הרגע הגדול-מאושר שלכם-ן השנה...

sahr12

New member
הרגע הגדול-מאושר שלכם-ן השנה...

תנברו רגע בכרטיס הזיכרון שלכם..תנסו לדלות רגע אחד יפה ומיוחד שהיה לכם השנה.. אין מצב שלא היה...אומנם נכון שיותר קל למצוא רגע באסה,שפל..אבל בואו נהיה חיוביים..:) הרגע היפה שלי השנה היה אתמול..לקחתי את המחבלים לשחק..המחבלת עם כדורסל.. המחבל עם כדור רגל..בדרך צחוקים,פרצופים..צעקות..בהומור כן??..אני אבא משוגע כזה.. הגענו למגרש..המחבל כבר מסביר לי איך הוא יבעט וינצח אותי..ואיך הוא אוכל הכל בגן כדי שיגדל ושיהיו לו רגליים חזקות...אפילו אפונה ירוקה הוא אכל..חחחחחח המחבלת הבוגרת.. מסתכלת עליי..ואמרת לי..אני רוצה להשאר רק בכיתה ד'...הסתכלתי עליה..אה?? אני לא רוצה לגדול..אבא..אני רוצה תמיד להשאר בגיל הזה..היא המשיכה.. למה? שאלתי..זה כייף לגדול...תתפתחי..חברים..חבר..כןןןןןןן..היא ענתה.. אבל אז האבא הזה שאני חולה עליווו..יתבגר ויהיה זקן..ואחר כך ימות..וזה עצוב לי לחשוב על זה.. והמחבל הוסיף קריאות עידוד.."כן!כן אל תהיה זקן אפ פעם..אני אוהב אותך שאתה צוחק ועושה לי חזואים" (חזואים זה סיפורי חרוזים הזויים שאני מספר להם לפעמים..חחחח) הסתכלתי עליהם מחייך..ובררתי אוליי השתמשה המחבלת ביותר מ50 ש"ח שהקצבתי לה בסלולאר.. ומשחקת לי על הרגשות המלעונה..חחחחחחח התברר שהיא רצינית.. אז העברתי נושא...והמשכתי לבעוט..עם לחלוחית קטנה..תוך שאני מסביר לה.. שאין מצבבבבבבב...שאבא יתבגר..הוא יותר קרוב להתפגר..:) רגעים קטנים של אושר..שנת 2007.
 

מיקושה

New member
../images/Emo99.gif

ילדים תמיד גורמים לאושר..בעיקר כשהם ישנים.. הזוגי לפעמים גורם לי לאושר.. החברים שלי גורמים לי לאושר.. העבודה שלי.. אבל מה שעשה לי את השנה.. זה משהו יוחד..יצירת מופת פרטית שלי..
שלא האמנתי שבכלל מסוגלת לזהואני צופה הצלחה..מאמינה בזה..בכל ליבי..זה עשה לי את השנה שלי..
 

aphanisis

New member
רגע ספונטני וטוב וטרי וצרוב בזכרון

מסופ"ש האחרון חח ירדנו לאילת..על אופנוע ..בדרך לא שגרתית בילינו את סופ"ש באילת...עם חברים ! ירדנו לאילת על כביש 10 כביש שסגור לאזרחים קיבלו אישור מיוחד מהצבא!! מחזה מדהים..החיילים המצרים במרחק יריקה...מנפנפים לשלום למראה השיירה. 150 אופנועים על הציר.. הטוסיק..כואב! החוויה אדירה! החברה נעימה... הנפש משוחררת..הגוף עייף ומוכן לשנה חדשה.. זהו..עכשיו צריך להתכונן לחג אז שתהיה שנה טובה!
 
איזה חמודיםםם חושבים עליך פשששששששש

חוץ מהאושר שיש בילדים המקסימים שלי שהם בגיל המרדנות והמריבות! והנסיעות לחו"ל שאני מאוד מאוד מאושרת מהן. וזו אהבתי. הרגע המאושר הוא... חושבת ולא זוכרת.
 
קשה למצוא רק רגע אחד, היו המון ../images/Emo13.gif

רגע שכרגע נראה לי הכי הכי... מבחן מגן שהבן מאד הצליח בו לרגע הזה הייתה משמעות הרבה הרבה מעבר לציון היה ברגע הזה תמצית של טונות השקעה שלו ויכולת התמודדות עם קושי כדיסלקט. כאמא שמגיל שלש ידעה על הקושי היה ברגע הזה אושר עצום ותובנה שהשמים הם עבורו הגבול.
 

aphanisis

New member
מרוב התלהבות שכחתי להתייחס לסיפור המרגש שלך

ו............לי אין טאקט אני תמיד אומרת שאין מה לעשות בסוף כולם מתים! בקיצור...בריאות ואושר ....וחיים ארוכים! }{
 

נעמי 1

New member
אין מה לנבור

את האושר הזה אני מקבלת במנות... מהנכדה שלנו, שבחודש הבא, תהיה בת שנה וגם מהנכד שחי באמריקה. הם מנפחים לי את הריאות ונותנים לי כוח להמשיך הלאה. התרגשתי לקרוא אותך סערקה. שיהיו לך הרבה רגעים יפים ומאושרים. שנה טובה
 
אתה מזכיר לי משהו

לקחתי את ה-7.5 ירס-אולד-בוי שלי לשחק באולינג. אנחנו משחקים בשני סבבים אחד נגד השני, בקרב צמוד כשנק' רודפת נקודה. בהטלה האחרונה שלו ובשיא המתח הוא קבע את תוצאת המשחק 85:84 לטובתו.... בנסיעה חזרה הוא התוודה לפניי "אבא, אני חצי שמח וחצי לא." "למה?" שאלתי והילדונצ'יק ענה "כי הדבר שאתה הכי שונא בעולם זה להפסיד..."
 

