הרגעת חרדה על ידי כניעות ?

RANRANRAN ז

New member
האם זה נקרא כניעות ?

אני בן 25 רווק וסטרייט והיו לי חברות אבל תמיד היתה ועדיין יש לי בעיה שמפריעה לי ואותה אני מסתיר מהפסיכולוגית שלי. אבל היא מרגישה שאני מסתיר משהו שמפריע לי ושאני רוצה לספר והיא גם אומרת לי כל הזמן שהיא מרגישה שאני מסתיר ממנה משהו. אני אפילו לא יודע אם לספר לה או למצא מקום אחר שבו אספר. בכל אופן באינטרנט זה יותר קל לספר כי לא רואים ולא מזהים אותי. אז הבעיה שלי היא בעיה שלא רואים אותה עלי והיא חרדה ופחד שקיימים בי כשאני נמצא עם אנשים סמכותיים שאני פוחד מהם או מרגיש קצת מאויים מהם. והחרדה הזאת מקבלת צורה משונה שאם אני נמצא עם מישהו שאני פוחד ממנו, אז ברגע שאנחנו בפרטיות אני עוד יותר מפחד ממנו ולכן נמנע ממצבים כאלה, אבל כשאני נקלע לסיטואציות כאלה אני מנסה להיות טוב אליו ולרצות אותו בדרך שלו. הבעיה היא שלא תמיד אני נתקל באנשים שאפשר לרצות אותם בדרך של הזמנתם לפיצה, כיבוד ג'נטלמני מצידי, חתימה על הצטרפות, קניית משהו שהם רוצים שאקנה מהם (במקרה שהוא מנסה למכור משהו), ומסירות נפש אובססיבית שאני מפגין למענו ועושה רק בשביל שאותו גבר ירגיש יותר נוח ובטוח איתי כדי שלא יחשוב בכלל על לפגוע בי נפשית ופיזית . לא תמיד יש אנשים שיסתפקו בטובות רבות כאלה שאני עושה למענם. אלא שישנם גם גברים שרוצים שירותי מין. ואני מרגיש את זה שמהנסיבות שאנחנו ביחד ההרגשה באוויר מאיימת עלי שמהמציאות שאליה נקלעתי עם הגבר מצופה לענות על מה שהמציאות מחייבת. והמציאות שאני חלש מול גבר כופה עלי להכנס בתפקיד הבחורה שלו כדי לשרוד איתו ומאלצת אותי לענות על הציפיות שלו מהיותו גבר . הפחד שלי מתגבר יותר כשאני איתו ואני מפוחד ממנו וככל שאני מפוחד יותר אני כנוע יותר ומרגיש בדידות רבה כשאני נקלע לסיטואציות עם גבר . ואז אני נהפך כנוע ופאסיבי שלא מסוגל להוציא הגה מהפה כי אני מרגיש שהוא מצפה ממני שאתן לו להשתמש בי כאילו אני בחורה שלו ואני כנוע והגוף שלי אוטומטית חייב למלא אחר הציפייה שלו . אני נבהל מסמכותו ומחוסר ברירה אומר דברים בניגוד לרצוני כאילו הם מרצוני, ואם הוא אומר לי "אתה רוצה את זה" אז מחוסר ברירה אני מודה שכן ולא רק שאני מודה אלא מתנהג באופן כזה שישכנע אותו שהוא צודק כדי לרצות אותו אז אני מתנהג, אומר ועושה את כל הדברים שאני מרגיש שהוא מצפה ממני שאעשה מתוך כך שאני מאולץ ואין לי ברירה ולכן פועל בניגוד גמור לרצוני. אפילו אם הבחור יגיד לי שהוא נותן לי אפשרות לא למצוץ לו אז מרוב לחץ ופחד ממנו שאם "אבחר" בטעות באפשרות הזאת אקבל מכות ממנו, אז אין לי ברירה ולא באמת קיימת אפשרות-בחירה כזאת ואני חש מאולץ לעשות את עצמי "כאילו אני באמת רוצה" לשמש לו כבחורה שלו כי אין לי ברירה. והגוף שלי מעצמו משכנע אותו לבד שאני הבחורה שלו על ידי זה שאני יושב ועל ידי זה שהפה נפתח לבד ובכך מזמין אותו להשתמש בי כאילו אני בחורה. וכשיש שקט בחדר מרוב הלחץ, אז הגוף שלי אוטומטית רוצה למלא אחר הציפיות של הבנאדם הזה כי אני מבוהל ממנו שאם לא אמלא אחר הציפיות שלו הוא יפגע בי. ואז אין לי בכלל הגנות ואין ביטוי חיצוני לעובדה שאני לא רוצה את זה בכלל ואין ביטוי לעובדה שאני מתנהג בעצם באופן מאולץ. ולמעשה הגוף שלי מאולץ לשכנע אותו שאני רוצה את זה. ואם הוא מדבר איתי דברים אחרים, נאמר משכנע אותי לחתום על מינוי פלוס (דבר שקרה שחתמתי בניגוד לרצוני), אז כדי לרצות אותו אני מהופנט וחותם כאילו אני באמת רוצה אבל זה לא נכון כי אחר כך אין לי מאיפה לשלם . והגוף שלי אוטומטית יושב והפה אוטומטית נפתח כאילו שאני יצאתי מהגוף ומרגיש שהפה שלי נפתח ומרגיש באותו מקום שבחורה נמצאת בו שהיא פותחת את הפה ומרגישה פין נכנס ויוצא ומרגישה שהפה שלה מוצץ אוטומטית ובעצם הכל קורה לה כשאין לה בעצם שליטה על מה שקורה לה. זאת אומרת מה שקורה לי הוא שכאילו ההמשך קורה לי מאליו ומרגיש שמה שנכנס לי לפה מרגיע אותי מהחרדה שהגבר המאיים גורם באווירה ולכן באותם רגעים התחושה היא שזה מרגיע אותי ואני רוצה להמשיך למצוץ את זה וכאילו זה עדיף שאתן לו לגמור מאשר שיסתכל עלי ויאיים עלי. אני לא יודע איך לספר למטפלת שלי ולא יודע אם אני רוצה בכלל לספר לה. חשוב לי להדגיש שלעולם לא הגעתי לסקס מלא עם גברים אלא אך ורק הענקתי להם מין אוראלי וגם זה אך ורק כאשר אני נקלע לסיטואציה שתיארתי. אני מתאר את זה מפני ששמעתי שאני לא אהיה "מיוחד" כשאספר. אבל קשה לי ואני מאוד מאוד מאוד רוצה לקרא על תופעות בדיוק כמו שלי ולדעת אם יש לתופעה הזאת שם ולקרא על אנשים שתיארו בדיוק מה קורה להם באותו רגע, לקרא על ניתוחים פסיכולוגים ועל סיבות פסיכולוגיות שקורות לנו (לאנשים עם אותה תופעה כמו שיש לי) באותם רגעי פחד בתהליך הזה שהוא תהליך נעלם ממני כי אני כאילו מנותק ולא מודע ואחרי שזה נגמר אז התחושה היא שזה כאילו היה חלום. אני לא הומו וגם לא דו מיני וזה קורה לי אך ורק בסיטואציה שתיארתי. אז אשמח מאוד אם תתנו לי שם של התופעה, תיאור של התופעה, או הפניה לתיאור של התופעה של אנשים אחרים שתיארו אותה כי מאוד חשוב לי לקרא על תיאור התופעה מאנשים שיש להם את אותה התופעה שיש לי. בברכה רן .
 

