הרגע חזרתי מטסט

הרגע חזרתי מטסט

הטסט כולו הלך לי ממש טוב נהגתי מעולה!! אפילו אני לא האמנתי על עצמי שהצלחתי ככה להירגע ולנהוג טוב. הבעיה הייתה החניה. הלך לי כל כך עקום וניסיתי לתקן את זה ולא הצלחתי וממש עקום וגרוע כלכך! והייתה פעם אחת קטנה שהוא כזה הזיז את היד לכיוון הימין שאני אתקרב וזהו חוץ מזה..וחוץ מהחניה הלך לי הכל טוב! אפילו זאת שהייתה איתי בטסט אמרה שנהגתי טוב.. אבל אני לא יודעת..זה טסט שני שלי ואני בהתלבטות אם יש לי מקום להיות אופטימית או לא? אשמח לחוות לדעת שלכם :)
 

Sh0rtY

New member
אני חושב שהסיכוי לעבור נמוך

כשלא הצלחת לתקן את החניה זה סיבה טובה להכשלה אבל מי יודע.. תחכי ל-4...
 

Girlie

New member
אממ

חברה שלי לא הצליחה לחנות (פגעה במדרכה), ואח"כ גם לא הצליחה לתקן, אבל היא עברה. אבל את אומרת שהוא סימן לך לזוז, ככה שאני לא בטוחה.
 

badboy3919

New member
את יכולה להיות אופטימית במידה

מסויימת...זה מאוד תלוי בטסטר אם הוא ראה שאת יודעת את הטכניקה של החנייה ושאת נותנת זכות קדימה לאלו שבאים מקדימה ומאחור והסתכלת במראות ולכיוון הנכון עם הראש והבעיה היתה חד פעמית (למרות שהטסטר לא יודע את זה) אני מאתר שאם הראת ביטחון אז אין סיבה שתכשלי... מחזיק לך אצבעות....
 
יש תוצאות,נכשלתי

לפי מה שהמורה שלי אמר לי בטלפון אז הוא אמר לא שמתי לב להצטמצמות נתיבים ושלא ננתי זכות או משהו כזה לרכב שעקף אותי,ואין לי מושג כי אני לא זוכרת שקרה כזה דבר!! זה כזה מעצבן זה כלכך מבאס כל הטסט הזה אני נהגתי פשוט טוב בחיים אני לא אציח לנהוג ככה בטסט הבא בכזה בטחון.אוף איזה באסה וכל הכסף הזה...כבר לא נעים לי לבקש מההורים שלי יותר זה פשוט מ ת ס כ ל!!
 
../images/Emo24.gif לא נורא

אחרי שאת עוברת זה באמת לא משנה באיזה מספר טסט זה היה. נכון שזה מבאס, אבל אין מה לעשות
כולם עוברים בסופו של דבר- גם את
בהצלחה בפעם הבאה
 
תודה:)

עד כמה שזה יכול לעודד..תודה כן זה טסט שני וזה לא נורא אבל זה עדיין מבאס. נקווה שהטובים באמת עוברים בשלישי
 
למעלה