הרהורים לגבי התערבות המילדת בשלב יציאת התינוק
היתה כאן הודעה מאד מעניינת שכפרה בצורך בעיסוי חזק והכנסת אצבעות לנרתיק בעת הלידה, במיוחד אם מדובר ביולדת לא מאולחשת. אני ילדתי פעמיים בבית וחוויתי את הלידות במצויינות ואת המיילדת כרגישה ומקצועית, אבל פתאום כשאני חושבת על זה אני זוכרת שממש צרחתי עליה שהיא מכאיבה לי בשלב יציאת הראש. היא לחצה על הפירינאום ומתחה ואז חשבתי שזה חלק מהעניין, ופתאום עכשיו אני חושבת- אולי לא?? שתי הלידות שלי הסתיימו בשלב לחיצות קצר מאד ובלי חתכים או קרעים כך שבמבחן התוצאה זה עבד, אבל אני תוהה אם זה לא היה עובד גם בלי זה. פתאום המחשבה על אצבעות שדוחפות ומושכות ומותחות בנרתיק בזמן הלידה נראית לי מיותרת ואפילו כמו סוג של אי אמון בגוף הנשי- אם במשך כל שלבי הלידה היה אפשר לסמוך על הגוף שלי שידע מה הוא עושה ולא להתערב באמצעים חיצוניים, למה בעצם זה שונה בשלב יציאת הראש? אולי יכולתי לעשות את כל זה בלי אצבעות שם? אשמח לתובנותיכן.
היתה כאן הודעה מאד מעניינת שכפרה בצורך בעיסוי חזק והכנסת אצבעות לנרתיק בעת הלידה, במיוחד אם מדובר ביולדת לא מאולחשת. אני ילדתי פעמיים בבית וחוויתי את הלידות במצויינות ואת המיילדת כרגישה ומקצועית, אבל פתאום כשאני חושבת על זה אני זוכרת שממש צרחתי עליה שהיא מכאיבה לי בשלב יציאת הראש. היא לחצה על הפירינאום ומתחה ואז חשבתי שזה חלק מהעניין, ופתאום עכשיו אני חושבת- אולי לא?? שתי הלידות שלי הסתיימו בשלב לחיצות קצר מאד ובלי חתכים או קרעים כך שבמבחן התוצאה זה עבד, אבל אני תוהה אם זה לא היה עובד גם בלי זה. פתאום המחשבה על אצבעות שדוחפות ומושכות ומותחות בנרתיק בזמן הלידה נראית לי מיותרת ואפילו כמו סוג של אי אמון בגוף הנשי- אם במשך כל שלבי הלידה היה אפשר לסמוך על הגוף שלי שידע מה הוא עושה ולא להתערב באמצעים חיצוניים, למה בעצם זה שונה בשלב יציאת הראש? אולי יכולתי לעשות את כל זה בלי אצבעות שם? אשמח לתובנותיכן.