RANRANRAN ז

New member
הרגעת חרדה על ידי כניעות ?

אני בן 25 רווק וסטרייט והיו לי חברות אבל תמיד היתה ועדיין יש לי בעיה שמפריעה לי ואותה אני מסתיר מהפסיכולוגית שלי. אבל היא מרגישה שאני מסתיר משהו שמפריע לי ושאני רוצה לספר והיא גם אומרת לי כל הזמן שהיא מרגישה שאני מסתיר ממנה משהו. אני אפילו לא יודע אם לספר לה או למצא מקום אחר שבו אספר. בכל אופן באינטרנט זה יותר קל לספר כי לא רואים ולא מזהים אותי. אז הבעיה שלי היא בעיה שלא רואים אותה עלי והיא חרדה ופחד שקיימים בי כשאני נמצא עם אנשים סמכותיים שאני פוחד מהם או מרגיש קצת מאויים מהם. והחרדה הזאת מקבלת צורה משונה שאם אני נמצא עם מישהו שאני פוחד ממנו, אז ברגע שאנחנו בפרטיות אני עוד יותר מפחד ממנו ולכן נמנע ממצבים כאלה, אבל כשאני נקלע לסיטואציות כאלה אני מנסה להיות טוב אליו ולרצות אותו בדרך שלו. הבעיה היא שלא תמיד אני נתקל באנשים שאפשר לרצות אותם בדרך של הזמנתם לפיצה, כיבוד ג'נטלמני מצידי, חתימה על הצטרפות, קניית משהו שהם רוצים שאקנה מהם (במקרה שהוא מנסה למכור משהו), ומסירות נפש אובססיבית שאני מפגין למענו ועושה רק בשביל שאותו גבר ירגיש יותר נוח ובטוח איתי כדי שלא יחשוב בכלל על לפגוע בי נפשית ופיזית . לא תמיד יש אנשים שיסתפקו בטובות רבות כאלה שאני עושה למענם. אלא שישנם גם גברים שרוצים שירותי מין. ואני מרגיש את זה שמהנסיבות שאנחנו ביחד ההרגשה באוויר מאיימת עלי שמהמציאות שאליה נקלעתי עם הגבר מצופה ממני לענות על הציפיות שהמציאות מחייבת. המציאות היא שאני חלש מול גבר, כופה עלי להכנס בתפקיד הבחורה שלו כדי לשרוד איתו ומאלצת אותי לענות על הציפיות שלו מהיותו גבר להיות הבחורה שלו או לפחות להעניק לו הרגשה שאני בחורה כדי שירגיש הגבר . הפחד שלי מתגבר יותר כשאני איתו ואני מפוחד ממנו וככל שאני מפוחד יותר אני כנוע יותר, ומרגיש בדידות רבה כשאני נקלע לסיטואציות עם גבר . ואז אני נהפך כנוע ופאסיבי שלא מסוגל להוציא הגה מהפה כי אני מרגיש שהוא מצפה ממני שאתן לו להשתמש בי כאילו אני בחורה שלו ואני כנוע והגוף שלי אוטומטית חייב למלא אחר הציפייה שלו . אני נבהל מסמכותו. ומחוסר ברירה אומר דברים בניגוד לרצוני כאילו הם מרצוני, ואם הוא אומר לי "אתה רוצה את זה" אז מחוסר ברירה אני מתנהג בצורה שבה כאילו שאני מודה שאני רוצה את זה. ולא רק שאני מודה אלא אפילו מתנהג באופן כזה שישכנע אותו שהוא צודק כדי לרצות אותו אז אני מתנהג, אומר ועושה את כל הדברים שאני מרגיש שהוא מצפה ממני שאעשה מתוך כך שאני מאולץ ואין לי ברירה ולכן פועל בניגוד גמור לרצון שלי. אפילו אם הבחור יגיד לי שהוא נותן לי אפשרות לא למצוץ לו אז מרוב לחץ ופחד ממנו שאם "אבחר" בטעות באפשרות הזאת אקבל מכות ממנו, אז אין