הרהורים נוגים

ליביתי

New member
הרהורים נוגים

שני דברים שהופיעו היום בתקשורת, גרמו לי להרהורים מאד נוגים בהקשר של חרדות לגורל ילדינו. האחד זה הקלות הבלתי נסבלת של סכסוך בין נערים שהסתיים בהריגתו של צחי באשה. והרי אי אפשר ולא צריך לשמור על הילדים בצמר גפן, מסתתרים מאחורי הסינר שלנו, והנה, ילד שגידלת וטיפחת באהבה ובמסירות, יוצא עם חברים ונהרג (או שמא נכון יותר לומר נרצח? גם אם בסופו של דבר ההרשעה היא בהריגה).
והדבר השני, הוא מציאת גופתה של דנה בנט. וגם כאן זה לא נתפס. נערה חוזרת מלמלצר הביתה ונעלמת לעד. ויש איזו נחמה פורתא בכך שמצאו את גופתה, כי באמת שזה סוגר מעגל. אפשר סופית להתאבל, יש קבר ללכת אליו. פשוט נורא.
וזה צובט בלב
 

הרמוניה

New member
וכמה הכל שברירי

האושר הזה הפשוט הקטן ובכל רגע עלול לקרוא משהו שישבור אותו לעד..... אנחנו מתנהלים כל החיים באשליה של ביטחון של יכולת שליטה של רציונאליות ומידי פעם קורה משהו את שומעת, רואה, מתחברת, למה שמזכיר שזה הכל אשליה...... ואז זה נורא כואב ונורא מפחיד ונורא בכלל ואז אנחנו חוזרים לאשליות- כי אחרת אי אפשר לחיות כאן. בעלום..... מאחלת לכולם להיות מסוגלים לשמור על האשליה הזאת-לעולם.... הרמוניה
 
קשה, קשה הארועים הבלתי נתפסים הללו

ילד/ה או נער/ה רגילים לגמרי שעשו פעילות רגילה לגמרי הושם קץ לחייהם. כל פעם אני מזועזעת. ומה עם תוצאות המשפט של הנער הרוצח שרצח את הנערה מעיין ספיר מרחובות שהלכה לתומה להפגש עם ידיד בקניון? מחריד!!!
 
למעלה