקורס המנחים... לגבי מחירים... הבטחת שהפעם זה שונה. אם אתה לא יודע, אל תגיד. יש קהל יעד גדול מאוד לפורום הזה, ואין סיבה שהוא לא יפרח ויהיה פעיל ופורה! והוא כבר היה כזה. במקום לתהות אם לסגור אותו או לא, נסה לחשוב איך אתה יכול לקדם אותו (מעבר ללפרסם קישור למאמר פעם ב...). תחשוב מה אפשר לעשות. ואפשר.
 

pilpelmemule

New member
מסכימה שבלי אנשים חדשים זה קשה

ובאופן כללי שותפה להרהורים של רם.. אין לי הרבה להוסיף .. מקווה שהפורום כן ימשיך לפעול.. אבל לא בטוחה מה כדאי לעשות עם זה ..
 
למעלה