הרגשה שיש משהו רע שיושב על חבר שלי

Hadas2695

New member
הרגשה שיש משהו רע שיושב על חבר שלי

אהלן, אני קוראת כאן את התגובות וההודעות שלכם ואני חייבת לציין שהעולם הזה מסקרן אותי מאוד, ולמרות שאני חדשה כאן בפורום, תמיד הסתקרנתי והאמנתי בכל הדברים האלה.. אני יכולה להגיד שהידע שלי בתחום הזה הוא לא בשמיים, ואני די "תמימה", אבל התחושות שלי והאמונות שלי הן חזקות.
חשבתי שאכתוב ואשתף כאן, כי אני לא יודעת למי לפנות.
חבר שלי ואני דיי מיסטיים, לשנינו יש תחושות ולחצים בחזה כל פעם שאנחנו מרגישים נוכחות, ואנחנו נוהגים לפעמים לשתף ולהיות פתוחים על חוויות שונות שקרו לנו. אצלי במשפחה חוץ ממני, אין מישהו שממש "יש לו כוחות" או איך שזה לא נקרא, רק אמא שלי מרגישה לפעמים(אבל הרבה פחות חדה ממני) ואנחנו ממש פתוחות בנושא הזה. לעומת זאת, אמא שלו וסבתא שלו חולמות הרבה חלומות, ולטענתו כל פעם שאחת מהן חולמת חלום על מישהו שקורה לו משהו, אז הדבר הזה מתגשם.
אתמול בלילה אני והחבר קיימנו יחסי מין במכונית בערך כק"מ מבית קברות בלילה. זה מקום כזה ריק עם חולות שנוטים לעשות שם מסיבות קטנות וכאלה..
יצאנו משם בהרגשה נוראית, התחלנו לומר שלא היינו צריכים לעשות את זה קצת קרוב לבית קברות כי זה לא מכבד. לאחר מכן באוטו, החבר התחיל להרגיש מן "לחץ" מוזר, שהוא מרגיש אותו רק לפני שעומד לקרות לו משהו רע, ותמיד זה הרגשה שמתממשת. והנה, שהיום בבוקר הוא נחתך בעבודה 5 פעמים בידיים וקם עם דלקת גרון. בנוסף יש לו חשש לסרטן בגב, המון בעיות בראיותיות וגם בחדר שלו דברים קופצים סתם פתאום בלילה ,בעיקר. יצא לו שכמה צלחות נשברו לפתע במטבח כשהוא לבד, ופעם שישנתי אצלו (אנחנו לא גרים ביחד) המחשב שלו נדלק סתם ככה, ואני גם מרגישה כאילו משהו עומד ומסתכל עלינו. אצלי למשל אני תמיד מרגישה ישויות טובות כאלה ששומרות עליי,הבית שלי מלא באנרגיות חיוביות. אבל אצלו יש מן הרגשה קרירה בחדר, חוסר אוויר ומחנק, הכלב שלו שישן איתו מתפרפר בלילות רק אם הוא ישן אצלו בחדר, החבר שלי לרוב עצבני ושלילי כשהוא בבית, ובכלל כל מיני תסמינים מוזרים כאלה, ואני ממש חוששת בשבילו.
כ
יש איזושהיא דרך לברר את כל זה והאם למנוע "עין הרע" או מה שזה לא יהיה?
תודה רבה לכל העונים והעוזרים.
 
קודם כל, ברוכה הבאה


יש המון דרכים לבדוק נוכחות של ישויות מזיקות. ביהדות יש אמונה שאם מפזרים שכבה דקה של קמח ליד המיטה לפני השינה ובבוקר מוצאים טביעות שנראות כרגלי תרנגול, סימן ששדים ביקרו בלילה. סבתא שלי היתה עושה את זה המון.
יש גם מנהג נוסף- לקחת כוס מים ולהניח לצד המיטה בלילה. אם בבוקר קמת ולגמת מהמים והם היו מרים מאוד, סימן שאנרגיה רעה עברה במקום. אני לא יודעת אם קראת טיפה יותר אחורה בפורום, אבל זה מוכח שיש למילים השפעה על מבנה המים. מי יודע, אולי גם לישויות יש.
מעבר לכך אפשר לנטרל שליליות ועין רעה ע״י הטלת עופרת או שריפת עלי מרווה יבשים בפינות הבית וגם ע״י שטיפת הבית במי ים, לפי מה שידוע לי.
 

atlantis13

New member


נסי שריפת מרווה ושטיפת הבית במי ים (מלח) ברחבי הבית - ותגידי מה הרגשתך לאחר זאת..
 
למעלה