לי ברירה ולא באמת קיימת אפשרות-בחירה כזאת ואני חש מאולץ לעשות את עצמי "כאילו אני באמת רוצה" לשמש לו כבחורה שלו כי אין לי ברירה. והגוף שלי מעצמו משכנע אותו לבד שאני הבחורה שלו על ידי זה שאני יושב ועל ידי זה שהפה נפתח לבד ובכך מזמין אותו להשתמש בי כאילו אני בחורה. וכשיש שקט בחדר מרוב הלחץ, אז הגוף שלי אוטומטית רוצה למלא אחר הציפיות של הבנאדם הזה כי אני מבוהל ממנו שאם לא אמלא אחר הציפיות שלו הוא יפגע בי. ואז אין לי בכלל הגנות ואין ביטוי חיצוני לעובדה שאני לא רוצה את זה בכלל ואין ביטוי לעובדה שאני מתנהג בעצם באופן מאולץ. ולמעשה הגוף שלי מאולץ לשכנע אותו שאני רוצה את זה. ואז אני גם מתוך נסיונות השכנוע אני אומר וידויים שקריים כמו "כן רק הבוקר נתתי ל 4 גברים ואין לי בעיה לתת לך מה שתרצה" ... וכל מיני וידויים שקריים כדי לרצות אותו ולשמח אותו. ואם הוא מדבר איתי דברים אחרים, נאמר משכנע אותי לחתום על מינוי פלוס (דבר שקרה שחתמתי בניגוד לרצוני), אז כדי לרצות אותו אני מהופנט וחותם כאילו אני באמת רוצה אבל זה לא נכון כי אחר כך אין לי מאיפה לשלם . והגוף שלי אוטומטית יושב והפה אוטומטית נפתח כאילו שאני יצאתי מהגוף ומרגיש שהפה שלי נפתח ומרגיש באותו מקום שבחורה נמצאת בו שהיא פותחת את הפה ומרגישה פין נכנס ויוצא ומרגישה שהפה שלה מוצץ אוטומטית ובעצם הכל קורה לה כשאין לה בעצם שליטה על מה שקורה לה. זאת אומרת מה שקורה לי הוא שכאילו ההמשך קורה לי מאליו ומרגיש שמה שנכנס לי לפה מרגיע אותי מהחרדה שהגבר המאיים גורם באווירה ולכן באותם רגעים התחושה היא שזה מרגיע אותי ואני רוצה להמשיך למצוץ את זה וכאילו זה עדיף שאתן לו לגמור מאשר שיסתכל עלי ויאיים עלי. אני לא יודע איך לספר למטפלת שלי ולא יודע אם אני רוצה בכלל לספר לה. חשוב לי להדגיש שלעולם לא הגעתי לסקס מלא עם גברים אלא אך ורק הענקתי להם מין אוראלי וגם זה אך ורק כאשר אני נקלע לסיטואציה שתיארתי. אני מתאר את זה מפני ששמעתי שאני לא אהיה "מיוחד" כשאספר. אבל קשה לי ואני מאוד מאוד מאוד רוצה לקרא על תופעות בדיוק כמו שלי ולדעת אם יש לתופעה הזאת שם ולקרא על אנשים שתיארו בדיוק מה קורה להם באותו רגע, לקרא על ניתוחים פסיכולוגים ועל סיבות פסיכולוגיות שקורות לנו (לאנשים עם אותה תופעה כמו שיש לי) באותם רגעי פחד בתהליך הזה שהוא תהליך נעלם ממני כי אני כאילו מנותק ולא מודע ואחרי שזה נגמר אז התחושה היא שזה כאילו היה חלום. אני לא הומו וגם לא דו מיני וזה קורה לי אך ורק בסיטואציה שתיארתי. אז אשמח מאוד אם תתנו לי שם של התופעה, תיאור של התופעה, או הפניה לתיאור של התופעה של אנשים אחרים שתיארו אותה כי מאוד חשוב לי לקרא על תיאור התופעה מאנשים שיש להם את אותה התופעה שיש לי. בברכה רן .
 