בוואריה

New member
אני מאמינה שהיו לא מעט רגעים

אבל רגע אחד ויחיד.... שניה אחרי הבום בתאונת הדרכים המחשבה על הילדים שלי גדלים בלעדי...... הרגע שבו פקחתי את עיניי והבנתי שאני חיה.... זה הרגע! אחרי רגע כזה הכל מקבל פרופורציות וכל הרגעים, גם הפחות טובים, קיבלו פתאום משמעות חדשה! הרבה נחת סער, לך מהילדים ולילדים ממך
 
הרגע הכי יפה ומיוחד השנה עבורי../images/Emo41.gif

הגיע אחרי הרגעים הקשים שחווינו יחד אני אחותי ואחי. הרגע בו אני מצד אחד ואחותי מצד שני שלבנו זרועות וליווינו את אחי לחופה. הדמעות זלגו, אבל בניינו בדרך דיברנו ואמרנו שהם פה הטיפות שירדו הסימן שהם פה איתנו וההתרגשות שלהם שם מלמעלה מורגשת בגשם שירד. קשה לי לתאר את הרגש שהציף אותי אותו רגע ערב, עד היום שיושבת לצפות בCD של החתונה שלהם אני דומעת והעור מצטמרר מחדש. מרגישה שאותו ילד קטן שגידלתי נישא ובקרוב יעשה אותי גם דודה ..
שיהיה חג שמח לכולם, ושנה מלאה בדברים שמחים
 

פ נ ט i ם

New member
באופן אישי לא היו הרבה רגעים שמחים יוצאי דופן

אני חושב שהרגע הכי מאושר היה כשנודע לי שגיסתי האהובה ביותר בעולם החלימה ממחלת הסרטן שתקפה אותה... כל השאר בטל ב-60...
 

...Blue

New member
אחחח הילדים האלה ממיסים אותנו.. ../images/Emo99.gif

היה לי קטע ביום שישי האחרון כשהלכתי (בהפתעה) לראות את הבכור שלי משחק כדורגל בשכונה עם החברים שלו וכשקלט אותי מציץ עליו, ראיתי אותו מחייך חיוך ענק :) אבל זה לא הכל.. אחרי חצי שעה בערך, השוער של הקבוצה השנייה היה חייב ללכת הביתה והתנדבתי לעמוד בשער במקומו.. >ילדים בני 11 בערך שתבין< חחחח גיליתי יכולת מ ד ה י מ ה והבאתי כבוד לבן שלי :) כשחזרנו הביתה, (אני בקושי זז, זקוק לטיפול נמרץ והוא בשיא הכושר כאילו התעורר רק עכשיו), הוא ניגש אליי ואמר לי (כשהוא כולו קורן מאושר): "אבא, החברים אמרו שאתה קול ורוצים שתבוא גם בשישי הבא" חחחח איך זה עשה לי טוב בנשמה אין לך מושג..לא זה שהם חושבים שאני שוער טוב, אלא האושר שלו בעיניים והגאווה באבא שלו
היו עוד הרבה רגעים בעיקר שקשורים לילדים אבל קצרה היריעה מלהכיל את כולם..
 
אואו היו כמה כאלה ,,,,,,,

"דניאלה , התאומים שלכם " לא זוכרת את עצמי מתרגשת כל כך. הילדים האלה מילאו לי את החיים באופן משמעותי .
 

זהר nj

New member
רגע מאושר בחיי?

לא זוכר משהוא מיוחד.. אולי פעם עמדתי בתור עם הבן שלי לקנות כרטיסים לסרט קולנוע בקופה. היה ים קר לאללה כאן בגרזי..פתאום הסתכלתי לשמיים..וראיתי את השמש..והרגשתי מין כייף כזה..מן פסק זמן מהחיים לא מובן בלי כל סיבה..עצירה טוטאלית מהאנטנסביות של החיים..הכנסתי ידיים עמוק לגינס שלי..והרגשתי כאילו אני מתנתק מהאדמה..[לא לדאוג-- לא לקחתי כלוום לפני חח] הרגשתי כזה זר לשניה כאן.. רציתי לבוא לארץ באותה שניה..אבל יו נו .. הבן רצה לראות ספידרמן 3 ..לא עוזבים לארץ בגלל זה לא?
 

Night Light

New member
אתה יודע מה?

יש כל כך הרבה רגעים כאלו לבחור בהם מהשנה שחלפה, שאני לא אתפקס לי על אחד, ורק אגיד תודה על כל אחד ואחד מהם.
 
למעלה