הרגע חזרתי מההופעה...

oneman2

New member
הרגע חזרתי מההופעה...

...הכי מדהימה שראיתי בחיים... שליחי הבלוז במופע מחווה לפינק פלויד, וזה פשוט לא יאמן מה שהם עשו שם... כל שיר שני הם דפקו אילתורים מטורפים, וב-Comfortably Numb... הגיטריסט הראשי גרם לסולו השני להראות כמו יונתן הקטן... וזה היה עוד לפני שהוא ירד מהבא והתחיל לנגן עם בקבוקי בירה ושאר חפצים... אין מה להגיד, הופעה של פעם בחיים
 

shualpower

New member
מממ

האמת שהייתי בהופעה שלהם ביום שני האחרון בת"א כשהם עשו מחווה לשנות ה-60' 70'. פעם ראשונה שאני רואה אותם. אין מה להגיד, החבר'ה פשוט טובים. לזמר / קלידן יש קול מצוין ושליטה נהדרת. הסתכלתי על הגיטריסט המוביל בזמן הנגינה ואפשר לראות את הרגש שהוא משקיע. פשוט כיף. האמת שהם לא התפרעו יותר מדי, אבל זה נשמע שאצלך הם עשו חיים.. נשאר לי רק לשמוח בחלקך
 

טולייצ

New member
גם במחווה לפינק פלויד בב"ש

היה אותו דבר פחות או יותר חוץ מהעובדה שבכל הפסקה קטנה בין השירים הקהל היה מבקש שוב ושוב את Wish You Were Here שלבסוף בוצע בסוף ההופעה היה מאוד מאוד טוב :)
 

oneman2

New member
כן

למרות שאני אישית פחות אוהב את וויש יו וור היר (מעדיף את "כהה חושים בנוחיות" [בדיחה פרטית- תחשבו על המשמעות השניה של "נוחיות"])
 

טולייצ

New member
גם מבחינת הביצועים

הוא לא היה הכי טוב מבחינת הקהל דווקא כן הייתה תחושה שונה שהביא השיר נו פינק פלויד אחרי הכל :)
 

oneman2

New member
ניחא

אני עסוק בשוואים מרחפים וכיווצי דיפתונג, אין לי זמן לבדוק שגיאות כתיב
 
אני עושה את זה, רק בערבית.

גזרת נחי פ"א הפועל וואו....כיף חיים. לפחות בצבא לומדים מדוברת אז אני מאמין שלא יתקטננו על דקדוק.
 

oneman2

New member
לא חשבתי על זה אפילו../images/Emo2.gif

הכוונה הייתה שבאותו רגע (אחריי שהגיטרסיט השני שלהם ניגן את הסולו) זה נראה כמו יונתן הקטן... מבחינתי גילמור הוא הגדול מכולם (ושימותו כל הקנים!)
 
למעלה