nescafe

New member
קראתי הכל ../images/Emo12.gif

וואלה קטונתי מלעזור...אבל לדעתי יש מקום לספר את זה לפסיכולוגית שלך. אמנם כאן לא רואים ולא מזהים, אבל היא מוסמכת <אמורה להיות, בכולופן> ויכולה <שוב, אם היא מוסמכת> לעזור לך להבין את זה יותר.
 
כן, לפעמים זה ממכר..

קבלי ח"ח..
 

RANRANRAN ז

New member
הצרה היא שהפסיכולוגית שלי

היא ממרפאה בריאות נפש ציבורית ואני מפחדת ממרפאות ציבוריות מפני שכל דבר הם רושמים . ואם בעוד שנתיים אצליח לצאת מזה, אני לא רוצה שיהיו רשומים וכל זכר לבעיה.
 
אם אין אפשרות לעבור למטפל פרטי,

צריך להתמודד עם מה שיש. לדעתי, אתה בר מזל שיש לך את האפשרות ללכת בכלל למטפל ואתה מקבל את מלוא הערכתי על עשיית הצעד הזה. אני חושבת שאתה מונע מעצמך טיפול כשאתה לא מספר לה. אם כך, מה התכלית של ההליכה אליה? הרי ברור ש"סוד" כזה משפיע על כל הטיפול. הרצון לרצות ימצא שם גם איתה, ואם זה לא יעלה על השולחן בינכם, אתה לא מרוויח מהטיפול את מלוא הפוטנציאל שלו. נכון, זה עשוי להיות רשום איפשהו. אבל לפי מיטב ידיעתי יש על זה חיסיון. ואם זה יטופל וזה יפתר...אז זה הכי חשוב,לא
 
מה זה משנה איך אחרים קוראים לזה?

אתה רוצה לעשות עם זה משהו,לשנות ולהגיע לאיכות חיים טובה יותר? הפסיכולוגית שלך זו הכתובת. בטח שהיא. היא המקום שיכיל אותך בהקשר הזה. היא המקום המקצועי.
 
שמתי לב שכתבת בכמה פורומים..

וגם אני בדעה של כולם, רק פסיכולוגית תוכל לעזור לך. זו לא בושה.
 

RANRANRAN ז

New member
הבעיה שאני לא יודע איך לספר לה

האם אוכל להתנות את זה בזה שהיא לא תכתוב את זה בתיק. אני פוחד שהיא תכתוב את זה בתיק האישי שלי מפני שאם בעוד מספר שנים הבעיה תיעלם אז ברגע שיהיו רישומים שאני נתתי מין אוראלי זה ממש יבייש אותי. זה כתם לכל החיים דבר כזה. אני לא רוצה שזה ירשם. האם אוכל לתת בפסיכולוגית בכלל אמון שהיא אכן לא תרשום את זה או שהיא תעשה את זה עצמה כאילו לא רושמת ביזמן שאני מספר לה ואחר כך אחרי הפגישה תלך תרשום את זה בתיק האישי שלי ואז יהיה לי כתם לכל החיים . יש לאנשים כל מיני דיעות קדומות ועלולים לפרש אותי לא נכון ז"א יכולים לפרש אותי כאילו אני הומו או משהו כזה. ואני ממש לא הומו אני שונא גברים בטירוף, יש לי דיעות שליליות ביחס לכל הגברים . אני מקווה, שאני חושף את עצמי כי ברור לכולם שהסודיות שלי חשובה לי. מפני שגם שם (התומכים) יודעים שיש לי דיעות שליליות לגבי גברים. ואני לא רוצה בכלל שינסו בכלל להגיד שאני הומו. אני לא רוצה להעליב כאן חס וחלילה גברים חפים מפשע ואני לא רוצה להכליל אבל זה לא בשליטתי שהתת מודע לי רואה גברים כמאיימים וכמסוכנים מאוד ואני נמנע מגברים.
 
.......................

נגיד וזה יהיה רשום שם... אין לה שום אישור להעביר את האינפורמציה הזאת אף אחד אין שום מצב שמה שתגיד שם יפגע בך... גם כזה ממקום "ציבורי" כל עוד היא פסיכולוגית יש להם את החוקים של סודיות תשאל אותה על הנושא של חשאיות לפני שאתה פותח את הנושא ואם היא ניראת לך אמינה מספיק תשפוך את זה ממך....
 

RANRANRAN ז

New member
תודה

תראי, יש לי בעית אמון בממסד ציבורי, אני אפילו את "הגורם" לכל הפחד שלי לא סיפרתי שם. בבריאות הנפש הציבורית סיפרתי רק שקשה לי לתפקד וזה הכל. אבל את האירוע שקרה לי בעבר סיפרתי במקום אחר שכל כולו מוקדש לזה. יש לי בעיה ממש גדולה לתת אמון לא רק עם הפסיכולוגית הזאת שהיא מבריאות הנפש אלא לתת אמון בכל המרפאה הציבורית . יש לי סיבות רבות שלא לבטוח במרפאה הציבורית. הם מפרי וויתור סודיות גדולים מאוד אפילו לאדם עצמו שמבקש מידע על עצמי ולא נותנים לו.
 
.............

אז תעשה השקעה ולך ומקום פרטי! זה כאילו שאתה אומר... יש לי בעיות... אבל אני לא פותר אותם כי נוח לי להתבכיין ולא למצוא תשובה... יש בעיה עם מקום ציבורי תעשה משהו לגביי זה! אל תזניח את עצמך בגלל דבר כזה! תשקיע קצת יותר כסף בטיפול פרטי ותרויח
 

RANRANRAN ז

New member
במחשבה שניה

כשאני רואה כעת שאני בפורום סקס שהוא פורום פעיל, אני לא פחד לחשוף את עצמי מפני שאף אחד אצלנו מהקבו___תמ_יכה שאני הולך אליהם לא יגלוש לפורום סקס אז אני יכל לכתוב כאן. ולומר שאני גם קצת מפחד לכתוב בפורומים כי מכירים אותי אנשים מהמקומות שאני מקבל מהם תמיכה והם מכירים אותי ויודעים שאני נעזר הרבה בפורומים ובכתיבה לפורומים, יודעים שיש לי דיעות שליליות ואולי גם מעוותות על גברים, ושקשה לי לתת אמון באנשים במיוחד בגברים ,ויודעים הרבה עלי אבל לא יודעים מה אני עושה עם הפחד שלי כשאני נמצא עם גבר . כי זה מביש. אני מניח שכאן ישנן בנות שהיו בכל הסיטואציות ומהנסיון קיבלתי תמיכה מהפורום הזה . תודה לכן, שיהיה לכם רק טוב בחיים ורק בטוח. תודה
 

liatyaniv

New member
דווקא זה יחסית פשוט

תחליף פסיכולוגית. תתנסה,תחליף,עד שתמצא מישהי שתוכל לתת בה אמון.
 
ממה שהוא כותב, בעיית האמון היא

כללית ולא אישית כלפי המטפלת הספציפית. לכן, דווקא ההישארות איתה ובניית האמון איתה היא שתיתן לו את הרווח הכי גדול. אני חושבת שבניית אמון זה דבר שהדרך היחידה לעשות היא בעזרת התמודדות עם חוויה מתקנת. ו...אני גם עוד מחכה לחוויה מתקנת משלי בנושא הזה, בתור אדם שיש לו בעיית אמון.
 
אני אגיב, לפני שאקרא את התגובות

האחרות, כדי לשמור על איזשהו קשר עם ההודעה הראשית שכתבת. קודם כל, אני חושבת שעצם הכתיבה פה זה צעד גדול, אך אני מקווה שלא תשאיר את הצעד הזה לפה.אני מבינה (מקרוב) את בעיית החשיפה כשזה פנים אל פנים אבל גם יודעת להעריך שהתרומה של זה תהיה עצומה. למה
כי הקשר עם המטפל הוא הרבה פעמים מראה של הקשרים האחרים. הפסיכולוגית שלך היא בעצמה איזו אישיות סמכותית עבורך, אבל (אני מקווה) היא גם דמות בטוחה יותר. שבאה לטובתך. עצם פתיחת הנושא בפניה יהיה מצד אחד שבירת המחסום וגילוי הסוד ומצד שני-ההתמודדות הראשונה מול סמכות. כזו, שאם אשת המקצוע שמטפלת בך היא מקצועית מספיק, תתן לך את האנרגיות כדי להתמודד עם זה הלאה. לכן אני חושבת שזה יותר מהכרחי לספר לה. אולי לא בע"פ. אתה תמיד יכול לכתוב לה מכתב, אפילו להדפיס את ההודעה הזו. לתת לה את זה בתחילת הפגישה או בסופה (אם אתה מרגיש שאתה רוצה פסק זמן בין המכתב לשיחה עליו). ואני מקווה בשבילך שתמצא עכשיו את הכוחות לעשות את הצעד הראשון בדרך לריפוי שלך
 

emh

Member
לרן....

אני חושב שמה שאתה מבקש זה מתחום הפסיכולוגיה ואני קצת בספק שיוכלו לתת לך כאן מידע על זה. חבל שהגעת לסיטואציה מינית עם גבר מההתחלה, ואני חושב שאתה צריך להשתדל לא להגיע שוב למצב כזה - כלומר לא להישאר לבד עם טיפוסים מפוקפקים יש בתפוז כמה פורומים שלדעתי יוכלו לתת לך יותר אינפורמציה: (לא תחליף לטיפול) הפרעות חרדה - תמיכה (968) תמיכה נפשית למבוגרים (63) נפגעי תקיפה מינית (143) התמודדות עם מצבי לחץ (1020) זוגיות וטיפול מיני (567) טיפול מיני ומיניות (385) בהצלחה.
 
למעלה